Stranica 9 od 55

Re: BMW Serija 4

Poslato: 25 Jun 2013, 21:34
od grujicd
Možda sam i ja malo zadojen Hondinom filozofijom, ali za čistog sportistu bi gledao samo benzinca. Ne samo zbog zvuka već i zbog obrtaja. Ne kažem da jak dizel ima loše performanse, naprotiv, ali sportska vožnja nisu samo performanse već i filing, da ga držiš blizu crvenog, da motor vrišti, da se ložiš malo da voziš formulu, pa čak i da je motor spuvan na nižim obrtajima tj nelinearan a da eksplodira tek preko 4-5000... Pri tom može dizel da bude i brži, i lakši za vožnju i u mnogo čemu racionalniji izbor, ali ako pričamo o vikend kolima za zezanje po stazi moj bi izbor i dalje bio benzinac. Mada se ne vidim u celoj toj ideji vikend auta pa ne znam ni što pišem ovde :mrgreen:

Re: BMW Serija 4

Poslato: 25 Jun 2013, 21:51
od Geza
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: BMW Serija 4

Poslato: 25 Jun 2013, 21:52
od Scuderia
Felne :bravo: :mrgreen:

Re: BMW Serija 4

Poslato: 25 Jun 2013, 21:59
od methane.master
grujicd napisao:Mada se ne vidim u celoj toj ideji vikend auta pa ne znam ni što pišem ovde :mrgreen:
To samo znači da se potajno vidiš. :kezo:

Sent using Tapatalk

Re: BMW Serija 4

Poslato: 25 Jun 2013, 23:06
od AcaKayak
Gezo, hvala na slikama mog buduceg auta! (upravo odluceno) :)

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 00:21
od Geza
BMW Serija 4 Cabrio, u Red Bullovim bojama? :mrgreen:

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 07:13
od AcaKayak
Zuto napred, ostatak u plavo ljubicastoj boji formule i bikovi preko celih vrata :D
Tablica RBull :mrgreen:

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 13:54
od Floyd
Ji 4Tze napisao:Vidim dalje ali turbo dizel nema ama baš nikakvu sportsku notu, to se kupuje jer je vožnja jeftinija. I to je sve, ne znam ko koga folira ovde :)
Pa sad zavisi koji i kakav dizel...sumnjam da Golf GTD nema sportsku notu.
Ono za cega se hvatate vi ljubitelji benzinaca je samo neki zvuk i navlacenje u obrtaje a to nije svakom bitno.

Dok ti u atmo benzincu od 200ks navlacis obrtaje i plasis okolinu zvizdanjem motora, taj 435d ce proci pored tebe kao da stojis...i ko je sad tu smesan...atmo sto ce dusu da ispusti ili traktor koji ga je lagano obisao? :kezo:

Naravno, nisam mislio samo na dizele...vi ne priznajete ni turbo benzince :)

Sto se mene tice, ja cekam 4GC i ako bude bar malo slican renderima, menjam 320d za 430d/35d GC bez razmisnja :)

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 14:07
od Scuderia
Ako bude slican kao na renderima bice :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse:

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 14:10
od ADrei
Floyd napisao: Dok ti u atmo benzincu od 200ks navlacis obrtaje i plasis okolinu zvizdanjem motora, taj 435d ce proci pored tebe kao da stojis...i ko je sad tu smesan...atmo sto ce dusu da ispusti ili traktor koji ga je lagano obisao? :kezo:
:rofl: :rofl: :rofl:

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 15:10
od starac vujadin
ADrei napisao:
Floyd napisao: Dok ti u atmo benzincu od 200ks navlacis obrtaje i plasis okolinu zvizdanjem motora, taj 435d ce proci pored tebe kao da stojis...i ko je sad tu smesan...atmo sto ce dusu da ispusti ili traktor koji ga je lagano obisao? :kezo:
:rofl: :rofl: :rofl:
:kezo: :bravo: :doubleup: :ovacije: :klanjamse:

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 15:16
od grujicd
Kad te obiđe traktor zatvoriš dovod spoljnjeg vazduha dok se ne raziđe oblak dima, i onda posle dostojanstveno nastaviš svoju vožnju u visokim obrtajima :kezo:

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 15:23
od ftj
To nekad bilo, sad sa DPFom su izduvni gasovi čistiji od vazduha.

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 15:32
od Xepoj87
grujicd napisao:Kad te obiđe traktor zatvoriš dovod spoljnjeg vazduha dok se ne raziđe oblak dima, i onda posle dostojanstveno nastaviš svoju vožnju u visokim obrtajima :kezo:
To mora da si mislio na benzinca,kada krene da mirise na "uskrs",da ne kazem budjava jaja ili ti smrad otrovnog vodonik sulfida :D

Re: BMW Serija 4

Poslato: 26 Jun 2013, 17:28
od Ji 4Tze
Floyd napisao: Pa sad zavisi koji i kakav dizel...sumnjam da Golf GTD nema sportsku notu.
Ono za cega se hvatate vi ljubitelji benzinaca je samo neki zvuk i navlacenje u obrtaje a to nije svakom bitno.
Dok ti u atmo benzincu od 200ks navlacis obrtaje i plasis okolinu zvizdanjem motora, taj 435d ce proci pored tebe kao da stojis...i ko je sad tu smesan...atmo sto ce dusu da ispusti ili traktor koji ga je lagano obisao? :kezo:
Naravno, nisam mislio samo na dizele...vi ne priznajete ni turbo benzince :)
Može i turbo benzinac i sa kompresorom ali dizelu ništa ne pomaže. To je prosto ekonomično (dobro, i pravi vazduh za porodilišta i vrtiće da ne zaboravimo na to kad se već sprdamo). Jer prva stvar koju će neko da pita za ovog BMW-a je verovatno "koliko troši" :) Ljudi bi da izgledaju dobro i u svojim i u tuđim očima a da se voze jeftino i ta potreba je i stvorila tako efikasne turbodizele i stavila ih u karoserije sportskog izgleda. Dajte mi drugo logično objašnjenje ako mislite da nije tako. Formula, WRC, WTCC - sigurno ne bi bile to što jesu da ne zvuče onako kako zvuče.

Pogledajte spisak unapređenja dizel motora poslednje decenije - silno vreme i lova je potrošeno da to radi mirno i da se ne kvari a i dalje nije zaživelo u sportskoj vožnji ako izuzmemo prototipove, trke kamiona i potezanja traktora (a čak i tu više koriste kerozin). I naravno sportsko merkanje čija je lepša karoserija :mrgreen: Common rail, dizne ove dizne one, plivajući zamajac, DPF, da ne lupam sad...
Zatim pogledajte spisak unapređenja benzinaca, čak i bez turba to može da pruži sportski užitak a poslednje unapređenje vredno pomena je elektronsko ubrizgavanje, izum koji je imao i Yugo 86. godine dakle pre skoro 30 godina (i Me109 pre 7 decenija). I prestanak korišćenja olovnog benzina, naravno.

Kad se setim svojih ushićenja automobilima ama baš nijedan nije bio (turbo) dizel već su svi redom bili benzinci, atmo, turbo ili s mehaničkim kompresorom. Nije meni užitak u prostom navlačenju u obrtajima već što to prati i dobar zvuk.