Stranica 764 od 989

Re: Ne brže od života!

Poslato: 17 Jun 2018, 18:08
od nikaragva
cozmo napisao: 17 Jun 2018, 18:02 Nije Yugo izazvao nesrecu, niti je ostecen previse, vozac je lakse povredjen. Pri tom Skoda je naletela otpozadi na Yugo pa udarila u Audi. Da nije bio Yugo naleteo bi na nekog drugog. Iskreno skoro nisam video da je Yugo ucestvovao u nekom zescem karambolu u skorije vreme. Ako je ispravan i ako je prosao pravilni tehnicki pregled, ne vidim razloga da se ne koristi. Koliko vidim ovde je krivac pijanac u Skodi koji se zaleteo ko zna koliko brzo i ubio cetvoro.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Ma kriv je jugo i tacka :)
Isto kao i onaj jugo sto je obilazio traktor, pa jadni Daca sa 700km/h naleteo na juga.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 17 Jun 2018, 18:16
od grujicd
Zastavinih vozila ih sve manje u saobraćaju, to su sve sad već stara kola, a i kad su bila nova nisu pucala od kvaliteta. Kad pomislim šta se sve kvarilo na mom Z101 u prvih 10g, a da ne pominjem tek posle toga kada je krenula i korozija. Baš bi voleo da znam da li se još vozi ili je na otpadu, prodao sam ga 2007.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 12:26
od ljubitelj
nikaragva napisao: 17 Jun 2018, 18:05
50 je sasvim dovoljno.Videce on, mi necemo :)
Ma nema sta. Ja video da cuva putnike. I tako 3 puta :)

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 16:00
od YUgisa
Ne znam sta ljudi toliko imaju protiv Yuga, kao da je jedini stari auto u saobracaju i kao da je najgori ikad auto bio po pitanju bezbednosti. Kao da strana vozila koja su vecinom okrpljena i prodaju se za male pare pucaju od bezbednosti. U ovakvim temama vecina prosipa neke price o bezbednosnim faktorima auta, a mogao bih se kladiti da 90% ljudi uopste ne misli na tome pri kupovini stranog vozila, a da mnogi ni ne znaju koje sisteme tacno ima njihovo vozilo niti da li je to zaista sve ispravno i kako se odrzava. Ili sto dobar deo ljudi ne zna da pravilna pozicija sedenja utice isto na bezbednost i rad pojaseva, odnosno vazdusnih jastuka ili banalne stvari kako treba uopste pojas namestiti.

Ne tvrdim da je Yugo pojam bezbednosti, ali nije ni jedni kovceg u saobracaju i da ga je potrebno zabraniti.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 16:07
od nikaragva
Kadeta suzu ili kockicu ne secam se, su zvali mrtvacki sanduk :D

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 16:17
od Puzo81
Suzu C20LET i Hondu CRX su zvali sanducima na tockovima.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 16:54
od McGruja
CRX i swifta

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 17:57
od Heinz
A 205 GTI?

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 19:00
od Maksimus
Heinz napisao: 18 Jun 2018, 17:57A 205 GTI?
I ja za njega vezujem taj nadimak.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 19:46
od Velja
+1

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 22:04
od Dare4x4
YUgisa napisao: 18 Jun 2018, 16:00 Ne znam sta ljudi toliko imaju protiv Yuga, kao da je jedini stari auto u saobracaju i kao da je najgori ikad auto bio po pitanju bezbednosti. Kao da strana vozila koja su vecinom okrpljena i prodaju se za male pare pucaju od bezbednosti. U ovakvim temama vecina prosipa neke price o bezbednosnim faktorima auta, a mogao bih se kladiti da 90% ljudi uopste ne misli na tome pri kupovini stranog vozila, a da mnogi ni ne znaju koje sisteme tacno ima njihovo vozilo niti da li je to zaista sve ispravno i kako se odrzava. Ili sto dobar deo ljudi ne zna da pravilna pozicija sedenja utice isto na bezbednost i rad pojaseva, odnosno vazdusnih jastuka ili banalne stvari kako treba uopste pojas namestiti.

Ne tvrdim da je Yugo pojam bezbednosti, ali nije ni jedni kovceg u saobracaju i da ga je potrebno zabraniti.
Potpuno se slažem. Jugo je nepravedno potcenjen zbog mase loše održavanih i zapuštenih primeraka. Mene moj odlično služi od 2007. kada je kupljen nov. Jednom sam ga terao na reglažu više iz radoznalosti i uopšte nije bio loš. Drži pravac savršeno.
Slika
U to vreme sam vozio i službeni koji već na 60 km/h nisi mogao da pohvataš gde ide, ide gde hoće, luftovi u trapu svuda. U odnosu na moj, nebo i zemlja.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 22:27
od Maksimus
Sto se bezbednosti tice(u sudaru,znaci iskljucujemo tehnicku ispravnost i prethodno lupane primerke,znaci jugo "iz salona") jugo je realno jako,jako los. Medjutim,nije to jedinstveno za njega vec vise manje sva kola iz tog perioda,u sudaru ne mogu da se porede sa kolima dizajniranim posle 2000 godine. I to se konstantno usavrsava,ali ajde da uzmemo 2000 za neku godinu kada je veliki deo vozila poceo da ima zone guzvanja,jastuke itd,od neke 2005 je to sve jos izrazenije,za nove automobile da ne pricamo.
Ovde nije pitanje ispravnosti jugica (gde je problem sto je ogromna vecina krseva) vec same konstrukcije tog automobila(i ne samo tog,vec ogromnog procenta starih vozila),tu bezbednost nije bila ni u planu.

Zbog bezbednosnih mera je danasnji auto mnogo lakse oterati u totalku (ispucaju jastuci,iscepaju tablu,sedista od 2000e komad,prednji deo auta vise ne postoji,zatezaci pojaseva itd itd),mnogo teze popraviti ali je neuporedivo veca sansa da iz olupine izacete zivi,i lakse a mozda i nepovredjeni.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 22:47
od YUgisa
To je istina ali treba znati da nisu ni ta novija vozila sve iz salona izasla i super odrzavana. Mnoga od tih vozila su traljavo popravljeni polovnjaci, nije retko da su sklopljeni iz dva itd i to sto su novije generacije ne mora da znaci da bi sigurno bolje prosli. Nekoliko limara koje poznajem rade iskljucivo krpljenje tek uvezenih polovnjaka. Ima i ona serija Logana sto su iz fabrike zaboravili zastitu da nanesu, truli gore nego Yugo iz vremena sankcija :D

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 23:02
od ljubitelj
Nije tema o neispravnim trulim ili krparenim vec o ispravnim modelima auta koji jesu ili nisu konstruisani od strane fabrike da stite dobro putnike a praksa pokazala sigurnost putnika. Neki modeli su se dokazali da dobro stite putnike neki lose, prosto je tako.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 18 Jun 2018, 23:18
od mića
Yugo, taj auto i kada je bio nov je ostao na nivou bezbednosti u 70 tim godinama proslog veka, realno je tako, na to dodajte katastrofalno slab lim. Danas 30 godina stari yugici su pola truli a druga polovina krpljena. Vise je to za temu zasto je srbija tu gde jeste ili zasto neko mora da vozi yugo ili trabanta, kao da ne bi voleo da vozi savremen auto a da yuga drzi kao kolekcionarski primerak.


Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka