Stranica 9 od 21
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 19 Mar 2013, 19:40
od mirko alvirko
Politika VW se pokazala uspesnom po Skodu..steta sto se Zastava zalepila za Fiat jos onih godina ,koji je sad dokazao da sa malo vecom kontrolom ume da ponudi 10-15% gori auto od istog takvog u matici ..za razliku od njih Nemci nisu kaljali ime kompanije sa Skodama za Cehe i onim boljim za Nemce.
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 19 Mar 2013, 20:46
od TheWickerMan
mr.Big napisao:To je i dovelo do čudne situacije da narodna kola kao što su Fabija, Oktavija, Pasat i Golf budu toliko nadmoćni u svojim klasama i neprestano dominiraju na žalost zaostale konkurencije.

odavno bolji vic ne pročitah... "nadmoćno dominiraju"

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 19 Mar 2013, 22:57
od dragan
Ih, to je nas mr veliki

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Mar 2013, 07:52
od TheWickerMan
Ma vidim nego ovolika količina ****** je mnogo čak i za njega
EDIT by mod: obratiti paznju na izrazavanje.
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Mar 2013, 08:23
od perfiko
mirko alvirko napisao:Politika VW se pokazala uspesnom po Skodu..steta sto se Zastava zalepila za Fiat jos onih godina ,koji je sad dokazao da sa malo vecom kontrolom ume da ponudi 10-15% gori auto od istog takvog u matici ..za razliku od njih Nemci nisu kaljali ime kompanije sa Skodama za Cehe i onim boljim za Nemce.
Politika VW se pokazala izuzetno uspešnom, mada nisam siguran koliko su se za Zastavu baš otimali i onih godina i sada, pa da je moglo biti pogrešnog izbora. A i škoda je pod upravim VW počela sa Favoritom. Ne bih rekao da je on sa vremenske distance bolji auto od PC. A ostaje nam da se nadamo da će ovaj novi (i svaki novi) biti bolji (iako više nije Zastava ni Yugo).
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Mar 2013, 08:27
od Uroš S.
Ne Favorit već Felicija. Razvoj Favorita počeo je 1982.-1983. a ušla je u proizvodnju 1987. dok je Škoda privatizovana u aprilu 1991.
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Mar 2013, 08:35
od perfiko
Ciljao sam na to da je Z 10 "proizvođena" u Zastavi pre nego što ju je Fiat privatizovao, ali u pravu si , jedno je proizvod Češke pameti, a ovo drugo i nije naša. Kad razmislim i logičnije je porediti Feliciju i PC.
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Mar 2013, 10:54
od mr.Big
TheWickerMan napisao:Ma vidim nego ovolika količina
lupetanja je mnogo čak i za njega

Wickere, ako može bez ovih sočnih izraza. Msm, uvredljivi su
Off topicAjd' nabaci nešto među planine&doline, to ti bolje ide...
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Mar 2013, 13:10
od TheWickerMan
Ako si se uvredio, izvini
Nego mi reci kako da nazovem "dominaciju", dobro neću lupetanje , onda ...
Najbolje bi bilo da kažem da su reči jako preterane i da su to konfekcijski modeli prosečnog kvaliteta. Može?
Što se nikako ne poklapa sa dominacijom nego ispada ga ne pričaš istinu
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Mar 2013, 13:49
od mr.Big
Nisam se uvredio, nisam baš toliko svilen, već mi nekako ne ide taj vokabular uz ovaj forum.
Ako misliš da sam preterao sa pesničkim slobodama u opisu nečega, a ti daj smislenu kontru. Možda sam bio živopisniji, ali sam solidno pozicionirao Škodu i VW uopšte na tržištu -koliko god se to nekom sviđalo...
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Mar 2013, 14:02
od TheWickerMan
Ne ide , slažem se ... Ja sam preterao
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Jun 2013, 16:25
od mr.Big
Još jedan Renaultov motor u Mercedesu?
Renault je navodno postigao dogovor sa Mercedesom prema kome će ta francuska kompanija snabdevati nemačkog proizvođača 1.6 litarskim dCi motorom od 130 ks.
Test prototip novog Mercedesa C klase; Foto: carscoop.blogspot.comIzgleda da novi Mercedes A klase i Citan neće biti jedini modeli kompanije iz Štutgarta koji će koristiti motor iz Renaulta.
Prema informacijama do kojih je došao francuski Les Echos, sledeće generacije Mercedesa C klase i modela Vito imaće u paleti motora i Renaultov četvorocilindrični turbo-punjeni dizel agregat dCi 130 Energy koji se koristi u modelima kao što su Megan, Scenic i Nissan Qashqai.
Isti izvor navodi da će ova pogonska jedinica pokretati bazni dizel model, Mercedes C 200 CDI. Motor će pretrpeti niz modifikacija kako bi se prilagodio uzdužnoj orijentaciji ispod haube nove C klase.
Postojeća verzija koju Renault koristi u svojim modelima zadovoljava Euro 5 standarde i trebalo bi da bude unapređena tako da bude kompatibilna sa Euro 6 normama. Reč je o jedinici koja razvija 96kW/130ks pri 4.000 o/min, a maksimalni obrtni moment od 320 Nm dostiže na 1.750 o/min.
Kako navodi Les Echos, zvanično saopštenje o ovoj saradnji biće uskoro objavljeno.
Mercedes već koristi Renaultov 1.5 litarski dizel motor u novoj A klasi i Citanu, vozilu koje je takođe razvijeno u saradnji sa francuskim proizvođačem na osnovi modela Kangoo. Novi Mercedes C klase očekuje sa na tržištu 2014, a sledeća generacija modela Vito, 2015. godine.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Jun 2013, 16:51
od methane.master
Negde sam ovde ranije i napisao da me čudi da odmah nisu uzeli ovaj motor.
Sent using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Jun 2013, 16:52
od NexT
Pa dobro, za one sa jeftinijim ulaznicama, sto da ne.
Nadam se samo da ce Vito ostati Vito, a ne Master sa Mercedes znakom. To bi ga unistilo, i mi bi morali da predjemo na Transportera

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Jun 2013, 18:06
od Rakhil
Zasto ici na polu ciganiju sa Transporterom, uzmite Tranzit for full gypsy effect
