Stranica 9 od 21
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 10:56
od Vladapetr
Hidropodizači su otišli kada mi se raspala turbina pa auto otišao u iberturu. Za tu havariju sam imao ukupan ceh oko 600e, a navodno sam mogao da ga sprečim da sam na vreme prijavio da se turbina čuje drugačije. Auto je čipovan više od 80k km i trebalo je da pazim na te stvari, što i bih da sam u stanju da primetim tako nešto
Kompletan servis kada je menjan zamajac je koštao 97k dinara, zamajac sa kvačilom je oko 700e. Nije samo to radjeno, na servisima sam uvek radio i zamene svega što se pokaže sporno, ovde sam pisao samo glavne stvari po cenama koje sam u temi navodio. Dole mi je servisna pa ću pogledati.
@123456 ne radi se o sujeti, ako nisi u stanju da polemišeš argumentima preskoči me sa online psihologijom i etiketiranjem. Ako neko ide na skijanje ili odmor sa autom koji ima 300k km na satu, i ne kalkuliše i mogućnost da mu se takav auto na putu pokvari, taj je ili naivan ili ohol.
U održavanju C-Maxa sam napravio dva propusta, što grejače nisam zamenio čim su se javili na dijagnostici i što nisam odmah otišao na detaljno pranje hladnjaka klime. Zbog ove dve gluposti sam nekih 10 puta išao u servis i imao situacije da neće da upali, a koštale su neku smejuriju.
Da si se samnom provozao par kilometara znao bi kakvih je 100k km ovaj auto pregurao bez ponovljenog kvara, i zašto je to po meni ozbiljan rezultat.
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 11:51
od 123456
Prvo, ja ti kulturno odgovaram i polemišem a ti me napusavas bez razloga.
Ti tvoji kvarovi su izasli toliko i toliko, nije bitno, samo nije relevantno za uporedjivanje kostalo me ovoliko a ovo ovoliko. Da ti se desilo na putu sa porodicom u nekoj stranoj drzavi, na drugom mestu, izaslo bi te mnogo skuplje i u finansijskom smislu i u psihičkom smislu.
Znaci, po tebi su dve varijante. Ili da sa tim autom uopste ne ides izvan Bg (nema smajlija sto sam sebi puca u glavu) sto nikako ne prihvatam i ne smatram pouzdanošću ili pa da ides na rizik i ako se nesto tako desi, jednostvno ga ostavis tamo i sa porodicom se vratis autobusom.
Ponavljam, kvarovi su ti cesti i ozbiljni, ali da ti se desilo negde drugde bilo bi jos mnogo gore. To je cista sreca sto se samo na tome zavrsilo...
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 11:59
od dragvorl
Ima li jos nesto da nije receno?

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:00
od Heinz
Pored pouzdanosti postoji još jedna kategorija - raspoloživost. Koja je meni bitnija, a očigledno i @Vladapetr
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:01
od Vladapetr
@123456: Porediti me sa fanbojem nije ni malo kulturno ni razumno.
Ti si možda siguran da ti se auto nikad ne može pokvariti i stati, ja to ni sa jednim autom ne bih bio siguran, sve i da sam ga lično pravio.
Fabrički nosač motora i stabilizator zamenjeni na 300k km? Pa to je zaista sramota, inače idu po milion
Imam uplaćenu zlatnu amss karticu, imam novca da po potrebi platim šlepovanje/taxi/hotel, uvek vozim auto takav da me nijedan potencijalni kvar ne bi oterao u kredit ili dužničko ropstvo.
Da si ispratio, znao bi da sam iberturu doživeo na autoputu van BG-a, zaustavio se i organizovao šlep do majstora na Avali pa taxi do kuće. I nije se zemlja okrenula naopako
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:03
od Velja
Objasni termin raspoloživost, ako ti nije problem...
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:08
od igor_harris
Ma poenta svakog posta clana 123456 na ovom forumu je - da si kupio bilo sta iz VW grupacije ne bi imao nikakav problem.
Simptomaticno je da svi koji imaju takve i slicne opaske kriju svoje olupine i ne smeju da ih predstave u ovoj temi.
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:18
od Heinz
@Velja
Otprilike: pouzdanost je jedna komponenta raspoloživosti.
Definicije sa neta:
Raspoloživost ili gotovost tehničkog sistema predstavlja verovatnoću da će sistem uspešno stupiti u dejstvo i ostvariti projektovane izlazne veličine u neophodno minimalnom vremenu trajanja i datim uslovima okoline. Gotovost sistema “obuhvata” početak rada tehničkog sistema.
Pouzdanost: svojstvo tehničkog sistema da radi bez otkaza u određenim uslovima i određenom periodu vremena.
Raspoloživost bi bila da je tehnički sistem pouzdan u trenutku kad ti je potreban (da može da startuje i da radi određeno vreme bez kvara u trenutku kad je tebi potrebno).
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:20
od Velja
O.K. Zahvaljujem...
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:29
od ftj
5 hiljada za 4 godine u fokusu je zaista solidna cifra za cist trosak. Nije isto kad kupis auto za 7 ili kad kupis 5 pa ulozis 2(u drugom slucaju si u vecem minusu). E sad sto takve stvari znaju da zavaraju to je drugo al boze zdravlja bice prilike za ispravku.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:38
od 123456
igor_harris napisao: 29 Jan 2018, 12:08
Ma poenta svakog posta clana 123456 na ovom forumu je - da si kupio bilo sta iz VW grupacije ne bi imao nikakav problem.
Simptomaticno je da svi koji imaju takve i slicne opaske kriju svoje olupine i ne smeju da ih predstave u ovoj temi.
Moj prvi auto je predstavljen na forumu pre 6 god (passat b6) a drugi pre 2 god (audi a6). Toliko o tvojim povrsnim i pausalnim informacijama. A sve to zbog rasprave jer sam izjavio da je kod mazdi problem rdja i da ne trebamo da auto cuvamo u dnevnoj sobi, da je ne bi pojela rdja. Bitno je da si ti to shvatio kao uvredu jer ko je jos cuo da mazde rdjaju

