Stranica 9 od 17

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 00:42
od Bax
Druga ima max na 95km/h, premalo za preticanje busa koji ide 70-80km/h

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 06:55
od Markoni
Moja sluzbena Z10 1.2 (kod nas sklapana) je sad na 115.000 km. Od vanrednih troskova imala zadnje amortizere na oko 40-45000 km, i jednu bobinu na oko 110.000 km...
Drugi sluzbeni Punto Classic 1.3 MJet koji je kupljen bas kad i Baxov, koji je stajao godinu i po dana, presao oko 45.000 km i do sad nine imao vanrednih troskova...

Tapatalk Post

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 07:44
od nikaragva
Jedno pitanje u vezi tih preticanja, posto se spominju vec dve strane sa sve brzinama. Ako se dobro secam mojih davnih dana iz ucionice, ako je ogranicenje na putu recimo 60km/h, i vozilo se ispred tebe se krece 50km/h, da li ti prilikom preticanja smes da vozis brze od 60km/h?

Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 08:09
od Saša
Ne, moraš da poštuješ ograničenja. Stvar procene, ako vidiš da ćeš da prekoračiš ograničenje - ne krećeš u preticanje.

Tapatalk

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 09:09
od Bax
Tacno tako.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 09:11
od Markoni
Da, ali to nema veze sa realnoscu...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 09:49
od Paja
Naravno da nema veze. Samo još jedna odredba pravljena za otimanje para.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 10:18
od samo polako
Čitam sta pišete i ne mogu baš da se nađem u priči.
Ne sećam se da sam ikada prešao 4000 obrtaja čak i pri preticanju.
Auto se nije ulenjio, poprilično i dobro poskoči kada dodam gas a za preticanje samo spustim u niži stepen i dodam gas i ustvari nikada nisam prešao ni 3500 obrtaja a preticao sam bez problema i nekog nedostatka snage.
Ustvari donekle četvrta i potpuna peta brzina se ne oglašavaju na dodatno i brzo dodavanje gasa.
Nikada nisam ni pokušao da drugom idem 70km/h a kamoli nešto više.
Ali sam svestan toga i da to nije auto koji to može da postigne pa sa tim i ulazim u preticanje, procenjujem i onda se tako i ponašam.

I ja ću se požaliti na lak.
Za plastiku unutar kabine, iskreno to nikada nisam razumeo u čemu je fora dok nisam seo u jednu Dačiju pa osetio miris :)

Ja sam još u medeni mesec fazi sa mojim autom. :)

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 11:06
od Saša
samo polako napisao:Čitam sta pišete i ne mogu baš da se nađem u priči.
Ne sećam se da sam ikada prešao 4000 obrtaja čak i pri preticanju.
Auto se nije ulenjio, poprilično i dobro poskoči kada dodam gas a za preticanje samo spustim u niži stepen i dodam gas i ustvari nikada nisam prešao ni 3500 obrtaja a preticao sam bez problema i nekog nedostatka snage.
Ustvari donekle četvrta i potpuna peta brzina se ne oglašavaju na dodatno i brzo dodavanje gasa.
Nikada nisam ni pokušao da drugom idem 70km/h a kamoli nešto više.
Ali sam svestan toga i da to nije auto koji to može da postigne pa sa tim i ulazim u preticanje, procenjujem i onda se tako i ponašam.
Pa to i ja pričam/pišem celo vreme. Taj motor/menjač/auto je tako podešen da realno nemaš nikad potrebe da pređeš 4000 rpm (niti to možeš u normalnoj vožnji). Od prve do četvrte brzine voziš od 0 do nekih 70-80 km/h, a već na 70 km/h praktično možeš voziti petom i na malim obrtajima a da pritom ne daviš motor (znam da se Bax tu neće složiti :D ), a to je moguće jer su taj motor i menjač tako podešeni. Maksimalni momenat motor isporučuje na svega 2500 rpm. To ujedno govori i da je auto napravljen za gradsku vožnju jer četiri brzine koristiš do samo 70 ili 80 km/h, a sve ostalo "razvlačiš" petom. Ja bih lično voleo da je peta malo kraća a da ima i šestu, bio bi mnogo ugodniji za vožnju na autoputu i dužim relacijama, recimo... :)

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 12:19
od Rakhil
Ne bih ja rekao da je bitno za sta je auto napravljen i kako je podesen, nego prosto pogonsko gorivo zahteva odredjeni nacin voznje ili se auto ulenji/raspadne. Ja vozim 1.6 16V atmosferca po gradu u petoj 50 na sat kad sam na nbg bulevarima, ali ga zato opusteno poteram na blizu 7000 rpm u preticanju, tako da se on lepo seta kroz sve rezime rada. KAd je moj matori vozio slican motor kao dizel, tj ne preko 3-4000 rpm, auto se toliko ulenjio za godinu dana da mi je trebalo brdo vremena da ga vratim u normalu, plus se kvario vise

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 12:25
od Saša
Ama jel pričamo ovde uopšte srpski kada se toliko ne razumemo? Ovo moje 8V čudo NE-MO-ŽEŠ naterati u preticanju preko 4000 (a kamoli 7000 !? :trljamoci: ), nema šanse. Ne vrti se toliko, neće mrcina... Ponaša se maltene kao dizel, tako su izgleda podesili krivu obrtnog momenta/broja obrtaja i menjač. Jedino ako ćeš preticati u drugoj ili trećoj (a i treća je veliko pitanje može li toliko - nisam probao da se ogradim) i pritom gledaš u retrovizoru ispadaju li delovi menjačai motora kroz auspuh... 16V motor je nešto drugo, to se vrti brže i traži više obrtaja... :D

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 12:28
od McGruja
Ma vrti se i 8v do 6.000 obrtaja, makar sam ja tako vozio

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 12:32
od Saša
Onda ja ne znam da vozim (tako), eto priznajem... :kezo:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 12:34
od Markoni
Saša napisao:Ovo moje 8V čudo NE-MO-ŽEŠ naterati u preticanju preko 4000 (a kamoli 7000 !? :trljamoci: ), nema šanse. Ne vrti se toliko, neće mrcina...
Bice da si ga ulenjio... :kezo:
Ja moj pri svakom izlasku na autoput, kako Rakhil kaze, prosetam kroz obrtaje. Ali ne prelazim 5500, jer mi preko toga deluje bas kao maltret, a dotle i trpi 2. i 3. brzinu...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 30 Jan 2014, 12:37
od Rakhil
To i pricam, ja sam Puntisu gazio do 6k opusteno, sto ne znaci da konstantno svakodnevno treba drzati na 6k.
Ukljucenje na autoput je standard za produvavanje: kako dodjem u ulivnu traku, vracam u drugu i do crvenog, ukljucis se ko nista :kezo: