Stranica 9 od 9

Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 19 Avg 2023, 10:11
od kragujevac
DukeNS napisao: 15 Avg 2023, 12:40 Još bolje je auto spustanje, ali ne i podizanje. Zaboravih ko je to imao…
Lako moguće da je ideja te jako duhovite funkcije ušteda nekih 7,5 centi koliko verovatno košta senzor priklještenja (ruke, glave, ili koječega drugog, zavisi od mašte korisnika). :ccc: :ccc:

Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 19 Avg 2023, 10:47
od Saša
dragvorl napisao:
ftj napisao: 15 Avg 2023, 10:03 Japanski izum poput automatskog spustanja prozora samo za vozaca.
Ima to i na Renou.

Ne i u mom, sva 4 su impulsna i rade automatski. Štaviše, mogu sva četiri recimo i da podignem preko daljinca (keyless kartice) prilikom zaključavanja auta. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 19 Avg 2023, 12:53
od dragvorl
E moj Saša, pa nije tvoj Reno prvi i jedini, ima i nas sa jeftinijim ulaznicama. :)

Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 19 Avg 2023, 14:02
od Saša
A može to i da se napravi, uz malo volje i veštine. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 20 Avg 2023, 09:31
od ljubitelj
Saša napisao: 19 Avg 2023, 10:47 Štaviše, mogu sva četiri recimo i da podignem preko daljinca (keyless kartice) prilikom zaključavanja auta. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma ajde, čudo tehnike. To je bilo i na autima iz 90tih moguće :)
U ovom veku sva četiri se recimo i sami zatvore kada senzor prepozna da pada kiša :D

Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 20 Avg 2023, 09:47
od Momčilo
Ja to ne mogu (ili ne znam) na Meganu da uradim. Na Peugeotu sam mogao da zadrzim duzr dugme za zaključavanje na daljincu i on podigne sve prozore.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 20 Avg 2023, 11:45
od Skipper
Povukao megane na japance pa zato ne radi

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 20 Avg 2023, 13:42
od shandu90
Ne radi ni na cliu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 21 Avg 2023, 09:07
od Saša
Skipper napisao: Povukao megane na japance pa zato ne radi Slika
Pa baš je Kadjar više "Japanac" nego Renault, s obzirom da mu je osnova identična Nissanu Qashqai. Mislim da će takav detalj biti više vezan za klasu auta ili nivo opreme nego za njegove "korene"... :)

ljubitelj napisao:Ma ajde, čudo tehnike. To je bilo i na autima iz 90tih moguće :)
U ovom veku sva četiri se recimo i sami zatvore kada senzor prepozna da pada kiša :D
Jel u Volvo-u? :D

p.s. Vidiš da gomila auta nema sva četiri automatska podizača, upravo ti rekoše ljudi. Toyota RAV 4 Hibrid koja košta ko dva Kadjara isto nema, da ne nabrajam dalje... Štede svuda gde mogu, ali eto ima i poneki svetli primer. Fiat Doblo recimo ima oba napred automatska (pozadi se ne podižu i spuštaju već otvaraju malo "na kant").

Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 21 Avg 2023, 12:52
od ljubitelj
U Renou imali :)
To što eto ima tvoj najnoviji Kadjar ima i moj nešto stariji Pug 307, samo 20 godina razlike... :D

Pa to što nešto nije ugradjeno danas samo govori o (ras)padu EU auto produkcije gde marketing "experti" i kjnigovodje sastavljaju aute.
Gomila auta nema ni cigaret upaljač, gomila nema ni obeležene osigurače na poklopcu kućišta, gomila auta nema nikakavu zaštitu konektora ispod haube, gomila auta nema svašta nešto...gde može da se uštedi.

Smešno da je sa stanjem tehnike 2023. godine uopšte potrebno razmatrati nadogradnju automatike prozora i na najjeftinijem mogužem autu :)

Re: Tempomat - upotreba i karakteristike

Poslato: 21 Avg 2023, 22:24
od trojanac
Saša napisao: 21 Avg 2023, 09:07
Pa baš je Kadjar više "Japanac" nego Renault, s obzirom da mu je osnova identična Nissanu Qashqai. Mislim da će takav detalj biti više vezan za klasu auta ili nivo opreme nego za njegove "korene"... :)
Platforma je ista, a šta je više, japanac, francuz ili nemac? Teško je otkriti.

CMF-C/D

The CMF-C/D platform underpins various vehicles in the C-segment and above. The platform replaces the C platform and D platform.

Vehicles using platform (calendar years):

Renault Espace V (2015–2022)
Renault Kadjar (2015–2023)[31][32]
Renault Talisman/Renault Samsung SM6 (2015–2023)
Renault Mégane IV (2016–2022)
Renault Koleos/Renault Samsung QM6 II (2016–present)[33]
Renault Scénic IV (2016–2022)
Renault Austral (2022–present)
Renault Espace VI (2023-present)
Renault Rafale (2023-present)
Nissan Qashqai/Rogue Sport — J11 (2013–2022)
Nissan X-Trail/Rogue — T32 (2013–2020)
Nissan Pulsar/Tiida — C13 (2014–present)[34]
Nissan Sentra/Sylphy — B18 (2019–present)[35]
Nissan X-Trail/Rogue — T33 (2020–present)
Nissan Qashqai — J12 (2021–present)
Mitsubishi Outlander — GN (2021–present)
Renault Kangoo III (2021–present)[36]
Kangoo E-Tech Electric (2021–present)
Mercedes-Benz Citan/T-Class — (2021–present)[36]
Mercedes-Benz eCitan/EQT — (2021–present)[36]
Nissan Townstar — (2021–present)
Townstar EV — (2021–present)