Prvo Audi, A5sb lep, A7 ocajna bulja, a ona klot hrapava crna maska je ocajna. Cene naravno nenormalne.
Enterijer je takodje nja.
A8 vrh, prava limuzina, ali opet enterijer nije po mom ukusu, i ako je dosta bolji od A7.
Q3 fenomenalna ponuda za 26k.
Q7, bus kao bus.
M5 ruzniji od M paketa pored, sedista su lepa, ali su ona u CLS 3.0 dizelu jos lepsa.
Palili su M5, solidno se cuje.
CLS, sta znam, bulja mi je manje ruzna nego sto sam ocekivao, a nos otpocetka pricam da mi se svidja i potvrdih i uzivo, a enterijer klasicno sabija.
Svejedno, tesko da bih i njega i A7 kupio svojim parama.
2 drugara svrsavala na GLE, meni je to sve sranje, a C kupe ima dobru ponudu, jako solidno opremljen primerak C220d kupea, ispod 50k, a bulja mi ne lezi bez spojlercica.
S restyle mi je otprilike duplo bolji od prerestyle, koji mi nikada nije legao.
Range Rover Velar ima super prednji deo, ali je zadnji bas kriminalan, dok Sport sabija.
Kia i30N je ok spolja, enterijer je gadan kao i u Cupri. Palili su je, solidno se cuje.
Cupra spolja kao neki Leon klotanovic od 15 soma.
Drugar uzima slicnog Fiat-a 500 u onoj plavoj boji, za te pare je stvarno najbolji u toj mini mini klasi. Onaj plavi mirror je super, mada su mozda malo previse sjajni oni fake chrome retrovizori.
Abarth 595 competizione je sumanuto skup, 32k standardno, 25k sajamska cena, ali je stvarno super.
Ja bih iskreno ocekivao do 100 da ide 6s za te pare, umesto 7, ali to sam samo ja

Citroen C3 mi se jako svideo u toj maloj klasi, verovatno bih njega birao tu, ovako po izgledu, bas mi je fanki

Peugeot svi do jednoga bzvz.
Kia Stinger je ok, ali tacno Americki glomazni fazon, a kod nas je jebe i 3.6 ili 3.3 motor, dok je onaj 2.0 totalno nezanimljiv po toj ceni i tom preterano decackom izgledu, sa samo 200ks.
Od Kie mi se svideo neki narandzasti crosover, nisu mi dali da ga pogledam, vukli me za ruku da ne gledam Kiu, gde sam im ja ponavljao da je pouzdana, ali dzaba, jaci su

U Hondi smo se samo smejali ceni onog R-a, a i generalno cenama Civica.
C-rv vec ima dobre cene.
Alfa Romeo Stelvio QV je lepa, ali nista da padnes na dupe.
Svakako, ko trazi vozacki SUV te klase, nema dalje, kao i Giulia u svom segmentu.
Ferrari ruzan za sve pare, a ona trkacka nakaza od Lamboa jos vise.
Volkswagen izlozio neka kompanijska vozila, sacuvaj me Boze.
E sada Mazda, nama licno najzanimljiviji stand, jer drugar hoce da pazari 6icu, a ja oduvek gotivim MX5, pa je jos pre godinu dana usao u uzak izbor za sledeci auto.
Izotimali smo kljuceve, seo sam, mogu da stanem, osim sto mi je u ledjima bas uzano sediste, to jest, ledja mi ne dodiruju sredisnji deo, vec samo sa strane, ali mislim da bih mogao nekako da se iznamestam.
Prvo sam mislio da nema mesta za glavu, jer je obod soferke jako nizak, ali krov je visi od tog oboda i imao sam 3,4 cm do krova kada sam ga sklopio, sa mojih 181cm, ali posto sam njasvi, zauzimam mesta kao da sam visok 188-189, a stomak i guzica kao da sam visok 4m, pa sam svuda po autu.
Seo i drugar od 190cm i njemu je knap, dodiruje krov, ali iznenadjujuce da ima mesta za noge.
Rucica menjaca super, lepo se ubacuje u brzine, a polozaj je malo vise no sto sam navikao, ali je to sve ok.
Pedale kvacila, kocnice i gasa su bas blizu jedna drugoj, morala bi svakako neka detaljnija test voznja da padne, ali tek kada skinem 30ak kg, cisto da ne dahcem dok se saginjem za pomeranje sedista

Krov je fenomenalan. Da mi je neko pricao da ce mi nekada biti gotivniji rucni od elektricnog krova, ne bih mu verovao.
Nudili mi da sednem i u onog RF-a, ali no me interesa nada.
Malo mi jeste MX sporiji, sa 7.1s do 100, ali sve nesto mislim da bi mi bilo super kada bih provozao, da se to lepo oseca, sto i trazim kod takvog auta, a ne da se trkam sa nekim.