Stranica 9 od 77

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 20 Jun 2015, 12:07
od member
Pa što bi bio neispravan, onda ne bi dosao, zar ne? :) Ma auto je ko bombona, ona shadow varijanta. Godište 07/08, otprilike. On ide preko Italije, jer mora da svrati u Bosnu (Šamac) Al ne verujem da to nešto utiče mnogo. Pre će biti da ga pegla ko nezdrav.

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli

Poslato: 20 Jun 2015, 12:29
od Laki021
Ne znam koliko je onda napravio km, plus sa malo kreativnog brojanja rezervoara cas posla se sa neceg moguceg dodje do nemoguceg.

Ovo za godiste sam te pitao iz bitnog razloga i pogodio sam, nije to isti motor kao moj, skroz je drugaciji, znatno vise trosi (oko 15-20% mislim) i skloniji je kvarovima. Jedino im je zajednicko ista snaga. Dakle to je danas dve generacije star motor i daleko veci potrosac od novih.

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 04 Okt 2015, 21:14
od dragan
ali zato kad si brz, bas si brz... iako ti fali njutna :kezo:

http://youtu.be/2fPyj4BLZyE

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 05 Okt 2015, 07:40
od starac vujadin
dragan napisao:Upravo je poenta izbeći to...
Evo starcu je sveže kako se voze i turbo i atmo u autima jako sličnih performansi i iste namene, pa ako ga ne mrzi... :)
To su dva različita doživljaja, ali u svakom slučaju turbo u tvom autu bi bio oksimoron jer m je takva konstrukcijau. Ne bi se dobilo ništa bitno, a izgbilo bi se sve ono dobro vezano za motor.

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 05 Okt 2015, 08:40
od nikaragva
Dragane kolko trazis za klia? :)


Jel moguce da tezina toliko znaci, da ni 70ks vise nije dovoljno?

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 05 Okt 2015, 08:52
od nidza
U stvari je interesantan parametar KS/t. Bez obzira koje su nominalne vrednosti napisane ovde, Clio verovatno ima bolji odnos, ili bolje menja brzine. :)

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 05 Okt 2015, 10:10
od Cp6uH
Uroš S. napisao:http://www.ebay.com/itm/DRY-NITROUS-OXI ... 0683017023

Ovo ti je neophodno.
a ne suvi, mokri njemu treba

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 05 Okt 2015, 23:24
od dragan
nikaragva napisao:Dragane kolko trazis za klia? :)


Jel moguce da tezina toliko znaci, da ni 70ks vise nije dovoljno?
nidza napisao:U stvari je interesantan parametar KS/t. Bez obzira koje su nominalne vrednosti napisane ovde, Clio verovatno ima bolji odnos, ili bolje menja brzine. :)
klio sa vozacem ima otprilike 1300kg ( ovaj sa klipa, skinuo je par desetina kg u odnosu na stock ), oktavija mozda 1450-1500. razlika u snazi je tipa 20tak ks u korist oktavije, i parametar ks/kg je blago u korist klija, i tako i idu.
namerno sam okacio ovaj klip jer kad bi gledali odnos kg/nm, za ove drugare sa njutnmetar mantrom, oktavija bi imala duplo bolji odnos nego klio, sa boljom krivom naravno, ali je ipak sporija.
oba vozaca nisu naivna tako da faktor saltanja moze da se prakticno i zanemari...
ima tu jos klipova, da ih ne kacim, ova oktavija se slicno drzi i sa meganom 3 rs sa 310-320ks.
klio jos treba da se dotera, ovo su klipovi kratko posle ugradnje plina :) , moze tu jos koja duzina da se izvuce :kezo:

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 05 Okt 2015, 23:28
od Ivan
Koji je motor u oktaviji i na koliko je dignut.
Odlicno se drzi.

Послато са GT-N7100

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 05 Okt 2015, 23:33
od dragan
2.0tdi dobro procackan, decko ciji je auto radi u skodinom servisu pa ima mogucnosti da se igra. znam da je turbina sa 2.7tdi, i da je jos nekoliko stvari radjeno na njemu ali me nije zanimalo da se previse interesujem...
da, zapravo se jos i dobro drzao, pogotovo protiv megana gde je bio privrnut za 30ks
http://www.youtube.com/watch?v=toNU2y4-1s8
rekao bih da je vozac u kliju malo bolji nego u meganu :kezo:

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 06 Okt 2015, 09:51
od Velja
Drugari sa njutnmetar mantrom uglavnom misle na prednosti u gradskoj vožnji i to u smislu komfora vožnje. Tu ni duplo više ks kod benzinca nije ni za pod nokat dizelašu sa stotinjak konja. E sad, ako se neko loži na obrtaje, sagorevanje goriva i šaltanje po uličicama preko ležećih - to je već treća stvar.

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 06 Okt 2015, 09:54
od Uroš S.
Ja sam ih vozio više komada, od Oktavije 1.9, Punta 1.3, E60 525d, raznih drugih, sve do Viana 2.2 sa čipom kog sam vozio više hiljada km u raznim uslovima, i nisam primetio neku objektivno bitnu prednost u gradu u odnosu na ovaj sada Civic recimo koji vozim.

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 06 Okt 2015, 10:02
od Velja
Zato što je Sivik manji i lakši, motor ima lakši zadatak. Realno, ti i dizalaša možeš da pržiš i šaltaš , ali bez ikakve potrebe i rezona - isto bi išao i ne izlazeći iz treće.

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 06 Okt 2015, 10:04
od starac vujadin
U realnom životu ima malo više da se šalta. Sad, ako je nekome atrofirala desna ruka pa ne može da šalta onda u redu...a tu je i automatski menjač. Ne mora da se tera u obrtaje i sagoreva gorivo...ali to je sve deo mantre kako opravdati što vozim ono što je moram ili što je pametno, a ne ono što bi hteo.

Pre neko veče "probavao" sam Draganov Clio, ušao u neki spori manevar, pa ubrzao i sve u trećoj bez cimanja i štucanja...Dragan, koji je sedeo pored, mislio je da sam u drugoj. Ima elastičnosti i u Cliu.

Re: Renault Clio RS 197

Poslato: 06 Okt 2015, 10:16
od Ji 4Tze
Pa bolje se i primeti sa suvozačkog mesta.
Veljo, pa tebi bi bolje odgovarao neki s manje njutna, da ne kopaš po ulicama s tim traktorom, nećeš ni proklizati :mrgreen: