Stranica 80 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Maj 2013, 23:40
od Ogi
A ko mu je "zabranio" da ide vise od toga ? I ko to kontrolise ?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Maj 2013, 23:42
od Gaginh0
Pa imas tahograf i zaustavi te pandur i trazi ti da pogleda, ako negde vidi da si vozio preko 80 pise ti kaznu.
Mada je sad to modernizovanije, ne znam kako sad ide.
http://zdenkobajo.blog.rs/gallery/13652 ... hograf.jpg
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Maj 2013, 23:42
od Grujic
Policija pregledom tahografa
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Maj 2013, 23:48
od dragvorl
Novi snimaju na kartice.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Maj 2013, 13:32
od snork
Ogi napisao:A ko mu je "zabranio" da ide vise od toga ? I ko to kontrolise ?
Pa ZOBS mu je zabranio. Piše koja je max. dozvoljena brzina za određene vrste vozila. Kontroliše isti onaj ko kontroliše i ostale odredbe ZOBS-a.
Više nalepnica je valjda za različite kategorije puteva (auto-put, put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, običan put), ali se ovog dela ne sećam baš najbolje.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Maj 2013, 14:12
od nikaragva
Misliš da je njemu na regionalnom 60, a na autoputu 80?
Mislio sam da mu je na svim 80 plafon, možda grešim.
Imaš i nalepnice 100. Na autobusima, valjda za autoput.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 10 Maj 2013, 23:28
od snork
Valjda, ali, kao što rekoh, ne znam tačno.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 10 Maj 2013, 23:39
od pedja
Nikaragva je u pravu.
Autobusi i teretnjaci do 7,5t imaju ogranicenje od 80km/h, osim na autoputu, gde je to ogranicenje 100km/h
Autobusi koji prevoze decu, zglobovi, kao i teretnjaci preko 7,5t ili sa prikolicom imaju ogranicenje od 70km/h, osim na autoputu, gde je to ogranicenje 80km/h
Zanimljivo je da ova vozila, proizvedena ili prvi put registrovana posle donosenja ZOBSa, moraju imati limiter brzine, koji im ne dozvoljava kretanje brze od 10km/h vise od max ogranicenja. To bi znacilo i da van (teretni) automobili moraju biti limitirani na 110km/h.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 11 Maj 2013, 00:37
od NexT
pedja napisao:
Autobusi koji prevoze decu, zglobovi, kao i teretnjaci preko 7,5t ili sa prikolicom imaju ogranicenje od 70km/h, osim na autoputu, gde je to ogranicenje 80km/h
Osim kad lasta vozi decu na ekskurziju, pa VDL gaze 110 na auto-putu (licno se uverio u to)
Inace, svi turisticki autobusi gaze 100 (ili preko) na auto-putu, nebitno da li voze decu ili penzionere.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 11 Maj 2013, 00:44
od Uroš S.
Kad sam išao na matursku ekskurziju šofer Fudeksa u 3 meseca staroj Setri mi je rekao da svi busevi tog tipa i namene imaju fabričku blokadu na 100.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 11 Maj 2013, 00:47
od NexT
Lasta skidala blokade. To je bilo pree 4 godine na VDL Berkhof, cim su ih dobili.
Skoro sam isto cuo pricu da su nesto cackali sa novim autobusima kad su ih terali iz fabrike, platili nekoliko hiljada evra kaznu za prekoracenje zbog celog konvoja.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Maj 2013, 19:09
od pedja
Malopre ukljucih GPS na telefonu, kada sam usao u bus - gradski, zglob, ogranicenje 50
Na Pancevackom je vrlo brzo dosao do 68km/h, da bi posle stagnirao sa ubrzanjem, usled guzve na mostu
Autobus je stariji Ikarbus, ali malo osvezen unutra. Posle kao kontrole, tahograf... I sa novijom Lastom (95) je lik po Zrenjanincu vozio 70, bez da pusta mobilni iz ruke.
Znam, nije to nista cudno, umeju oni i brze (pogotovo nekada legendarni "vampirac", tj nocni 101, dok je liniju odrzavao GSP).
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Maj 2013, 19:14
od NexT
Nije ti dobro bazdaren GPS

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Maj 2013, 21:36
od nuk
noviji imaju elektronsku blokadu na 50Km/h
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Maj 2013, 21:43
od McGruja
Te cipuju