Tako da nije bitno sta kaze nego ko kaze.
Na praktičnom ličnom primeru cu objasniti kako je relativna stvar kada ti se auto pokvari. Na tadasnjem 3 godine starom passatu B6 mi je blokirala ELV (električna letva volana). Auto ne moze da upali i mora da se slepa u ovlašćeni servis i zameni taj deo, sto sam i uradio. 40 evra šlepanje i 240 e zamesnki deo. Problem resen. Desio se na idealnom mestu, na parkingu ispred zgrade. Za 50k koliko sam ga vozio to je bio jeda jedini kvar, ni gume, ni aku, ni brisace, nista. I s tim autom sam izuzetno zadovoljan. Tako da je sam trosak osim goriva bio 300 e za 50k.
Ali, nedelju dana posle toga sam imao uplaćen put u Veneciju i Veronu, porodično. I bili smo tamo 4 dana. Jel predstavljate koliko bi me više koštalo i novaca i zivaca, da se je kvar desio samo nedelju dana kasnije. U Italiji gde niko i ne govori engleski, gde je radni sat majstora 3 puta skuplji nego u Slo, gde bi morao da produzim odmor i pitanje da li bi uopste i smeo da ga produzim, dok ne stigne deo jer ga nemaju na lageru ......Tako da bih tada bio srecan kada bi prosao sa 1000 e.
E o tome vam pričam, da je svaki kvar relativan i da nista nije ni crno ni belo nego stvar treba sagledati sa svih strana
I da ponovim, mislim da bih do sada 100 puta prodao vladin auto, da sam na njegovom mestu
I jos nesto, nije isto kupiti audi a8 ili mercedes s od 50 000 e pa uložiti jos 5000 e, nego kupiti auto za 6 000e i uloziti jos 5000 e...

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:44
od trojanac
Fali vam malo antifriza, dospite da ne prokuvate. Poštujte sagovornike da bi oni poštovali vas.
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:51
od Vladapetr
@123456: Ako ti je cimanje za servis i šlep, nemoj da putuješ van svog grada. Simple as that.
Auto star 3 godine te ostavi da ne možeš da ga pokreneš, a ti onda drugima spočitavaš kako voze nepouzdana vozila? Lol samo takav
Automobili se kvare, meni je to sumorna realnost a tebi imaginarna opasnost koja preti nekim drugim vozačima. Auto kupujem tako da me nijedan njegov kvar ne može ojaditi niti poremetiti, osim možda neprijatnosti ako me izda na nekom bitnom putu ili u nezgodnoj situaciji.
Za mene je nepouzdan auto onaj na kojem se iznova dešavaju isti kvarovi, sve ostalo je stvar organizacije.
ftj napisao:
5 hiljada za 4 godine u fokusu je zaista solidna cifra za cist trosak. Nije isto kad kupis auto za 7 ili kad kupis 5 pa ulozis 2(u drugom slucaju si u vecem minusu). E sad sto takve stvari znaju da zavaraju to je drugo al boze zdravlja bice prilike za ispravku.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
To je ukupna cifra za sve troškove osim goriva, za 5 godina. Kvarovi su manje od pola te cifre, ostalo su servisi i moje zayebancije.
Pa na S-Maxa sam do sada potrošio nekih 700e na gluposti (multimedija, felne, šrafovi, patosnice...) u ova 3 meseca, a nisam imao nijedan kvar.
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:52
od Ivan
Za 50k nisi zamenio gume??? Osim ako ga nisi kupio sa svim novim letnjim I zimskim gumama?
Ili si imao neverovatnu srecu ili si vozio diskutabilne gume jer si se spremao da ga prodas I uzmes nestp drugo.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia
Poslato: 29 Jan 2018, 12:57
od Vladapetr
Bravo, o tome nisam pisao u ovoj temi nego u onoj o gumama, pa zato nisam uneo u evidenciju
Prvo je bio Michelin Primacy 3 + GY UG8, sada su Hankook i letnje i zimske.
I odakle sad 50k?
