Stranica 9 od 15
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 18:15
od Velja
Ja vala ne mogu...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 18:21
od marketman
Rugoba skoro ko serija 1

Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 19:06
od Kornjaca Rade
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 19:25
od Ivan
Ova serija jedan pojam lepote za gt, ne znam kako su mogli da onako unakaze dobru f10 osnovu.
Послато са GT-N7100
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 19:31
od Laki021
Nije to F10 osnova.
GT je na bazi F01 tj serije 7 i izasao je pre F10.
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 19:41
od Velja
Risto napisao:Polako se navikne covek na ove BMW-ove frankenstajne iz GT serije pa vise nisu ni cudni...
Velja napisao:Ja vala ne mogu...

Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 19:48
od ivica122
Ovako nešto Honda ima u proizvodnji već 10 godina.
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 21:17
od shandu90
Insight? Bio malopre neki iz bec na pranju.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 21:54
od ivica122
Da. Na putevima Kalifornije od 2006.
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 21:59
od Ji 4Tze
Pa ok, ne mogu baš svi biti inovatori

Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 22:04
od aviator
shandu90 napisao:Insight? Bio malopre neki iz bec na pranju.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Insight je hibrid kao Toyota Prius.
Honda na vodonik je FCX Clarity i ona se ne prodaje nego se rentira i to samo u Kaliforniji. Ukupno 46 kom.
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 09 Avg 2016, 22:28
od ivica122
Da, u pravu si, pričam sa suprugom i u isto vreme pišem i eto šta je ispalo.
Edit: sad pročitah da će druga generacija moći da se kupi krajem ove ili početkom sledeće godine.
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 24 Avg 2016, 10:51
od HKS
Električni Denza 400 EV

Nemački Daimler i kineski BYD Auto (Build Your Dreams) su još u maju 2010. godine najavili zajedničko preduzeće (ulaganjem po modelu 50-50 odsto), sa ciljem proizvodnje električnih automobila za kinesko tržište, da bi u martu 2012. i zvanično osnovali kompaniju BYD Daimler New Technology (BDNT).

Zatim je 2014. godine krenula i proizvodnja njihovog prvog zajedničkog elektroautomobila nazvanog Denza (unapređena i restilizovana verzija stare Mercedesove B klase), koji je sada predstavljen u novoj verziji 400 EV sa produženom autonomijom.

Dok je prva Denza iz 2014. imala baterije od 47.5 kWh i autonomiju sa jednim punjenjem do 300 km, ova nova Denza 400 EV je dobila baterije od 62 kWh i autonomiju od 400 km (otuda i broj 400 u nazivu vozila).

Što se dimenzija tiče, Denza 400 EV je dugačak 4644 mm, širok 1852 mm, visok 1642 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2880 mm.
Ivan Mitić – Auto.blog.rs

Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 01 Okt 2016, 23:29
od Laki021
Elektricni kamion, danas uslikao:

Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Poslato: 10 Jan 2017, 01:31
od Ikac
Samsung SDI Presents an Innovative Next Generation Battery With Fast Charging Capability and High Energy Density That Enables Electric Vehicles (EV) to Drive 600km
With an aim to contribute to the widespread EV adoption, Samsung SDI introduces the cutting-edge battery cell technology with the fast charging capability and high-energy density for a driving range of up to 600km
Advanced "integrated battery module" is the latest concept that the company is working on, to maximize the safety and energy efficiency
http://www.businesswire.com/news/home/2 ... ttery-Fast
Brzo punjenje, za 20 minuta 80% kapaciteta baterije tj. domet od oko 500km.