Stranica 9 od 13
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 10 Nov 2013, 09:37
od trojanac
Još kad bi to sve bilo u autu od 2.000e, ali neće da može.
Ja samo ne bi preporučivao ništa veće od C segmenta jer po pravilu skuplje održavanje, ako poredimo Astru-Vectru, Focus-Mondeo i slično. Najbitnije u celoj priči je naći dobro održavan primerak i nastaviti ga dobro održavati.
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 13 Nov 2013, 11:05
od Fernandinho
Tacno, zato sam i rekao da me ne zanima koliko je auto presao (na satu, posto je to ,,promenljiva,, velicina hehehehehehe

) nego kako je odrzavan

Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 15 Nov 2013, 22:39
od ljubitelj
Audi 80 jaje smatram najgorim Audijem B segmenta ( po VAG raspodeli) od svih Audija.
Kvalitet i pouzdanost mehanike niska, karoserija sa jednim od najepristupacniih gepeka u istoriji auto industrije, perfomanse kod najveceg brojia prodatih ocajne do te mere da je auto skoro pa opasno voziti uz motore ispod 1800 kubika.
Jedino sto je iznad proseka je sama kabina i kvaitet izrade limarije.
Ja bih pre gledao ili raniji model Audija 80 sa kraja 70tih koji je u svemu bolji od jajeta, ili noviji model iz 90tih i pri tome bi minimum bio motor 1.8 od 90KS. Na dizele u Audiju jajetu zaboraviti, neuporebljivi su za voznju uz onako glupav menjac.
Za te pare moze da se nadje u svemu mnogo bolji Audi, model 100 koji isto ima u ponudi 1.8 motor uz daleko bolje proracunat menjac a jos bolje je motor 2.0 koji je taman.
Audi 100 je ujedno ineuporedivo kvalitetnije mehanicke konstrukcije i daleko pouzdaniji je bio kao nov
Audi 80 jaje i Golf 2 naci kod nas u stanju kako ti zamisljas da bi trebalo da bude je koliko znam gotovo nemoguce a uvoz je zabranjen tako da dobri primerci kojih ima u Nemackoji i drugde mogu samo da se gledaju na slikama. Tamo ima i puno vise modela GL, GT i GTX koji su znatno bolje opremljeni a nije retkost naci i modele sa servom i klimom (sto je bila standardna opcija od 1987 pa nadalje, uz dopaltu naravno ali se cesto i uzimalo).
Ono sto kod nas ima u ponudi je obicno 10ta ruka preprodaje bez regularnog odrzavanja a to baziram na tome sta vidim na ulicama.
U zadnjih 5 godina sam mozda video 2 komada Golfa 2 da su koliko toliko korektno ocuvani, sve ostalo je daleko od stanja kada su napustili fabriku.
Bilo koji model auta u rangu te cene zahtevace dodatna ulaganja u delovima i u radu, ako nisi strucan da samostalno vrsis remonte odredjenih sklopova bolje je ici na noviji auto koji je u startu manje kostao kao novi pa mu je i cena sada uslovno manja.
Audiji drze cenu kao i Golfovi a u velikom broju slucajeva ne vrede niti delic trazenog jer nisu funkcionalno potpuno ispravni.
Naravno da ima potpuno ispravnih i ocuvanih ali vlasnici takve obicno ne nude na prodaju jer ih verno sluze.
Pod Audijem 100, pre svega mislim na model C44 iz 80tih koji skoro da nema mane niti posle ovoliko godina, i jedino kociona creva i servo letva mogu da zahtevaju posebne provere.
Ostalo je nepoderivo uz normalno koriscenje i odrzavanje i mogu da predju povelike kilometraze a da su i dalje vrlo pouzdani.
Pod Golfom 2 gledao bih 1.8 GL model godista 89-90.
Ako bas zaigra srce za Audijem 80 jaje, onda bih radije pogledao Audi 90 koji je isto to samo bolje upakovano i kvalitetnije opremljeno.
Dizele iz tog doba kao sada polovne bih zaobisao.
Video sam nedavno u oglasima AUdi 100 za 800 evra, naizgled nehavarisan.
Tako nesto uzmes, i za 1.000 evra remontujes sve sto treba, ako uopste treba, uz nove gume i "sitnice" i imas auto koji ce te lepo sluziti jos barem 5 godina ili 100.000km a bice pouzdan.
Isto jako dobar auto a relativno skromne cene je Opel Omega B serija uz 2.0 litra benzinski motor.
Odlicna karoserija koja ne rdja, puno opreme, motor koji prelazi 500.000km ko dobar dan, pouzdan auto, udoban. To je serija sa kraja 90tih.
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 16 Nov 2013, 00:30
od ftj
U jajetu se rodio tdi motor i ti mu kazes da ne gleda dizele??
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 16 Nov 2013, 23:15
od elMaestro
TDI je u B4 valjda prvi put ugradjen (koliko ja znam jaje je B3, dok je B4 po dosta stvari drugaciji, pa i po motorima). Inace, ljubitelju, pa taman kretose neki iole racionalni predlozi i auti koji su barem maloletni, a ti predlazes Audi iz 70-ih. Pa tako ova tema moze da se vrti u krug koliko hoces. Moj predlog je neki auto mladji od 15 godina, sa koliko toliko poznatom istorijom. Namerno necu izdvajati poseban model, jer naravno sve zavisi od stanja odredjenog primerka. Mozda ce te bolje sluziti Yugo od nekog velicanstvenog Nemca.
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 18 Nov 2013, 21:07
od ljubitelj
TDI prema mojim saznanjima se pojavio u Audiju 100/ Volvou 850 paralelno a Audi 80 jaje je imao dizel motor od 54KS ili turbo dizel od 80KS pri cemu su uz oba motora isli najblaze receno cudnovati menjaci. Taj Audi 80 model 86/87 sa bilo kojim dizelom i kao nov nije bio dobar izbor unutar VAG ponude a kamoli sada nakon 25 godina sa ko zna kakvom istorijom koriscenja kod nas.
Da moze da se uveze pa mozda da se razmisli ako se bas toliko zeli, ali mnogo pre bih odabrao bilo koji Audi 100 jer je u svemu daleko ozbiljniji auto od 80 jajeta a pri tome neuporedivo pouzdaniji.
Ako je vec Audi ili VW ono sto se zeli.
Ja polovan Golf ili A80 dizel uz ograniceni budzet za remonte ne bih nikome preporucio bez obzira na cesto misljenje kako je to nesto najbolje sto je VAG napravio.
Novo jos nekako ali sada polovan dizel uzeti mislim da je ravno bacanju para u bunar sa velikom verovatnocom da je ono sto se nudi poluispravno ili neispravno.
Noviji Audi 80 iz 90tih, posle jajeta, sa TDI bih mogao da razumem ali opet ne da se kupuje ovde na Balkanu, uglavnom izraubovan.
Uvoz tih godista je kod nas zabranjen, pa bih TDI 1.9 preskocio a benzince sam pomenuo jer su daleko pouzdaniji i jeftiniji za popravke nakon ovoliko godina, uz pretpostavku da ce se placati majstorske ruke.
Zaista ne znam koji auto se moze ocekivati da bude u fabrickom stanju, bez ulaganja, za bruto cenu od 2200 evra kao sto je zadat pocetni uslov i ja bih radije isao na jeftiniji primerak nekog modela a onda ulozio novac u zaista korektno sredjivanje svih vitalnih sklopova (upravljac, kocnice, vesanje, amortizeri, gume, limarija ako treba i slicno).
Fiat, bilo koji, a pogotovu Punto je po meni sampion u odnosu ulozeno/ dobijeno pogotovu imajuci u vidu troskove popravki.
Naravno da se moze naci ako se dovoljno dugo i dovoljno strpljivo (nekoliko meseci do par godina) bira neki dizel iz 80tih ili 90tih koji je u perfektnom stanju, ali je pitanje da li taj scenario odgovara postavljacu teme.
Ja kod nas obicno primecujem da auto ide u oglase kada naidje vreme za neki skupi remont nekog veceg kvara, a redje se nude tehnicki potpuno ispravni automobili koji su redovno odrzavani a to pogotovu vazi za starija godista. Mozda se varam ali sam stekao takav utisak.
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 18 Nov 2013, 21:50
od McGruja
Vento TDI moze da se nadje solidan, ali ce ti trebati iskusno oko i uvo
Ili dobar majstor, ali prilikom kupovine obavezno pregled
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 21 Nov 2013, 08:59
od Fernandinho
Dizel je obavezan, benzinca necu jer mi je gorivo preskupo a kako sad ugradjuju plin ono je zalosno bolje bi ga ja ugradio

