Stranica 77 od 109

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 24 Nov 2024, 18:32
od carov2
Jeste, nije relevantno, obično u početku imaš visoko mišljenje o Borku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 24 Nov 2024, 18:45
od Geza
Niko vam ne brani da okačite svoje favorite, ja često ne ispratim kad izađe nečiji video.

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 24 Nov 2024, 20:14
od ljubitelj
OMP napisao: 24 Nov 2024, 16:14 to su bili automobili
Lošiji i to dosta od prethodnika, prilično zastareo tehnički kada se pojavio što se tiče motorne elektronike i gadan za vožnju.
Po snegu neupotrebljiv, nekretnina a 90tih je bio šou gledati po Kopaoniku kako se vlasnici muče da 2 tone guraju, dok se ne sete da potraže traktor :)

U firmi u kojoj sam tada radio imali smo jedan W140, V8 benzinac automatik. Stalno je imao po 2-3 kante goriva u gepeku, troši kao smuk što se kaže...

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 24 Nov 2024, 20:28
od carov2
Pa jeste, za S klasu je uglavnom specifično da čim novi model izađe bude prilično zastareo tehnički.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 24 Nov 2024, 20:37
od ljubitelj
Da znaš da jesi u pravu, ova S klasa W140 je izašla sa 6 godina kašnjenja proizvodnje.
Imaš u istoriji na W140 forumu detaljno kako i zašto je ispalo tako, a da je specifično za S klasu ko što kažeš pa i nije.

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 24 Nov 2024, 23:48
od OMP
Pa taj auto i nije napravljen da bude stedljiv, to nisu vozili oni koji nemaju para da ga poje a koji auto iz tog perioda sa zadnjom vucom je bio odlican za sneg?? Te dve stvari koji si naveo su totalon nebitne, to ne kupuju oni koji ce da gledaju potrosnju niti oni koji bi na skijanje sa njim.
Ne znam po cemu je los auto i gadan za voznju kad ga mnogi hvale, citao sam komentare ljudi koji su gomile mercedesa posedovale i poredile sa slonom a nisam procitao da ga neko kudi, naravno kao i svaki auto mora da ima i neke mane nista nije savrseno.

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 00:06
od shandu90
Kad se vec spominju stara auta sa zadnjom vucom (pa i ova mecka), zanima me kako su jadni Rusi gacali po snegu. Nisu sigurno mafijali peske u sosonima.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 01:45
od A170T
Druga su vremena bila kada su se vozile lade sa zadnjom vučom. Tada ako zaglaviš, cela familija izađe napolje da gura, od najstarijeg do najmlađeg. Ako se mora montiraju se i lanci. Tada se ljudi nisu vozili luksuznim vozilima gde niko neće da izađe iz klimatizovanog (zagrejanog) auta na hladno da se isprlja. Ako auto prosto ne može da ide dalje, pešačilo se koliko god treba do kuće.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока



Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 08:19
od OMP
Pa nije se u svakom autu vozila cela porodica aman

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 08:43
od ljubitelj
OMP napisao: 24 Nov 2024, 23:48 Pa taj auto i nije napravljen da bude stedljiv, to nisu vozili oni koji nemaju para da ga poje a koji auto iz tog perioda sa zadnjom vucom je bio odlican za sneg?? Te dve stvari koji si naveo su totalon nebitne, to ne kupuju oni koji ce da gledaju potrosnju niti oni koji bi na skijanje sa njim.
Ne znam po cemu je los auto i gadan za voznju kad ga mnogi hvale, citao sam komentare ljudi koji su gomile mercedesa posedovale i poredile sa slonom a nisam procitao da ga neko kudi, naravno kao i svaki auto mora da ima i neke mane nista nije savrseno.
A ko je pominjao pare?
Aha, tih ranih 90tih se baš lako dolazilo do desetina litara benzina, samo pomisliš i stvori se pumpa ;)
Znaš li koliko to ćudo troši, i koliko više u odnosu na prethodnu S klasu sa manje više istim motorom ? Uveli LH ubrizgavanje umesto mehaničkog koje nema sekvencijalno ubrizgavanje, to troši samo tako.
9 godina pre W140 to LH su uveli Rols Rojs, BMW, Porše, Volvo i tada kada se W140 pojavio u prodaji već su ga napustili ili napuštali a prešli na mnogo moderniji Motronic da integrisanim paljenjem gde je i ubrizgavanje i paljenje sinhronizovano za svaki cilindar pojedinačno.
Pa Yugo 1.3 EFI je imao napredniju elektroniku motora od W140.
W140 je jako dugo vremenski razvijan a konkurencija nije spavala pa kada je W140 stigao u prodaju već je bio outdated ispod haube.

