Stranica 754 od 989

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 13:30
od nikaragva
Da je menjao kocionu svake godine ili makar svake dve godine, kosta 500 dinara :), ne bi mu se to desilo :)

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 13:31
od Pulp Fiction
haha ja nisam nikad u NS preko Iriškog išao, nije lud Čvarkov kada kaže ono za tunel :D Jesam busom, ali ne autom, jer u suštini idem preko sela starim putevima, isto ima uzbrdo - nizbrdo pa sam navikao da ne gazim non stop kočnicu.. Takođe, kad se spušta u Stari Slankamen ima par velikih krivina i dobar pad, ali što reče gore čovek: Kojom brzinom uzbrdo tom i nizbrdo.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 16:07
od dunx81
Idealno za pregrevanje kocnica je kad se spustas od Grahova ka Risnu. Padu nikad kraja,pustim ga u trecoj bez gasa,on se zavrti do blokade.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 16:21
od Ivan
Spusti u drugu pa nek se vrti

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 17:07
od dunx81
Zakucava i drugu.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 17:12
od pedja
Ja sam ka Risnu išao dvocifren broj puta, u poslednjih 15ak meseci, jeste pad, ali nije strašno, ako imaš svest o kočnicama. Malo veći problem je pad pred sam kraj, ali ništa što je nerešivo za motor.

Ljudi često zalete automobil, a onda koče motorom, kao besni. Ako se pazi na brzinu, svaki vid kočenja je lakši.

TT


Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 17:14
od Velja

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 17:50
od Ji 4Tze
jbg, ne može ni svaki motor da se zavrti kako treba...

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 18:22
od dunx81
pedja napisao:Ja sam ka Risnu išao dvocifren broj puta, u poslednjih 15ak meseci, jeste pad, ali nije strašno, ako imaš svest o kočnicama. Malo veći problem je pad pred sam kraj, ali ništa što je nerešivo za motor.

Ljudi često zalete automobil, a onda koče motorom, kao besni. Ako se pazi na brzinu, svaki vid kočenja je lakši.

TT
Da,može brzo da se spušta,nekako se ta brzina sama nametne. Često sam na toj deonici viđao da ljudi ne silaze sa kočnice,svako malo štopaljka.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 19:41
od maniaxxx
Ček malo, pričamo o Vojvodini i "brdima" ili sam ja pobrko lončiče?

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 20:19
od grujicd
Ćuti, mi vojvođani smo osetljivi na te stvari, kad sam prvi put vozio sestru preko Fruške Gore rekla je - pucka mi u ušima od promene pritiska :mrgreen:

Re: Ne brže od života!

Poslato: 25 Maj 2018, 20:30
od A170T
Ja sa 400m (kuca) nadmorske visine na 1600m nisam primetio skoro nikakve razlike.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka


Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Jun 2018, 18:54
od Neo
Izašao je čovek sam iz auta, deluje nepovređen.
Malo iznad Franša.Slika

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Jun 2018, 19:46
od Ogi
Dunavska:

Slika

Deluje da je udario nekog na pesackom. :o

Re: Ne brže od života!

Poslato: 04 Jun 2018, 13:21
od Geza
Od početka godine 188 žrtava u saobraćajnim udesima
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... esima.html

Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović kaže za RTS da je od početka godine 188 osoba stradalo u saobraćajnim nesrećama. Ističe da tek predstoji period godine koji tradicionalno, nažalost, odnosi najviše žrtava, kao i da zbog toga apeluje na vozače da budu pažljiviji tokom vožnje jer se sve greške u saobraćaju jako skupo plaćaju.

Damir Okanović je, gostujući u Dnevniku RTS-a, naveo da su jun, jul i avgust period u godini koji tradicionalno, nažalost, odnosi najviše žrtava u saobraćaju.
"Dobro je što su preduzete određene mere, pre svega na Koridoru 10 kako bi se smanjila brzina i smanjio broj saobraćajnih nezgoda koje izazivaju pre svega vozači koji su u tranzitu, ali moramo da budemo svesni da zbog trenutka nepažnje može da se dogodi da stradamo mi, da strada cela naša porodica i da se sve greške u saobraćaju jako skupo plaćaju", naglasio je Okanović.

Ukazao je da je 188 poginulih od početka godine manji broj za 10 odsto u odnosu na isti period prošle godine, ali da je svakako to veliki broj žrtava.

"Država pokušava represijom da reši problem, represija kod nas daje rezulatate – ovih 10 odsto smanjenja jesu upravo rezultati represije", tvrdi direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.

Podsetio je vozače da je od petka, 1. juna, došlo do najnovijih izmena zakona gde su još dodatno pooštrene kazne za nasilničku vožnju.

"Recimo onaj ko bude zatečen sa više od dva promila alkohola u krvi ne samo da će dobiti najmanje 30 dana zatvora, već će dobiti pored toga i novčanu kaznu od najmanje 120.000", rekao je Okanović.

Ističe da se osim represivnih mera moraju preduzeti i obrazovne mere.

"Moramo uozbiljiti sistem saobraćajnog obrazovanja i vaspitanja u vrtićima, osnovnim i srednjim školama. Sa druge strane, moramo sprovoditi vrlo jake edukativne kampanje da – ljudima promenimo svest, da ubedimo ljude da vezuju pojas, da smanje brzinu, da ne sedaju pijani i jako važna stvar da se okanu mobilnog telefona dok su u vožnji", navodi direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.

Na pitanje koliko na broj saobraćajnih nesreća utiče kvalitet samih saobraćajnica, Okanović navodi da su promenama načina evidentiranja saobraćajnih nezgoda došli do podataka koji su mnogo više realni nego što je to nekada bilo – dakle put kao uticajni faktor se javlja u 16 odsto saobraćajnih nezgoda.

"To je mnogo više nego pre zato što se promenila metodologija evidentiranja saobraćajnih nezgoda, dakle dobijamo polako onu realnu sliku, a to je da naše saobraćajnici ipak nisu toliko bezbedne", naglasio je direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.

Ipak dodaje da se sa druge strane promećuje se da se putari trude da saobraćajnice budu što bezbednije.

Ukazao je da imamo veliki problem sa stradanjem dece u saobraćaju, kao i da je troje dece od početka godine stradalo.

"Zbog toga možemo očekivati u najskorijem periodu pooštrenu kontrolu saobraćajne policije kada se radi o prevozu dece. Mnogi vozači i suvozači su počeli da vezuju pojas, počeli su i oni pozadi, ali ako pogledamo od 3. aprila da li se nešto promenilo po pitanju prevoza dece, vidimo da su i dalje prisutne te jako loše i opasne navike roditelja koje prosto izgleda mrzi da stave svoje dete u bezbednosno sedište", napominje Okanović.

Smatra da se i sa motociklistima mora mnogo više raditi.

"Nisu samo oni ti koji prave greške koje dovode do tragedija, koliko grešaka prave motociklisti toliko i ostali vozači, a ne možemo zanemariti ni faktor puta – jer dobar deo saobraćajnih nezgoda gde stradaju motociklisti je zbog toga što je put bio prljav i neravan", kaže Okanovirekao je direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.

"U svakom slučaju mora se raditi na sva tri fronta, i sa motociklistima i sa ostalim učesnicima u saobraćaju, ali naravno i da putevi budu bezbedniji", zaključio je Okanović.