. Volim ja i benzince ali nemam para za gorivo

. Da li ima neko iskustva sa tim da prodavac hoce da ide sa vama kod majstora i koliko kosta pregled celog auta ako majstor svakog dana ima vaznija posla

?
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 21 Nov 2013, 09:10
od trojanac
Obicno prodavac ide sa tobom kod majstora jer hoce i on da cuje sta taj majstor ima da kaze, da ne bude da nesto muljas. Drugo je ako se znate pa postoji obostrano poverenje.
Zavisno od toga sta se pregleda, to odredjuje duzinu trajanja pregleda pa samim tim i cenu. Klasican pregled traje 30-60 min, zavisno od majstora i okvirno moze da kosta 10-20e. Naravno, ako ce da mu meri kompresiju, skida tockove i ne znam sta sve jos onda moze potrajati vise sati pa bi samim tim i cena bila veca, ali uglavnom za tako nesto nema potrebe ako se auto normalno ponasa u voznji.
Tapatalk 4.2.0 from my HTC

Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 21 Nov 2013, 09:28
od Fernandinho
OK dati 10e vise je dobar potez ali bar znas kasnije sta kupujes

Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 21 Nov 2013, 10:24
od zdushan
Fernandinho napisao:Dizel je obavezan, benzinca necu jer mi je gorivo preskupo a kako sad ugradjuju plin ono je zalosno bolje bi ga ja ugradio

.
Mislim da za 2k bas i ne mozes da budes ovako iskljuciv. Zelim ti puno srece u dizelu kupljenim za 2000e.
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 21 Nov 2013, 10:26
od Paja
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 21 Nov 2013, 15:39
od stefanan
Moj golf za 800 i jos ostane za letovanje
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 21 Nov 2013, 16:38
od Sloba
...na koje će morati busom.

Re: Kupovina polovnjaka do 2.000€ (2.200€)
Poslato: 21 Nov 2013, 20:14
od dragan