Bolji zadnji pogon po snegu su imali Fordovi (Scorpio), Opeli (Omega, Senator), Volvoi (7/900), BMWi 5ica E 34 i 7ica....prethodna S klasa W126 pa čak i Porše je mogoa da se upotrebljava bez rizika.
I S klasa nakon W140 je mnogo bolja po snegu i mokrom.
Sa namerom sam pomenuo Kopaonik i W140.
Na parkingu u Grandu i okolo mogao si "skoro" da vidiš sve 140 na gomili. To je auto za pokazivanje, glavna svrha kupovine.
Kakvo bre skijanje :kezo:

Slon ima volan podešen tako da je osećaj da voziš čamac, zadnji kraj je veoma visok u odnosu na poziciju sedenja parkiranje u rikverc je šou.
One "antenice" malo pomažu, menjač je svojeglav na klizavoj podlozi..
U vožnji gotovo nema povratne informacije sa puta, možeš i 100 km/h da voziš a nemaš pojma kakvo je stanje podloge.

Zbog svega nisu više ponovili takav auto i u sledećoj generaciji se vratili koncepciji prethodnika 126. Napravili lakši auto, bolje skockan, bolje podešen za vožnju, pouzdaniji. ne tako rastrošan sa gorivom...

W140 je u mnogo čemu bio napredan sa ostalim rešenjima karoserije ali to nije sam pogon.
Vozio sam taj W140 V8 povremeno kada sam morao, i uvek sa nelagodom. Pošto smo imali i W124 to sam uzimao radije.

Taj W140 prosto nije auto da ga voziš nego da budeš vožen i da neko drugi muči muku.

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 08:46
od motorista
Kramponke, dva džaka cementa u gepeku i umeće kontriranja volanom i gasom. Tada se preupravljanje smatralo bezbednijim (a i poželjnijim) od podupravljanja.
(Apropo zadnjeg pogona sa motorom napred, snega, Rusa...)

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 08:58
od OMP
ljubitelj napisao: 25 Nov 2024, 08:43


A ko je pominjao pare?
Aha, tih ranih 90tih se baš lako dolazilo do desetina litara benzina, samo pomisliš i stvori se pumpa ;)
A ko je pomenuo Srbiju tj Jugoslaviju tada, pa nije taj auto pravljen za nas samo pa da su trebali da brinu zbog potrosnje i dal ce biti goriva na pumpama i pumpi uopste.
Ako je toliko los zasto se pravio 8 godina i toliko bio popularan? Poznavao sam coveka koji je imao s600 i razne druge mercedese i uopste nisam cuo ni jednom da je rekao da je to los auto, mozda za danasnje pojmove ali pricamo o onom vremenu.
Meni su taj auto i sledeca generacija bili i ostali bas mocni automobili i to nisu kola za svakodnevnu upotrebu i u svim uslovima tako da se dosta tih mana koje navedes moze progutati.

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 09:17
od Darko
Zanimljivo kako se ljudi ovde posle toliko godina i dalje pecaju i ulaze u dubinske rasprave.. :opustanje:

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 09:20
od ljubitelj
Ja pišem iz iskustva iz Jugoslavije, Srbije, kako god.
I poredjenje sa njegovim prethodnikom i drugom konkurencijom.
Nemam pojma kako je tada bilo u Kaliforniji i tamošnje uslove upotrebe.

Kažeš popularan model, pa što se onda nije prodavao dobro kao prethodni W126?

Nisu kola ni za svakodnevnu upotrebu, nisu ni za svakoga, nisu svašta nešto a naveo sam mane iz prakse koje znam iz prve ruke, ne rekla kazala.
Daleko od toga da je loš auto, to nije ni napisano već da nije u nekim stvarim dorastao tadašnjoj konkurenciji iako bi trebalo da je to Uber auto po konceptu.

Da li se može progutati, naravno da može to je Mercedes S koji kao što sam napisao se kupuje i pokazuje kao primarna svrha posedovanja.

Kao objekat za pokazivanje prestiža je bio i ostao odliačan, ja sam težište stavio na utiske iz vožnje a to je sasvim neka druga dimenzija od stajanja uglancanog da bi video ko treba.
I da, taj S500 (model iz 1992.) je ubrzo ušao u senku S600 koji su se ubrzo pojavili u Beogradu nakon njega. To tako ide, cena i pokazivanje da se ima nema veze sa samom vožnjom i svakodnevnim potrebama.

Re: Domaće auto emisije

Poslato: 25 Nov 2024, 09:35
od OMP
motorista napisao: 25 Nov 2024, 08:46 Kramponke, dva džaka cementa u gepeku i umeće kontriranja volanom i gasom. Tada se preupravljanje smatralo bezbednijim (a i poželjnijim) od podupravljanja.
Preupravljanje je uvek bilo i ostalo pozeljnije od podupravljanja u svim situacijama, ne znam ni danas dal neko zeli da ima podupravljanje....podupravljanje nekad je recimo imao dosta izrazeno nsu princ, lagan prednji kraj, motor pozadi i lako je klizao preko nosa sto se resavalo dodatnim balastom u prednjem kraju tj prtljaznom prostoru pogotovo zimi.