Stranica 9 od 21

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 09 Avg 2013, 16:49
od Gaginh0
Hvala Robbief, ako dodje do neke realizacije mog plana sigurno cu ti se javiti :pivo:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 09 Avg 2013, 17:30
od Day Walker
Poredjenje pouzdanosti tih motora je moguce samo ako se odrzavaju isto i ako uvek znamo pravu kilometrazu..
A poredjenje tipa JTD je njesra jer mi je prodimio na 125k km a tdi gazi 200k km nije realno ni malo... Kada znamo da se uglavnom radi o polovnim vozilima, a sam Bogzna kolko su zaista presli dok im se to nesto nije sjebalo kod vlasnika koji misle da imaju skoro nov auto..

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 09 Avg 2013, 20:15
od Gaginh0
Naravno da nije realno.

I moj auto je presao kod mene 60k km, od toga 90% gradska voznja sa cimanjem i naglim ubrzavanjima. Zatim 9% van grada sto su bili lokalni putevi oko NS, razhebani, puni rupa... A dosta je bilo i lenije (put izmedju njiva).

Pa je sasvim opravdano da mi odu silent blokovi, amortizeri, shebem gume, trap, kvacilo, da vise trosi ulje itd, nego neki 1.4TDI koji je vozen 80%+ van grada...(nije mi skoro nista od ovog otislo, nego dajem primere, a i ne znaci da mi nece otici u narednom periodu)

Dok je Octavia presla 60% auto puta, i gde joj je sigurno vise sacuvano npr kvacilo i trap, ali joj se cuje turbina zbog konstantvnih visokih obrtaja!?

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 00:10
od nidza
Turbina je poprilično rasterećena na autoputu.

Tapatalk HD

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 00:16
od sebekkg
zavisi ko je kako vozi. tacno je da je rasterecenija jer uglavnom drzis neku brzinu, ali zavisi i od obrtaja.

@gagi, proveri turbinu, kada dajes gas ne treba da zvizdi ili sisti. dag mi je to pojasnio lepo.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 00:37
od nidza
U svakom slučaju je najviše opterećena kad se polazi iz mesta i kad se snažno ubrzava. Kad se održava brzina veoma je rasterećena. Ako je verovati instrumentu koji meri boost na Alfi, što su viši obrtaji turbina manje puni. Verovatno sam motor ima "dobar cug" kad se uđe u obrtaje, pa turbina tu nije toliko potrebna, koliko na nižim obrtajima.


Tapatalk HD

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 01:03
od Uroš S.
+1, kod mene preko određenih obrtaja(zaboravih) obara boost za 50% sa 1.6 na 0.8 bara.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 04:06
od sebekkg
pa da, ali ipak najvise nju ubijaju ona nagla i jaka ubrzanja, dok postepena i konstatna ne cine joj stetu.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 06:03
od McGruja
1.2 TSI IMA 1.6 bara boost?
To je bas dosta, 1.8t je cipovan imao 0.9

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 11:21
od Gaginh0
Dobro lupio sam, ali sam imao na umu da je cesto bila na duzim putovanjima, i onda kako stane tako se ugasi motor, bez onog hladjenja itd.
@ sebek - ne cuje se na Polu turbina vec na Skodi, upravo tako kad joj dodajes gas preko 2000 obrtaja...

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 11:39
od Uroš S.
McGruja napisao:1.2 TSI IMA 1.6 bara boost?
To je bas dosta, 1.8t je cipovan imao 0.9
Ako je verovati Wiki-ju:
turbocharger with maximum pressure 1.6 bars (23.2 psi)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... ol_engines

Naišao sam na ovaj podatak i na još drugih mesta, ali trenutno imam samo ovo.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 11:58
od dragvorl
Taj 1.8t (sem mozda u nekim isforsiranim varijantama) je bio low pressure turbo koji je samo poboljsavao karakteristike na nizim i srednjim obrtajima. Ovi danasnji mali turbaci idu na forsiranje koliko god moze, odatle i tako veliki pritisci. Turbodizeli inace isto imaju velike pritiske natpunjenja.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 18:43
od sebekkg
Gaginh0 napisao: @ sebek - ne cuje se na Polu turbina vec na Skodi, upravo tako kad joj dodajes gas preko 2000 obrtaja...
Razumeo sam te ja. Proveri ti malo turbinu onda. Dag mi je rekao da ne treba da sisti kad se daje gas. Ili vrlo vrlo malo ako je hladna.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 19:19
od Gaginh0
Ne razumem sta hoces da kazes. Na Polu se ne cuje zato sto valja, a Skodi se cuje verovatno zato sto je malo popusila, i majstor je rekao da malko "masti", sta god to znacilo, a blago se cuje kod ubrzanja, pogotovo u drugoj i trecoj brzini, a to je naravno pri dodavanju gasa... :)

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 20:57
od sebekkg
Tako sam ja razumeo daga. Ni meni se ne cuje vise kad sam je reparirao u uzicama i poslusao dagov savet za umereno koriscenje. Znaci ako pocinje da masti znaci da je popustila i jos ako se cuje da sisti kad ga punis 2. I 3. brzinom znaci da bi valjalo da se proveri.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2