Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Poslato: 10 Maj 2015, 23:30
Cekajte bre, kakve veze ima reciklaza? Ako ne gresim reciklaza je kada se stara stvar iskoristi za osnovnu sirovinu za novu stvar?
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Ukoliko je predvidjen refabrikovan sklop. Recimo menjac. Ako fabrika kaze da u garantnom roku u garantnom slucaju oni stavljaju refabrikovan deo i to je za njih to i dobijes garanciju, a ti hoces bas nov e onda doplati za nov. Auto si koristio nije vise nov. Naravno pod uslovom da je tako nesto naznaceno u garanciji o cemu se ovde i vodi prica. Dakle samo ako su to napisali u uslovima.Grujic napisao:Sto bi u garantnom slucaju doplacivao novo?Dzoni_m napisao:U principu nema tu problema samo JASNO da napisu o cemu se radi. Npr menjac remontovan 5000 eur, ne dobijas stari, nov ti je 10 000 eur i dobijes stari, garancija ista u oba slucaja. Ako je garantni slucaj, remontovano je besplatno (ako se moze zameniti remontovanim) a novo doplacujes razliku u ceni ili dzabe ako nema remontovan. Svima super.
Ja se slazem da kada kupis nov auto treba da dobijes sve nove delove, ali onog momenta kada ga isteras iz salona to je koriscen auto, nadalje proizvodjac brine o ispravnosti u garantnom roku po navedenim uslovima. Problem je samo sto nista nije jasno definisano ili jeste al' sitnim slovima.
Pa to je tek bezobrazluk, bas u garanciji bi trebalo da stavljaju novo, jer si ti kupio novo jer novo zelis, a ne zbog njihovih gresaka da zavrsis za refabrikom.
Uroš S. napisao:Ne vidim ovde nikakvu brojku osim da se šasije prave od oko 25% recikliranog čelika i da je trenutno moguće reciklirati oko 75% materijala od kog se pravi automobil.
Jel sad jasnije na koje brojke mislim?ljubitelj napisao:I sam novi auto se pravi od 80 do 90% recikliranih delova tj materijala.
Pa njihove sve brojke su skoro pa netacne.. Pocevsi od potrosnje do podataka o ubrzanju itd. I posle treba da im verujem?ljubitelj napisao:Ja ipak vise verujem obajvama proizvodjaca automobila i njihovim podacima.
Mislim da reciklaža nema veze sa temom. Samelju, istope, ubace u proces pravljenja materijala za nov deo.Grujic napisao:Cekajte bre, kakve veze ima reciklaza? Ako ne gresim reciklaza je kada se stara stvar iskoristi za osnovnu sirovinu za novu stvar?
Zato što te podatke objavljuju sa potpisom, nije anonimno kao što su razni sajtovi, zato što zakonski odgovaraju za to što objave, i zato što generalno imam jako dobra iskustva sa dokumentima koje pišu inženjeri i struka.perfiko napisao:Zašto njima više veruješ, kada oni upravo na osnovu tih podataka traže razne poreske olakšice (jer, oni sve recikliraju)?
Day Walker napisao:Pa njihove sve brojke su skoro pa netacne.. Pocevsi od potrosnje do podataka o ubrzanju itd. I posle treba da im verujem?ljubitelj napisao:Ja ipak vise verujem obajvama proizvodjaca automobila i njihovim podacima.
Ja ne rekoh da dobijaju već da traže, a da su procedure komplikovane, i da se toliko vodi računa, ne bi sve države (uključujući EU) grcale u dugovima.ljubitelj napisao: Olakšice ne dobija niko zato što neko poželi da traži, veoma su komplikovane procedure i provere pre nego što država bilo gde krene da nekome plaća novac iz kase.
Ne ubrajam u tu kategoriju našu i slične.
E, samo toliko. 30 godina se ECE ciklus ne menja iako svi znaju da nema veze sa realnim uslovima.ljubitelj napisao: Podaci o ubrzanju i potrošnji su tačni, uz dozvoljena odstupanja greške merenja.
Sasvim je druga stvar što se ECE ciklus vožnje ne može sprovoditi u javnom saobraćaju pa su i brojke iz javnog saobraćaja logično bitno drugačije jer je i vožnja automobila drastično drugačija.
Kao sto rekoh, a apropo prethodne diskusije posto je menjac, evo ponude, u pitanju Octavia A5, manuelni menjac, motor BKD 2.0 TDI. X slovo na kraju oznake menjaca znaci fabricki remont tj. tausch, dakle novi je skuplji, ako ga uopste ima u ponudi. Opusteno pola vrednosti auta na trzistu, i vise.dragvorl napisao:Ne secam se tacno, u firmi su za Octaviu A5 za automatski menjac trazili nesto tipa 5-7 ke cini mi se, mozda ima i neki predracun, pa ako ima kacim.