Stranica 9 od 55
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 25 Jun 2013, 21:34
				od grujicd
				Možda sam i ja malo zadojen Hondinom filozofijom, ali za čistog sportistu bi gledao samo benzinca. Ne samo zbog zvuka već i zbog obrtaja. Ne kažem da jak dizel ima loše performanse, naprotiv, ali sportska vožnja nisu samo performanse već i filing, da ga držiš blizu crvenog, da motor vrišti, da se ložiš malo da voziš formulu, pa čak i da je motor spuvan na nižim obrtajima tj nelinearan a da eksplodira tek preko 4-5000... Pri tom može dizel da bude i brži, i lakši za vožnju i u mnogo čemu racionalniji izbor, ali ako pričamo o vikend kolima za zezanje po stazi moj bi izbor i dalje bio benzinac. Mada se ne vidim u celoj toj ideji vikend auta pa ne znam ni što pišem ovde  

 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 25 Jun 2013, 21:51
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 25 Jun 2013, 21:52
				od Scuderia
				Felne 
  
 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 25 Jun 2013, 21:59
				od methane.master
				grujicd napisao:Mada se ne vidim u celoj toj ideji vikend auta pa ne znam ni što pišem ovde  

 
To samo znači da se potajno vidiš. 
Sent using Tapatalk
 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 25 Jun 2013, 23:06
				od AcaKayak
				Gezo, hvala na slikama mog buduceg auta! (upravo odluceno) 

 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 00:21
				od Geza
				BMW Serija 4 Cabrio, u Red Bullovim bojama?  

 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 07:13
				od AcaKayak
				Zuto napred, ostatak u plavo ljubicastoj boji formule i bikovi preko celih vrata 

Tablica RBull  

 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 13:54
				od Floyd
				Ji 4Tze napisao:Vidim dalje ali turbo dizel nema ama baš nikakvu sportsku notu, to se kupuje jer je vožnja jeftinija. I to je sve, ne znam ko koga folira ovde 

 
Pa sad zavisi koji i kakav dizel...sumnjam da Golf GTD nema sportsku notu.
Ono za cega se hvatate vi ljubitelji benzinaca je samo neki zvuk i navlacenje u obrtaje a to nije svakom bitno.
Dok ti u atmo benzincu od 200ks navlacis obrtaje i plasis okolinu zvizdanjem motora, taj 435d ce proci pored tebe kao da stojis...i ko je sad tu smesan...atmo sto ce dusu da ispusti ili traktor koji ga je lagano obisao? 
Naravno, nisam mislio samo na dizele...vi ne priznajete ni turbo benzince 
Sto se mene tice, ja cekam 4GC i ako bude bar malo slican renderima, menjam 320d za 430d/35d GC bez razmisnja 

 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 14:07
				od Scuderia
				
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 14:10
				od ADrei
				
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 15:10
				od starac vujadin
				
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 15:16
				od grujicd
				Kad te obiđe traktor zatvoriš dovod spoljnjeg vazduha dok se ne raziđe oblak dima, i onda posle dostojanstveno nastaviš svoju vožnju u visokim obrtajima  

 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 15:23
				od ftj
				To nekad bilo, sad sa DPFom su izduvni gasovi čistiji od vazduha.
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 15:32
				od Xepoj87
				grujicd napisao:Kad te obiđe traktor zatvoriš dovod spoljnjeg vazduha dok se ne raziđe oblak dima, i onda posle dostojanstveno nastaviš svoju vožnju u visokim obrtajima  

 
To mora da si mislio na benzinca,kada krene da mirise na "uskrs",da ne kazem budjava jaja ili ti smrad otrovnog vodonik sulfida 

 
			 
			
					
				Re: BMW Serija 4
				Poslato: 26 Jun 2013, 17:28
				od Ji 4Tze
				Floyd napisao:
Pa sad zavisi koji i kakav dizel...sumnjam da Golf GTD nema sportsku notu.
Ono za cega se hvatate vi ljubitelji benzinaca je samo neki zvuk i navlacenje u obrtaje a to nije svakom bitno.
Dok ti u atmo benzincu od 200ks navlacis obrtaje i plasis okolinu zvizdanjem motora, taj 435d ce proci pored tebe kao da stojis...i ko je sad tu smesan...atmo sto ce dusu da ispusti ili traktor koji ga je lagano obisao? 

Naravno, nisam mislio samo na dizele...vi ne priznajete ni turbo benzince 

 
Može i turbo benzinac i sa kompresorom ali dizelu ništa ne pomaže. To je prosto ekonomično (dobro, i pravi vazduh za porodilišta i vrtiće da ne zaboravimo na to kad se već sprdamo). Jer prva stvar koju će neko da pita za ovog BMW-a je verovatno "koliko troši" 

 Ljudi bi da izgledaju dobro i u svojim i u tuđim očima a da se voze jeftino i ta potreba je i stvorila tako efikasne turbodizele i stavila ih u karoserije sportskog izgleda. Dajte mi drugo logično objašnjenje ako mislite da nije tako. Formula, WRC, WTCC - sigurno ne bi bile to što jesu da ne zvuče onako kako zvuče.
Pogledajte spisak unapređenja dizel motora poslednje decenije - silno vreme i lova je potrošeno da to radi mirno i da se ne kvari a i dalje nije zaživelo u sportskoj vožnji ako izuzmemo prototipove, trke kamiona i potezanja traktora (a čak i tu više koriste kerozin). I naravno sportsko merkanje čija je lepša karoserija  

  Common rail, dizne ove dizne one, plivajući zamajac, DPF, da ne lupam sad...
Zatim pogledajte spisak unapređenja benzinaca, čak i bez turba to može da pruži sportski užitak a poslednje unapređenje vredno pomena je elektronsko ubrizgavanje, izum koji je imao i Yugo 86. godine dakle pre skoro 30 godina (i Me109 pre 7 decenija). I prestanak korišćenja olovnog benzina, naravno.
Kad se setim svojih ushićenja automobilima ama baš nijedan nije bio (turbo) dizel već su svi redom bili benzinci, atmo, turbo ili s mehaničkim kompresorom. Nije meni užitak u prostom navlačenju u obrtajima već što to prati i dobar zvuk.