Stranica 757 od 989

Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 16:00
od ftj
Mislis ono kad je modus unistio volva da su zapravo oni u volvu bolje prosli?

Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 16:21
od Velja
Zar nije bio Tvingo :think:

Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 16:26
od Ivan
Tako nesto, ali poenta je bila koliko manji i laksi, a moderniji auto moze demolirati veliki, teski, a matori auto, zamisli tek da je bio neki noviji pasat, e klasa, dezintegrisao bi taj volvo.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 16:37
od ljubitelj
Jok, mislim na test auta u cvrstu barijeru, zid. U malim autima su, prema test lutkama i merenjima, svi putnici ginuli na licu mesta. Njihov zakljucak je da nema dovoljno zone za guzvanje.
Glavna zvezda je bio Smart. Skoro uopste se nije videlo deformisanje kabine nakon udara.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 16:52
od maniaxxx
To je sve tako relativno. Sam sam video kako je corsa C prepolovila i to bukvalno audi a4 ili A6. I sta to znaci? Pre neki mesec sudarili su se celno corsa D i bmw serije 3. I opet je bolje prosla vozacica opela koja je barem prezivela.

Znaci corsa je najsigurniji avto ever?

Jok, nego malo srece malo drugaciji ugao udara....i mrtav si umesto da izades i psujes

Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 17:06
od HKS
Bio je Modus. Razlika izmedju njih je bila mnogo godina, decenija.
Nego a zasto ne bacite pogled na euroncap?

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 17:11
od Ivan
Koji bmw3, e30 iz 80tih ili koji?

Nista to nije apsolutno, ali je svakako daleko sigurniji a6 ili bmw3 od corse u 99% slucajeva, a izuzetaka ce uvek biti.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 18:51
od maniaxxx
Pa to i pričam, da je uvek kako se zalomi. Bmw je bio e91 ( karavan valjda je takva oznaka ), a corsa D.

E30 ne bi izdržao ni čelni udar sa biciklom :mrgreen:

Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 20:52
od Ji 4Tze
tako je, to je small overlap, evropljani ga ni ne rade jer misle da je suvišan :)
Small overlap crashes are often a result of unintended lane departures. To effectively avoid these types of crashes in the first place, Euro NCAP is promoting (and will soon require) technologies such as Lane Departure Warning, Lane Keep Assist and auto-braking for head-on traffic and road departures.


Inače ga IIHS tretira kao udarac u fiksnu prepreku čini mi se..

A overlap je standardni test gde mnogi prolaze ali na ovom su padali jer prednja greda nije išla do kraja nego je u širini bila šupljina i tu je bilo ozbiljnih problema kod mnogih.
npr pogledajte IIHS test small overlap-a na Q7 i XC90, oba će ga proći ali u Volvu bi udarac bio dosta manje štetan po putnike.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 11 Jun 2018, 22:09
od ljubitelj
Modus je generacija Smarta na testu. Mali Opel i mali VW su bili iz iste generacije. Mislim da je Polo 4 bio na testu.
I svi su priblizno slicno prosli, malo ostecenje limarije a udarac u zid sa malim sansama da se prezivi.

Steta je sto Euro test ne obuhvata naletanje odpozadi na auto koji stoji kao sto je postalo cesto.
2 puta u godinu dana sam prosao kroz to, sreca ili iz razloga odlicne konstrukcije svi putnici su prosli bez ikakvih ozleda. Guzvanje lima i apsorberi udara su odradili predvidjeno i upili energiju a uz odlicna sedista nije bilo nikakve povrede vrata ni kod putnika napred ni kod putnika pozadi. Evo prosli meseci bez ikakvih posledica na zdravlje i mogu samo da zahvalim Volvu sto je odlicno odradio zadatak zastite putnika.

Nisu svi auti isti, a nije ni izgled zguzvanog lima istog efekta po putnike kao sto i jedan isti auto se razlicito ponasa zavisno od niza okolnosti. Lepo je @,maniaxx naveo primere.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 12 Jun 2018, 00:45
od Maksimus
Jako,jako vazna stvar je masa vozila.
Sudar npr audija Q7 prve generacije (4 zvezdice) i npr novog golfa 7,tesko da ce ovi u golfu proci bolje. Pre svega pri udarcu tezi auto trpi manje energije (on "vraca" laksi auto unazad) odnosno nosi vise inercije i sporije staje pri udaru,tako da putnici trpe manje sile zaustavljanja (inercije). Pritom dodajmo u jednacinu visi branik koji udara u "meko" iznad branika golfa i eto brojnih prednosti za konstrukcijski star audi(koji je ipak iz ere gde se vodilo racuna o zonama guzvanja itd).
Zato euro ncap i kaze da zvezdice znace u odnosu na vozila slicne mase.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 12 Jun 2018, 10:17
od YUgisa
Zvezdice su ono sta ce te vi doziveti kad napravite gresku pa naletite na nepokretnu prepreku pored puta. Ono sto ce se desiti izmedju dva auta zavisi od mnogo faktora. Ima na internetu test Audi Q7 vs Fiat 500, mislim da su imali 5 zvezdica oba, ali ovi u Audiju su pretrpeli manje povrede, dok u Fiatu su imali male sanse za prezivljavanje kao sto kaze i primer od Maksimusa. To sto kod nas ljudi ginu u saobracaju ako izuzmemo faktore kao sto su losa odrzavani auti i slicno je to jer su nesrece sa dva auta vecinom izmedju jednog starog auta i jednog modernog koji je cesto i duplo tezi. I tu kao faktor nije losija konstrukcija starijeg vozila, nego prosta cinjenica da je masa puta ubrzanje jednako sila i da ne igra ulogu jel zastareo auto kao Yugo ili noviji kao npr Aygo posto biti puno mrtav ili malo mrtav ne pravi razliku.

Ima i studija koje kazu da su i elektricna vozila vecinom iz istih razloga bezbednija, jer mozda nisu dimenziono velicine kao SUV, ali im je masa drasticno uvecana u odnosu na "obicna" vozila tih dimenizja.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 12 Jun 2018, 10:26
od Ivan
Jos jedan plus za dizele, tezi pa i bezbedniji :D

Evo ga taj sa q7 vs 500



Re: Ne brže od života!

Poslato: 12 Jun 2018, 10:30
od nikaragva
Ivan napisao: 11 Jun 2018, 15:34 BMW konacno gotov, znaci smorio sam se cekajuci. Osiguranje jos nije isplatilo, verovatno u toku ili krajem nedelje inace ce morati advokat da ih pritiska, ali nadam se da nece do toga doci, cekam kraj nedelje kako su rekli.
Ti si platio sve i cekas da ti refundiraju?

Re: Ne brže od života!

Poslato: 12 Jun 2018, 10:38
od Ivan
Da brate, bedak.