Stranica 9 od 74

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Avg 2012, 16:44
od Texonja
Stedi mozda u masti konstruktora. Moj automatik je menjao na 1200-1300 rpm pa je trosio po gradu isto koliko mi sad trosi manuela sa 300kg vise i pogonom na sva 4 tocka. Jos ja ne menjam na 1300, nego na oko 2000rpm.
Teorija je jedno, iskustvo i praksa drugo.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Avg 2012, 23:16
od dragvorl
Napisao ja gore, 8 stepeni. 6 nije, ali ovi novi 8 stepeni neki su vec stedljiviji. Nije to nista nadrealno, mnogo stepeni, motor je sve vise u idealnim intervalima obrtaja. Hteli mi to ili ne, sve ide na to da vozac obavlja sto manje operacija, dok konacno ne bude skroz izbacen iz lanca.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Avg 2012, 23:20
od Floyd
Ne bih sa sigurnoscu mogao da tvrdim da li je stedljiviji (vozio sam manuelni ali ne secam se prosecne potrosnje) ali ja sam sa potrosnjom prezadovoljan :)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 12 Avg 2012, 23:29
od dragvorl
Ma da, bilo je vec rasprava na tu temu, ja sam mislio da su vec i ovi sa 6 brzina ekonomicniji, medjutim nisu. Ovi sa 8 jesu, doduse, necu da kazem je svaki. Ne mogu se ni automatici od pre 10 ili 20 godina porediti sa danasnjim, vise brzina, sve sofisticiranija kontrola konvertera i kvacila, a sve to u paketu utice na potrosnju. Na kraju krajeva, da hidro automatici nisu mogli da se prilagode modernim propisima, njihov razvoj bi vec davno stao.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 00:12
od Floyd
Uopste nije sporno da su automatici veoma uznapredovali i da stalno napreduju. Ko sto rekoh za svakodnevnu upotrebu je odlican ali ne razumem kad se neko pali na manuelni mod.

Inace citam, izgleda da sam u pravu i da ce novi M3 ipak biti dostupan i sa manuelnim menjacem...
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=729225

p.s. Treba mi savet od isksunih...koliko je pozeljno auto ostavljati samo u P?
Na ravnom ga ostavim u P ali na uzbrdici ga prvo oslonim na rucnu pa onda P...kako je pravilnije?

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 00:18
od fq400
Ja bih rekao upravo tako - prvo na ručnu, pa na menjač. Da ne bi menjač trpeo 'pritisak', zato je ručna tu, meni tako zvuči logično.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 00:28
od Floyd
Jednom sam ga samo na blazoj uzbrdici ostavio na P i tacno se primeti pri ubacivanju u D kako ceo auto cimne sto nije slucaj na ravnom. Kad cima auto, logicno je da i menjac trpi neku silu pa sam zato poceo da ga oslanjam na rucnu ali reko da pitam :)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 00:42
od dragvorl
Tako je, prvo na rucnu da se izbegne da menjac bude nategnut na parking zubu. Ako je bas ekstreman slucaj nece moci da se izbaci iz P polozaja. Jel imas elektricnu rucnu na F30?

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 00:46
od Floyd
Mehanicka je rucna.
Jednom mi se desilo u BG (kad sam tek stigo u SRB pa bio umoran) da ga izbacim u N, nategnem rucnu i ugasim auto. Odmah mi je na velikom ekranu izbacio upozorenje da zbog sigurnosti treba da bude u P i sam prebacio u taj polozaj :)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 01:32
od ftj
Floyd napisao:Uopste nije sporno da su automatici veoma uznapredovali i da stalno napreduju. Ko sto rekoh za svakodnevnu upotrebu je odlican ali ne razumem kad se neko pali na manuelni mod.
Probaj prvo neki menjač sa dvostrukim kvačilom ili neki dobar sekvencijalni pa vidi da li je loženje ili ipak ima tu nešto. Mada mislim da vrtimo priču u krug.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 01:40
od dragvorl
Ali to nisu klasicni automatici, pa samim tim i nisu isti manuelni m
odovi.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 01:44
od stefanan
Jel na dsg-u imas da stiskas nesto levom nogom ? nemas :mrgreen: e to floyd hoce da kaze koliko sam ja shvatio...
Mada meni ce sledeci auto 99% biti automatik,ako ni zbog cega drugo a onda makar kad moram da se javim na mob u voznji da ne moram da prebacujem telefon u levu,pa da na par sekundi ne drzim volan. A i 90% vremene menjanje brzina je cimanje,lakse zavalis se i samo stiskas gas-kocnica

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 01:47
od Texonja
Floyd napisao:Mehanicka je rucna.
Keva! :klanjamse:
Kod mene je elektronska. Ne svidja mi se uopste.
Generalno, pre 10-tak godina mi se svaka novina koja je uvedena na automobilima dopadala i zeleo sam je, a u poslednje 2-3 god maltene stagod da uvedu meni se ne dopadne ili ni na prvi pogled ili kada probam.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 13 Avg 2012, 01:48
od ftj
Razumeo sam ja dobro sta je on hteo da kaze. Ono sto ja hocu da kazem je da na dsgu manuelni mod definitivno nije glupost, ok nije isti kao manuelni menjac ali nije glupost(kao sto bih se mogao sloziti za tork konverter).

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 14 Avg 2012, 00:26
od Floyd
Texonja napisao:
Floyd napisao:Mehanicka je rucna.
Keva! :klanjamse:
Kod mene je elektronska. Ne svidja mi se uopste.
Generalno, pre 10-tak godina mi se svaka novina koja je uvedena na automobilima dopadala i zeleo sam je, a u poslednje 2-3 god maltene stagod da uvedu meni se ne dopadne ili ni na prvi pogled ili kada probam.
Mehanicka rucna je jedna od prvih stvari koje sam primetio na F30 kad se pojavio...meni je ona recimo nezamenljiva (sad ce da opletu po meni ljubitelji novih tehnologija :D) i ne vidim ni jedan dobar razlog zasto se preslo na elektronsku :pardon:
ftj napisao:Razumeo sam ja dobro sta je on hteo da kaze. Ono sto ja hocu da kazem je da na dsgu manuelni mod definitivno nije glupost, ok nije isti kao manuelni menjac ali nije glupost(kao sto bih se mogao sloziti za tork konverter).
Znaci glupost je samo na automatiku?
Dokle da ponavljam...priznajem da DSG radi svoj posao brze od coveka ali nije manuelni a nije ni automatik ;)
Znaci dobro je ali ako pricamo o sportskom autu onda neka hvala...