Z101 je po 70tim, Yugo je po 80tim. A u 90tim nije puno sta uradjeno sem sto su pojacali i zaoblili karoserije i stavili dva vazdusna kod drugih proizvodjaca (i dodali su neke primitivni ABS i slicno). To je mogao i Yugo da uradi sto je i uradjeno kad je isao na kres test po pitanju karoserije, ali nisu ugradjeni vazdusni jastuci. Da smo mogli pratiti proizvodjace i krajem 80ih tj pocetkom 90ih govore prototipi motora, posto smo imali i mi varijantu 1.4 sa 120ks i to bez turba kao hothecevi tog perioda. U osnovnim varijantama motora smo nudili MPI dok su drugi nudili cesto SPI samo. Ali od 2000te na ovamo se slazem da nema sta da trazi.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 09:10
od Geza
Da razbijemo ( ) mit o bezbednosti Zastavinih vozila.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 09:25
od YUgisa
Ni dan danas nije standard 80km/h na kres testu, tako da ili nam daj konkretan primer drugih vozila u istom slucaju ili nema nikakvog mita Koliko znam, najbrza brzina na standardizovanom kres testu je 64km/h. Verujem da poznavaoci fizike znaju kolika je razlika od 64 do 80km/h.
Ali cak i ovako je bolje prosla nego mnogi kineski i americki auti koji su prosli standardnih 64km/h na kres testu.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 09:34
od Martin
Tipično uvijanje karoserije za automobile te generacije (G2, Kadett, Eskort) ali i većinu koji su dizajnirani do 2000 godine.
Evo npr, kako je prošla Sijera u sličnim uslovima, ali pri različitim brzinama.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 10:28
od Nikolaa
Ali jugo je dizajn iz sedamdesetih...
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 10:33
od kragujevac
Odakle se stvorio kočioni disk na sred table (43. sekunda drugog videa). Ne izgleda mi odvaljen, kao da je bio negde u autu pa je doleteo napred.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 10:37
od ljubitelj
YUgisa napisao: 19 Jun 2018, 08:59
Z101 je po 70tim, Yugo je po 80tim.
Oba su iz 60tih, derivati modela Fiat 128 i Fiat 127. Zastave nemaju dodira sa bezbednosnim tehnologijama iz 80tih. Sve do izvoza u Ameriku nisu imali ni pojaseve ni naslone za glavu za sve putnike.
U 90tim su airbagovi napred, u sedistima, zavese, ESP. SIPS, WHIPS i jos mnogo stvari uvedene kod serijskih modela. ABS i prednji aribagovi su iz 80tih, zastite krova od prevrtanja, programirane zone guzvanja bez ostecenja kabine, podvlacenje motora, zastita nogu vozaca od pedala, sedista protiv odklizavanja napred, zastita kolena putnika napred i jos sijaset stvari uvedeno.
Jugo se ne moze ni po cemu porediti sa autima iz 90tih, nema nista od elemenata pasivne bezbednosti iz te decenije.
Za te pare koliko je kostao to je i ocekivano, samo treba biti realan pozicije u odnosu na druge.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 10:37
od Sloba
Jugo je konstruisan krajem sedamdesetih i bio je losiji od svega tada poznatog, ne racunajuci istocni blok.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 10:39
od McGruja
Kojem i pripada
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 11:00
od ljubitelj
Z101/F128 1968, godina, Y45/F127 1971. godina.
Tada su auti konstruisani za tipicno 5-8 godina pre nego sto stigne do proizvodnje, znaci jos toliko godina pre ovih kada su predstavljeni za prodaju.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 19 Jun 2018, 11:16
od Heinz
kragujevac napisao: 19 Jun 2018, 10:33
Odakle se stvorio kočioni disk na sred table (43. sekunda drugog videa). Ne izgleda mi odvaljen, kao da je bio negde u autu pa je doleteo napred.