Stranica 9 od 15

Re: Atest

Poslato: 11 Nov 2015, 10:31
od McGruja
Golf 3 sam pročitao da ne može, recimo
Logično je zašto ne može, ali sam zaboravio razlog. Tehničke je prirode.

Re: Atest

Poslato: 11 Nov 2015, 10:52
od Grujic
Jeste, ne moze G3, i ja sam to cuo, al zaboravih zasto, pokrije se neki otvor ili tako nesto

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Re: Atest

Poslato: 11 Nov 2015, 11:15
od Day Walker
Kad smo kod G3, burazer uzeo od tacke A do tacke B za Bg.
Slika
Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Atest

Poslato: 11 Nov 2015, 13:27
od Sloba
Pre je sigurno moglo da ide i umesto rezervnog tocka, ali uz obaveznu zastitu od milimetarskog lima sa donje strane. Obicno se na Nivama zastita jasno moze videti, sa razlikom sto na Nivu staje cilindricna boca iza zadnje osovine.

Re: Atest

Poslato: 11 Feb 2016, 20:13
od zdc34-78
Saša napisao: Plus, ECU ovog uređaja je zaštićen paswordom koji niko ne zna (sem ovlašćenih Fiat servisa - a oni opet neće ništa da "budže" i eksperimetišu, stavljaju samo originalne Med dizne) pa se ne može ni eksperimentisati sa nekim drugim diznama. Ili bar takve glasine kruže, moguće i da je neko konačno našao prihvatljivo rešenje.
viewtopic.php?p=550661#p550661
The LPG ECU has no password, the calibration is just not displayed.
Opening time, closing time and dead time of the nozzles can be freely chosen.
img56778.jpeg

Re: Atest

Poslato: 02 Jul 2016, 19:12
od Grujic
Kakva su iskustva sa REatestom, jel gledaju celo vozilo kao na atestu ili samo delove instalacije?

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Atest

Poslato: 02 Jul 2016, 19:20
od Sloba
Samo delove tng instalacije... Upisuju serijske brojeve i fotografisu. Dva puta sam radio u AMSS i oba puta je bilo tako.

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Re: Atest

Poslato: 02 Jul 2016, 19:25
od Grujic
Jel si imao folije? :)

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Atest

Poslato: 02 Jul 2016, 19:31
od Sloba
Na Suzukiju nazad da, 80%.

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Re: Atest

Poslato: 02 Jul 2016, 21:43
od Heinz
Kada je to bilo?

TT

Re: Atest

Poslato: 02 Jul 2016, 21:52
od Saša
Ja sam reatest odradio u "Autoradu", Ilirska u NS-u, tamo pregled vrše ljudi sa Instituta za zaštitu na radu, imaju iza mali novoizgrađen objekat sa dve stubne dizalice, odnosno dva mesta za pregled. Baš su sve detaljno pretrkeljisali, slikali do poslednjeg šrafa (što se tiče TNG instalacije), napravili milion fotki. Tražiili su da zakopčam sve pojaseve pa i to slikali. Kome je do "samo da nekako prođem" ne preporučujem da ide tamo, baš su detaljni... :)

Re: Atest

Poslato: 02 Jul 2016, 21:56
od Sloba
Heinz napisao:Kada je to bilo?

TT
U aprilu.

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Re: Atest

Poslato: 04 Jul 2016, 09:44
od speedplus
Za reatest,nije bitno dali imate zatamnjene folije,neatestiranu kuku,slomljenu šoferku,truo auto i slično.Bitno je da čitljiv broj šasije i motora i da plinski uređaj,ne odstupa od propisanih normi.Za prethodno navedene nedostatke na vozilu,eventualno može zapasti u problem tehnički pregled,ako su iste vidljive na fotografijama prilikom areatestiranja, a voziilo istog dana prođe tehnički pregled sa pozitivnim ishodom.

Re: Atest

Poslato: 04 Jul 2016, 10:21
od superboss
aleksa napisao:Koje su kazne ako se vozi bez atesta? :D
15000. Plus skidanje tablica.

Re: Atest

Poslato: 04 Jul 2016, 20:57
od speedplus
superboss napisao:
aleksa napisao:Koje su kazne ako se vozi bez atesta? :D
15000. Plus skidanje tablica.
Kreće od 4.000rsd pa do,ako se ne varam 30.000+ rsd i ako na vreme ne doneseš atest o ugradnji ili o skidanju uređaja, onda računaš + tablice i saobraćajnu