Stranica 9 od 55
Re: BMW Serija 4
Poslato: 25 Jun 2013, 21:34
od grujicd
Možda sam i ja malo zadojen Hondinom filozofijom, ali za čistog sportistu bi gledao samo benzinca. Ne samo zbog zvuka već i zbog obrtaja. Ne kažem da jak dizel ima loše performanse, naprotiv, ali sportska vožnja nisu samo performanse već i filing, da ga držiš blizu crvenog, da motor vrišti, da se ložiš malo da voziš formulu, pa čak i da je motor spuvan na nižim obrtajima tj nelinearan a da eksplodira tek preko 4-5000... Pri tom može dizel da bude i brži, i lakši za vožnju i u mnogo čemu racionalniji izbor, ali ako pričamo o vikend kolima za zezanje po stazi moj bi izbor i dalje bio benzinac. Mada se ne vidim u celoj toj ideji vikend auta pa ne znam ni što pišem ovde

Re: BMW Serija 4
Poslato: 25 Jun 2013, 21:51
od Geza
Re: BMW Serija 4
Poslato: 25 Jun 2013, 21:52
od Scuderia
Felne

Re: BMW Serija 4
Poslato: 25 Jun 2013, 21:59
od methane.master
grujicd napisao:Mada se ne vidim u celoj toj ideji vikend auta pa ne znam ni što pišem ovde

To samo znači da se potajno vidiš.
Sent using Tapatalk
Re: BMW Serija 4
Poslato: 25 Jun 2013, 23:06
od AcaKayak
Gezo, hvala na slikama mog buduceg auta! (upravo odluceno)

Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 00:21
od Geza
BMW Serija 4 Cabrio, u Red Bullovim bojama?

Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 07:13
od AcaKayak
Zuto napred, ostatak u plavo ljubicastoj boji formule i bikovi preko celih vrata

Tablica RBull

Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 13:54
od Floyd
Ji 4Tze napisao:Vidim dalje ali turbo dizel nema ama baš nikakvu sportsku notu, to se kupuje jer je vožnja jeftinija. I to je sve, ne znam ko koga folira ovde

Pa sad zavisi koji i kakav dizel...sumnjam da Golf GTD nema sportsku notu.
Ono za cega se hvatate vi ljubitelji benzinaca je samo neki zvuk i navlacenje u obrtaje a to nije svakom bitno.
Dok ti u atmo benzincu od 200ks navlacis obrtaje i plasis okolinu zvizdanjem motora, taj 435d ce proci pored tebe kao da stojis...i ko je sad tu smesan...atmo sto ce dusu da ispusti ili traktor koji ga je lagano obisao?
Naravno, nisam mislio samo na dizele...vi ne priznajete ni turbo benzince
Sto se mene tice, ja cekam 4GC i ako bude bar malo slican renderima, menjam 320d za 430d/35d GC bez razmisnja

Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 14:07
od Scuderia
Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 14:10
od ADrei
Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 15:10
od starac vujadin
Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 15:16
od grujicd
Kad te obiđe traktor zatvoriš dovod spoljnjeg vazduha dok se ne raziđe oblak dima, i onda posle dostojanstveno nastaviš svoju vožnju u visokim obrtajima

Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 15:23
od ftj
To nekad bilo, sad sa DPFom su izduvni gasovi čistiji od vazduha.
Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 15:32
od Xepoj87
grujicd napisao:Kad te obiđe traktor zatvoriš dovod spoljnjeg vazduha dok se ne raziđe oblak dima, i onda posle dostojanstveno nastaviš svoju vožnju u visokim obrtajima

To mora da si mislio na benzinca,kada krene da mirise na "uskrs",da ne kazem budjava jaja ili ti smrad otrovnog vodonik sulfida

Re: BMW Serija 4
Poslato: 26 Jun 2013, 17:28
od Ji 4Tze
Floyd napisao:
Pa sad zavisi koji i kakav dizel...sumnjam da Golf GTD nema sportsku notu.
Ono za cega se hvatate vi ljubitelji benzinaca je samo neki zvuk i navlacenje u obrtaje a to nije svakom bitno.
Dok ti u atmo benzincu od 200ks navlacis obrtaje i plasis okolinu zvizdanjem motora, taj 435d ce proci pored tebe kao da stojis...i ko je sad tu smesan...atmo sto ce dusu da ispusti ili traktor koji ga je lagano obisao?

Naravno, nisam mislio samo na dizele...vi ne priznajete ni turbo benzince

Može i turbo benzinac i sa kompresorom ali dizelu ništa ne pomaže. To je prosto ekonomično (dobro, i pravi vazduh za porodilišta i vrtiće da ne zaboravimo na to kad se već sprdamo). Jer prva stvar koju će neko da pita za ovog BMW-a je verovatno "koliko troši"

Ljudi bi da izgledaju dobro i u svojim i u tuđim očima a da se voze jeftino i ta potreba je i stvorila tako efikasne turbodizele i stavila ih u karoserije sportskog izgleda. Dajte mi drugo logično objašnjenje ako mislite da nije tako. Formula, WRC, WTCC - sigurno ne bi bile to što jesu da ne zvuče onako kako zvuče.
Pogledajte spisak unapređenja dizel motora poslednje decenije - silno vreme i lova je potrošeno da to radi mirno i da se ne kvari a i dalje nije zaživelo u sportskoj vožnji ako izuzmemo prototipove, trke kamiona i potezanja traktora (a čak i tu više koriste kerozin). I naravno sportsko merkanje čija je lepša karoserija

Common rail, dizne ove dizne one, plivajući zamajac, DPF, da ne lupam sad...
Zatim pogledajte spisak unapređenja benzinaca, čak i bez turba to može da pruži sportski užitak a poslednje unapređenje vredno pomena je elektronsko ubrizgavanje, izum koji je imao i Yugo 86. godine dakle pre skoro 30 godina (i Me109 pre 7 decenija). I prestanak korišćenja olovnog benzina, naravno.
Kad se setim svojih ushićenja automobilima ama baš nijedan nije bio (turbo) dizel već su svi redom bili benzinci, atmo, turbo ili s mehaničkim kompresorom. Nije meni užitak u prostom navlačenju u obrtajima već što to prati i dobar zvuk.