
Jedino je realno porediti ista auta od istog proizvodjaca, pogotovo su trke nebitne kada se prica iskljucivo o snazi motora jer tu oslanjanje pravi najvecu razliku, kao i menjac i pogon kod auta slicne snage.
Nadam se da znas koliko je 2.4 motor stvarno veci i tezi od tog 2.0 TFSI. Podaci koje ja imam su: 2.0 TFSI 1520kg a 2.4 1600 ravnoIvan napisao:Po specifikacijama a6 2.4 ima 1525kg, a a6 2.0tfsi ima 1520kg, tako da sumnjam da tih 5kg pravi toliku razliku
Jedino je realno porediti ista auta od istog proizvodjaca, pogotovo su trke nebitne kada se prica iskljucivo o snazi motora jer tu oslanjanje pravi najvecu razliku, kao i menjac i pogon kod auta slicne snage.
E bas to.dragvorl napisao:Snaga i obrtni moment su povezani preko broja obrtaja. Izraz je snaga=moment x rpm/9549.
Da dobra je prica i treba da se udubi u promenljivost snage kroz obrtaje da bi se izveo pravilan zakljucak.dragan napisao:na sajtu rri.se mogu se naci vrednosti o kojima pricas, i to bas te najvaznije za praksu, velicina obrtnog momenta kroz ceo iznos obrtaja motora, i vrednost momenta kroz broj obrtaja tocka. ima jako zanimljivih primera, gde se lapo moze videti bas taj uticaj duzeg odnosno kraceg menjaca...
dobra je to prica, ko hoce da se bas udubi a ne samo da cita po katalozima snagu i obrtni momenat motora u nekom modelu vozila...
a mene zanima odgovor na ovo pitanje koje si postavio - 2l 150ks atmo vs 2l 150ks turbo ( mora da je neki soft turbo u pitanju)...
E bravo, to mi je trebalodragvorl napisao:Snaga i obrtni moment su povezani preko broja obrtaja. Izraz je snaga=moment x rpm/9549.
:trljamoci:ljubitelj napisao: Realno turbo od 150 ima oko 200 KS i naravno to se oseca.