Koliko znam ATR-ovi 72 nemaju autoland i ne mogu Cat 3 ILS da rade, najblize tome mogu Cat 2 sa decision height 80ft koji je dodatna oprema. Jel zna neko imaju li bar noviji ATR-ovi iz Air Serbia tu opremu?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Jan 2020, 08:22
od zuzazu
@BAJKER , gde si covek nestao? Kod nas je kokpit miksovan, ide jedan stranac i jedan lokalac. Uvek i na bilo kom letu.
Sinoc sam gledao vidljivost na LYBE, za cas je otisla sa 400m na 250m, TAF (prognoza) nije davala ovakav razvoj situacije, naprotiv, davali su poboljsanje.
Kao sto sam ranije pisao, Beograd i neki aerodromi u blizini, poznati su po tzv high pressure fog koja zna da stegne danima. Kakav moron moras da budes, da znas ovo, a da u floti imas avione koji nemaju CAT3 capability. I tako godinama....
BTW, mislim da ni 733 nema CAT3.
Zanimljivo, ono Pegazusovo oranje. Na levom sedistu je bio bivsi vojni pilot, koji je presao iz druge firme u PGS kao kopilot pre sest meseci, i postao kapetan pre mesec dana.
PGS placa cenu dugogodisnje politike uzimanja pilota iz vojske i grebanja po dnu boce, uzimajuci low quality za low salary. Trazili ste - gledajte...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 13 Jan 2020, 15:44
od Kabe
zuzazu napisao: 12 Jan 2020, 08:18
@Geza , to ce pre biti Air Pink.
DJ Žex se zajebava...
Sinoć nije mogao zbog magle da sleti u BG pa je sleteo u Budimpešti:
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Jan 2020, 20:20
od BRABUS
Boeing Mocked Lion Air "Idiots" For Requesting Extra Training For 737 MAX
BRABUS napisao: 13 Jan 2020, 07:37
Koliko znam ATR-ovi 72 nemaju autoland i ne mogu Cat 3 ILS da rade, najblize tome mogu Cat 2 sa decision height 80ft koji je dodatna oprema. Jel zna neko imaju li bar noviji ATR-ovi iz Air Serbia tu opremu?
Preksinoć su među ovima što nisu mogli da slete bili i originalni JAT-ovi ATR 72-202, kao i noviji iznajmljeni ATR 72-500.
zuzazu napisao: 13 Jan 2020, 08:22
moron moras da budes, da znas ovo, a da u floti imas avione koji nemaju CAT3 capability. I tako godinama....
BTW, mislim da ni 733 nema CAT3.
Dva preostala ex-JAT B737-300 su YU-ANK i YU-ANI. Za prvi nisam našao datum isporuke, a za drugi ovde: https://www.airfleets.net/ficheapp/plane-b737-23416.htm piše da je to 17/12/1985. Znači jedan od prvih isporučenih... Da li je tada uopšte postojao CAT3?
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Jan 2020, 22:01
od zuzazu
Nije crkveno slovo. Uradi se modifikacija, ali AS B733 nemaju ni jedan GPS!
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Jan 2020, 23:12
od H4wkeye
Danas je dosta ATR-ova isto divertovalo na Nis. Jedan je samo sleteo ja mislim oko 16:45. Ovi posle svi otisli na Nis.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Jan 2020, 23:43
od Heinz
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Jan 2020, 23:58
od Geza
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 15 Jan 2020, 00:29
od H4wkeye
A Delta Airlines Boeing 777-200, registration N860DA performing flight DL-89 from Los Angeles,CA (USA) to Shanghai Pudong (China) with 181 people on board, was climbing out of Los Angeles' runway 24L when the crew stopped the climb at 8000 feet reporting right hand engine (Trent 892) compressor stalls, they needed to return to LAX. The crew subsequently advised they had brought the engine back under control, just needed to slow and requested to land on runway 25R. The aircraft was vectored for an ILS approach to runway 25R, emergency services went into their standby position. The crew did not request fuel dump. The aircraft landed safely on runway 25R about 25 minutes after departure. The aircraft vacated the runway.
The Los Angeles Fire Department reported as result of the emergency landing they needed to respond to the Park Avenue Elementary School, located about 10nm short of the runway, with more than 70 fire fighters are reported of some liquid raining down onto the school playground, where two classes were outdoors. The liquid smelled like jet fuel. The fire fighters checked 17 children and 9 adults, none needed to be taken to a hospital.
Vazduhoplovi
Poslato: 15 Jan 2020, 02:20
od McGruja
Mislio sam da je to zabranjeno
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 15 Jan 2020, 05:56
od snork
Ako su poleteli za Šangaj, znači da su max. natovareni i da imaju skoro 150 tona goriva. Tako teški, u penjanju imaju compressor stall i samim tim neoperativan jedan od dva motora. Okreću nazad prema pisti, kako ne bi "omastili livadu" ( (c) by Zuzazu ) i svi izginuli. Ako slete sa težinom većom od dozvoljene (a jeste mnogo veća, jer nisu potrošili skoro ništa od goriva), rizikuju da izlome stajni trap i da se zapale. Ne znam da li je zabranjeno, ali nisu imali mnogo izbora. Ne znam ni da li je 8000 ft visine u tim okolnostima bilo dovoljno da naprave neki krug iznad okeana, ili sl, kako bi tamo ispustili deo goriva.
New Video Shows Two Iranian Missiles Hit Ukrainian Plane
Security camera footage verified by The New York Times shows that two missiles fired 30 seconds apart took down Flight 752, killing all aboard.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 15 Jan 2020, 16:12
od Heineken
Ovo na snimku ne izgleda bas kao lansiranje rakete sistema Tor
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 15 Jan 2020, 20:15
od zuzazu
Dugo nisam leteo Beograd, pa se zacudih da imamo CAT 3 B
1C4BED16-FBCB-4D41-A565-F366865A8C64.jpeg (194.93 KiB) Pogledano 1772 puta