Stranica 9 od 33
Re: Kočione pločice
Poslato: 18 Jan 2013, 19:33
od Puzo81
Jesi uzeo ATE original sa hologramom ili?
Re: Kočione pločice
Poslato: 18 Jan 2013, 19:35
od Bax
Na starom Z10, Ate, isto posle 15.000km zamenjene...
Uzete u Masco.
Re: Kočione pločice
Poslato: 18 Jan 2013, 19:43
od Puzo81
Auh,pa puntici ko da su 2.5V6 i 1500kg a ne 1.1 i 900-950:glavomuzid:
Drugari voze ATE na golfu 3 45k km,pezou 206 1.6 35k km...ja nekih 7k km i nista :trljamoci:
Re: Kočione pločice
Poslato: 18 Jan 2013, 19:45
od Bax
Nisu Puntici V6, nego su ATE za njih njesra...
Re: Kočione pločice
Poslato: 18 Jan 2013, 19:53
od nidza
Možda i nisu original, nego neki falš. Ja sam na drugi auto stavio ATE, perfektne su. Diskovi na Stilu već dve godine nemaju tačkicu rđe, prelepo kad su na njemu letnje alu felne. U oba slučaja ih je nabavljao servis u moje ime, nisam ja kupovao.
Tapatalk HD
Re: Kočione pločice
Poslato: 18 Jan 2013, 20:09
od Markoni
Ja uzeo u MASSu, dakle od uvoznika... Pre ce biti da "ne leze" Z10...
Tapatalk Post
Re: Kočione pločice
Poslato: 18 Jan 2013, 20:55
od Puzo81
Bax napisao:Nisu Puntici V6, nego su ATE za njih njesra...
Moguce
Ja sam samovent GSI diskove uzeo u Mass-u a plocice na ebay de.
Re: Kočione pločice
Poslato: 18 Jan 2013, 21:11
od nidza
Ili ne leže za te diskove. Na Stilu ATE disk+pločice se pokazalo vrh, međutim toliko dugo im je trebalo da počnu da koče kako treba da sam hteo da ih vratim servisu i uzmem pare nazad. Bio sam na reklamaciji, otišli na tehnički i bilo je sve OK. Nisu htele da koče hladne nikako, a kako sam Stila mahom vozio po gradu dva meseca me je oblivao hladan znoj dok nisu legle.
Sad ubivaju, sila kočenja na papučici je merilo savršenstva (po mom ukusu). Na Alfi je slično, ali za nijansu previše meko (ATE+TextarPro). Verovatno su diskovi jako mekani, legle su posle 2km, bukvalno. U oba slučaja prezadovoljan.
Tapatalk HD
Re: Kočione pločice
Poslato: 19 Jan 2013, 10:25
od mr.Big
Puzo81 napisao:Auh,pa puntici ko da su 2.5V6 i 1500kg a ne 1.1 i 900-950
Punto bez ABSa u svakodnevnoj vožnji koči samo prednjim točkovima, doboši pozadi se aktiviraju tek pri izuzetno snažnom stiskanju pedale kočnice i tad deluju sa max četvrtinom ukupne kočione sile...
Re: Kočione pločice
Poslato: 19 Jan 2013, 12:35
od pierre
@nixa I nisu TRW pločice puno skuplje od konkurencije 1500 par, a konkurencija 1200 - 1300. Ali zato paknovi ubijaju, TRW su 3800, a konkurencija oko 2500. Za tu cenu pločice i ne moraju da traju dugo, neka traju 2 godine (u mom slučaju to je oko 12 - 13000km) i ja zadovoljan. Samo da ne škripe i da dobro koče.
Re: Kočione pločice
Poslato: 19 Jan 2013, 13:26
od dragvorl
mr.Big napisao:
Punto bez ABSa u svakodnevnoj vožnji koči samo prednjim točkovima, doboši pozadi se aktiviraju tek pri izuzetno snažnom stiskanju pedale kočnice i tad deluju sa max četvrtinom ukupne kočione sile...
Pa bas ne bi trebalo tako da radi. Pri malim intenzitetima kocenja prednje i zadnje bi trebalo da koce skoro identicnom silom, a sto je veci internzitet to veca sila treba da bude na prednjim tockovima.

Re: Kočione pločice
Poslato: 19 Jan 2013, 14:02
od Saša
Bax napisao:Nisu Puntici V6, nego su ATE za njih njesra...
Originalne na Classicu su marke Bosch...
Moj koči odlično i pored toga što nema ABS. Nemam nikakvih zamerki... Tehnički pregled takođe prošao bez ikakvih problema prošli put...
Re: Kočione pločice
Poslato: 19 Jan 2013, 14:05
od nidza
Dobro naštelovan sistem itekako ima koristi od kočione sile na zadnjoj osovini. Može to mehanički dobro da se napravi, uz korekciju opterećenja na zadnjoj osovini (negde na vešanju može biti poluga). U svakom slučaju ABS/EBD je zakon, EBD pogotovo u sprezi sa senzorima za ESP (VDC), jer nema glup sistem sa zarezima na glavčini, već pomoću senzora magnetne faze unutar ležaja tačno zna položaj svakog točka. Kod naprednih sistema računa ne samo opterećenje po točku nezavisno, nego zna položaj volana, sile po svim osama, itd...
Tapatalk HD
Re: Kočione pločice
Poslato: 19 Jan 2013, 14:14
od Puzo81
mr.Big napisao:Puzo81 napisao:Auh,pa puntici ko da su 2.5V6 i 1500kg a ne 1.1 i 900-950
Punto bez ABSa u svakodnevnoj vožnji koči samo prednjim točkovima, doboši pozadi se aktiviraju tek pri izuzetno snažnom stiskanju pedale kočnice i tad deluju sa max četvrtinom ukupne kočione sile...
Katastrofa

Re: Kočione pločice
Poslato: 19 Jan 2013, 14:21
od mr.Big
@dragvorl
Apsolutno si u pravu. Već sam kukao po forumu na FAS i ove naše zbog ovog bezočnog i bahatog obogaljenja kragujevačkog Punta u verziji bez ABSa. Ne bih da se ponavljam i gušim...