Stranica 80 od 355

Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 15:21
od Floyd
BMW M modeli bez xDrive pogona

Sportsko "M" odeljenje BMW-a nastaviće da razvija automobile isključivo sa zadnjim pogonom. U bavarskom proizvođaču objašnjavaju da bi xDrive pogon značajno uticao na povećanje mase i samim tim na performanse automobila.

Iako su se konkurentski proizvođači poput Mercedesa i Audija opredelili da svoje sportske AMG i RS modele ponude sa pogonom na sva četiri točka, BMW neće krenuti njihovim putem.

Kako je za Autocar izjavio šef "M" odeljenja te kompanije, Friedrich Nitschke, od xDrive pogona se odustalo jer bi njegova ugradnja opteretila automobile sa dodatnih 80-90 kg i na taj način unazadila njihove performanse.

Nitschke smatra da je diferencijal i zadnji pogon kod BMW-ovih M modela "najbolji u auto-industriji" i da može da odgovori svim zahtevima koji se postavljaju toj vrsti automobila. 

Friedrich Nitschke je dodao i da će ručni menjači ostati u ponudi na novim modelima, sve dok kupci budu zainteresovani za tu vrstu transmisije. Šef BMW-ovog "M" odeljenja rekao je i da u toj kompaniji trenutno ne razmišljaju o proizvodnji M verzije novog modela BMW Serije 3 GT. 

http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=688827

Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 15:42
od Dusan
Pa i bolje je da zadrze samo RWD. Veliki broj kupaca te vrste automobila bas to ceni, po meni je to plus u odnosu na audi.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 16:21
od dragvorl
Kod novih AMG modela AWD modeli imaju dosta bolji start iz mesta, sto mi je i logicno. Ne znam da li je samo do pogona, ali tako kazu brojke. Opet, prednji tockovi koji sluze samo za upravljanje imaju svoje prednosti.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 17:53
od Xepoj87
Dusan napisao:Pa i bolje je da zadrze samo RWD. Veliki broj kupaca te vrste automobila bas to ceni, po meni je to plus u odnosu na audi.
Zasto je bolje da zadrze samo RWD? Kako to uopste moze da ti zvuci logicno?
Nije bolje da imaju i RWD i AWD u ponudi? Sto,smeta onom sto voli RWD to sto ima verzija i sa AWD?

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 18:20
od Dusan
Naravno da je bolje da imaju i jedno i drgo. Mislio sam u poredjenju sa audi-jem i quattro-m, gde je awd jedina opcija.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 18:28
od Ji 4Tze
Što li :)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 18:48
od Ivan
Neka neko nadje poredjenje performansi tih sportskih modela 0-200, zanima me koliko zaustaju kasnije AWD modeli, sigurno im kasnije smeta dodatna tezina i gubici u transmisiji.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 18:50
od Xepoj87
Mislim da to jos neko vreme nece biti testirano od strane novinara...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 19:09
od dragvorl
Ivan napisao:Neka neko nadje poredjenje performansi tih sportskih modela 0-200, zanima me koliko zaustaju kasnije AWD modeli, sigurno im kasnije smeta dodatna tezina i gubici u transmisiji.
Sumnjam da tu ima neke ultra razlike, ta vozila su i ovako prilicno teska, jos 50 kg (na Gallardu je recimo 35) nece napraviti dan/noc razliku. Druga stvar je sto su na BMW recimo (za MB ne znam) razvod snage napravili da moze kontinuirano da se varira, tako da kada ima trakciju mogu skroz da iskljuce prednji pogon.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 20:01
od Floyd
Posto su najbogatiji kupci po pravilu i najrazmazeniji, te vecina njih hoce jak i "zajeban" auto koi se veoma lako vozi, ne bi me cudilo da BMW u narednom periodu promeni ovu odluku.
Mislim da cekaju da vide kakvo ce interesovanje biti kod Merca...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 21 Feb 2013, 20:50
od Ivan
^
Mislim da se bas zbog toga probio i audi jer im je svaki jaci auto opremljen sa awd posto problem preneti mnogo snage na prednji pogon te svaka budala moze da stisne gas i da prolazi brzo kroz krivine, manje osetljiv na uslove smanjene trakcije itd. dok auto sa zadnjom vucom treba znati voziti brzo, nije sminka kao awd ;)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Feb 2013, 13:54
od Geza
FL

Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Feb 2013, 18:49
od Floyd
Novi Golf GTD ce biti predstavljen na salonu u Zenevi.
Pokretace ga 184ks TDI motor kome ce do 100 km/h trebati 7,5s uz prosecnu potrosnju od 4,2L.
Pocetna cena u DE ce biti 29350e...

http://www.autobild.de/artikel/vw-golf- ... 75028.html

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 22 Feb 2013, 19:31
od perfiko
Bem mu miša, ima manju potrošnju od Stevinog1.3 m-jet, i to kad ga Steva vozi. :o

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Feb 2013, 02:39
od dragvorl
Tema ociscena od off-a. 1 ili 2 duhovita komentara su ok, ali ne treba preterivati. :back2topic: