Stranica 9 od 70
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 19:27
od goblin
@petarboj
Da li si se ti vozio u adekvatnoj "nemackoj budzevini"?
Nebitno jel to S klasa, A8 ili BMW 7... al da bude L (produzena) verzija, vazdusno ogibljenje podeseno na Comfort, da ima Comfort sedista sa masazom... da ne pominjem nove sisteme udobnosti u novoj S klasi....
Kada to osetis onda ce ti biti jasnije koliko ti komentar nema veze sa zivotom.
end off
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 19:38
od petarboj
Vozio sam se u Lazinom 5gt koji je na platformi 7ice

ima jedna epizoda top geara gde su snimali trku konja sa c6 i bmw5. Tu je sve jasno

nisam mislio u pogledu sedišta već oslanjanja.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 19:46
od HKS
Nisi u S klasi.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 19:52
od petarboj
Nego, jeste vas dvojica realni? Niste uvideli zajabebantsku notu mog posta? C6 je auto star 10 godina, naravno da ne može da se poredi sa novim automobilima i novim sistemima. Opustite se, popijte pivce...
Tapatalked from LG G Pro 2
@hks ajde, ovo ipak mogu i da protumačim kao nastavak zajebancije na relaciji bmw mečka

Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 21:41
od starac vujadin
Po pitanju udobnosti C6 može da se meri i sa najsavremenijim i najskupljim kolima po pitanju udobnosti ogibljenja. Vazdušno ogibljenje s kojima se sada ponose najskuplje limuzine je nešto što treba da parira Citroenovoj hidraulici i nije udobnije od toga.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 21:49
od Xepoj87
Ne bih znao, nesam se vozikao u c6.
Sent from my Sony
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 21:49
od Day Walker
Mene interesuje, kako se meri udobnost?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 21:51
od Xepoj87
Pa sednes i gledas koji manje lupa na lezecem i rupama, kao i koji manje vibrira, gde manje osetis distorziju...
Sent from my Sony
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 21:54
od Ivan
Vozio sam se u c6 vise puta i meni licno vise leze tvrdji automobili, ne dopada mi se kako pluta, uliva osecaj nesigurnosti, npr. U a6 3.0tdi imam osecaj kao da sam tvrdjavi.
Послато са GT-N7100
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 21:57
od starac vujadin
Daywalker
Udoban je onaj auto koji ne umara vozača i saputnike. Dosta je to subjektivno je šta kome odgovara jer udobnost ima više elemenata, nisu to samo ogibljenje i sedišta. Ima tvrdih, a udobnih automobila, ali i mekanih, a neudobnih.
BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 22:28
od Day Walker
U potpunosti se slazem, zato je i bzvz reci da je neki udobniji od nekog, kad svako od nas dozivljava udobnost drugacije.
Ja vise volim tvrdje automobile, u mekanim se nekako bzvz osecam, ne odaje mi utisak sigurnosti.
Edit:
Sad vidim da Ivan isto napisa sto i ja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 23:13
od petarboj
starac vujadin napisao:Po pitanju udobnosti C6 može da se meri i sa najsavremenijim i najskupljim kolima po pitanju udobnosti ogibljenja. Vazdušno ogibljenje s kojima se sada ponose najskuplje limuzine je nešto što treba da parira Citroenovoj hidraulici i nije udobnije od toga.
Upravo sam o udobnosti koju pruza ogibljenje i mislio kada sam spomenuo C6. Ja nekako radvajam taj aspekt udobnosti i komfor kao drugi aspekt. Pod komforom mislim na oblik sedista, uredjenje kabine, prostranost. Komfor novijih kola napreduje i tu C6 ipak ne moze da se poredi sa novim limuzinama (osim eventualno u prostranosti)...
Sto se tice odnosa prema tvrdjem/meksem ogibljenjenju mogu da shvatim da nekome u voznji moze da odgovara tvrdje ali, naglasavam, ja licno, ne mogu da shvatim da neko moze tvrdo ogibljenje da posmatra kao udobno. Ako sednes u auto, predjes 500km sa jednom pauzom i posle toga izadjes svez kao dren bez ikakvih posledica to je za mene udoban auto. Shvatam da tu veliku ulogu igra kvalitet puteva, ali to vec vodi temu u neku drugu stranu

dzabe meni sto se auto sa tvrdim oslanjanjem po autobanu vozi ko popizdeo ako cu posle svake srpske rupe da osecam bubrege u grlu

ovo je samo moje misljenje i apsolutno razumem ako neko ne misli tako.
Izvinjavam se za off topic ali eto, hteo sam samo da razjasnim stav

Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 23:15
od Scuderia
starac vujadin napisao: Ima tvrdih, a udobnih automobila, ali i mekanih, a neudobnih.

Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 23:29
od methane.master
+1
Sent using Tapatalk
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Maj 2015, 23:35
od starac vujadin
Day Walker napisao:U potpunosti se slazem, zato je i bzvz reci da je neki udobniji od nekog, kad svako od nas dozivljava udobnost drugacije.
Ja vise volim tvrdje automobile, u mekanim se nekako bzvz osecam, ne odaje mi utisak sigurnosti.
Edit:
Sad vidim da Ivan isto napisa sto i ja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nije baš to toliko subjektivno da ne može da se priča i o nekim objektivnim merilima udobnosti...neka mera tu mora da postoji. Ergonomija položaja za volanom, kao jedna od najbitnijih stavki udobnosti je više objektivna nego subjektivna kategorija...preglednost i lakoća upotrebe komandi takođe...itd.
Druga stvar, nema svaka klasa kola ista merila udobnosti. Različita su merila udobnosti za sportska, gradska kola, za suv, za limuzinu...
Apropo primera koji su spomenuti...što se mene tiče ima dosta Audija koje bih više voleo da vozim nego C6, ali nema nijedan u kome bih više voleo da me voze na zadnjem sedištu nego u C6.