Stranica 80 od 104

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 07 Dec 2015, 14:11
od Velja
dragvorl napisao:Jos da saznamo i za sta? :think:
I još uvek ti nije jasno?

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 07 Dec 2015, 14:18
od dragan
Da, znači mnogo manje nego što se to nekad tumači.
Vratio sam se na onaj crtež još jednom, i to je to, u principu pričamo istu stvar.
Jedino što mi je škakljivo je ovo oko ubrzanja u istom prenosu na max momentu i max snazi, jer tu i otpori igraju puno a kad je velika razlika između rpm max momenta i max snage razlika u otporima može biti jako velika, ta cela priča je dosta pipava...

Sent from my D5503 using Tapatalk

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 07 Dec 2015, 17:55
od Dusan
Evo zanimljiv graph iz testa, Ford Mustang Shelby GT350R vs. Chevrolet Camaro Z/28

Slika

Gore je snaga, dole obrtni. Camaro je zelena boja, Mustang je crvena. I pored velike razlike u torque-u, Mustang je brzi. Iz ove teme bi se reklo da po ovom toruque graphu camaro ubrzava, barem duplo bolje. :kezo: Ko jos nije skapirao, sve se svodi na RPM. Zato dizlo nikada nece biti ''vozacki'' auto.

Evo i trke na kraju,

https://youtu.be/vtdtGgf1BF0?t=23m41s

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 07 Dec 2015, 19:15
od nidza
Verovatno je teži, ili neki drugi razlog je u pitanju, možda menjač. Iz grafika se vidi da Camaro kroz ceo režim ima više KS, a sporiji je, nema nikakve logike.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 07 Dec 2015, 19:44
od dragvorl
Velja napisao:
dragvorl napisao:Jos da saznamo i za sta? :think:
I još uvek ti nije jasno?
Mora da je nesto revolucionarno?

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 07 Dec 2015, 19:45
od nikaragva
Nešto uz i niz brdo :)

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 07 Dec 2015, 19:48
od Velja
...vama iz Vojvodine neshvatljivo :kezo:

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 07 Dec 2015, 19:50
od dragvorl
Sumnjao sam da je nesto revolucionarno...

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 08 Dec 2015, 00:59
od Dusan
nidza napisao:Verovatno je teži, ili neki drugi razlog je u pitanju, možda menjač. Iz grafika se vidi da Camaro kroz ceo režim ima više KS, a sporiji je, nema nikakve logike.
Peak snage je isti. Mustang se vrti do 8K RPM, peak dostize na visim obrtajima, ali ne znaci da kroz te obrtaje prolazi sporije. Inace tezina je gotovi ista oko 1800kg.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 08 Dec 2015, 07:08
od dragvorl
Ford ima kraci prenos u prvih 5 brzina.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 08 Dec 2015, 09:07
od dragan
Kraći je u svim, samo je u 6. najmanja razlika...zbog final drive odnosa...
S obzirom na karakteristike motora to je sasvim normalno.
Sent from my D5503 using Tapatalk

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 08 Dec 2015, 10:04
od veljabandit
Eto, toliko postova o ks i Nm a menjač pobedjuje :)

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 08 Dec 2015, 10:06
od Velja
:)

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 08 Dec 2015, 15:49
od nidza
Zavisi, nekad brže nije isto što i bolje. Možda ovaj sa dužim menjačem ima manje dB u kabini u svim režimima, manje troši, a subjektivan osećaj nije ništa manji.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 27 Dec 2015, 13:49
od dragvorl
Ivan napisao:To je manuelni, koliko znam svaki zf8 ima iste odnose, samo se final drive razlikuje, ako se ne varam 20d je na nekih 1800rpm na 120kmh, a 20i na 2000rpm, jako su slicni.

Послато са GT-N7100
Evo da potvrdim ono sto sam mislio, konverteri su naravno razliciti, prenosi u menjacu isti.