Danas sam igrom slucaja vozikao 500L, posto je FAS kao sponzor kongresa uleteo sa kolima, i dao nekih 10ak vozila na 24/7 koriscenje.
Ja sam dobio jedan od najbolje opremljenih, ali 1.3mjet.
Ne znam koji je nivo opreme, nije ni bitno, tu je negde kao Pajin, samo ima 17ice.
Ono sto me je najvise odusevilo - izolacija
Auto se ne cuje. Trap je neverovatno tih, mislim da mi je to highlight celog auta.
Motor - potpuno neodgovarajuci, preslab i dovoljan za drugi auto u kuci, da ga zena drnda po gradu. Nema ubrzanja, kad sam posle njega seo u 607 izgledalo je kao da moj auto ima obrtni
Cak ni potrosnja u ovim uslovima nije niska koliko se ocekivalo, a bord laze kao klasican srbin o potrosnji. Cep metodoom se ispostavilo da je preko litar razlika. 5.3 prosek na bordu, nesto ispod 7 realno. Vozen je 85% na otvorenom, nije gazen, samo motor nema snage da dohvati vecu brzinu na auto-putu.
U istim uslovima E klasa sa 2.2 motorom i 170 konja pravi manji prosek potrosnje.
1.4 nisam vozio i posle ovoga nemam ni zelju. Znam samo da su svi kukali na njega, a on je trosio oko 8-8.5 u istim uslovima.
Hod menjaca je potpuno uzasan. U leru kad ubacujes u prvu kao da guras rucicu kroz neku gumu koja usput zapinje. Toga nije bilo kad sam seo u Pajin. Od trece do pete je sve ok. Mada to je mozda do ovog primerka, ne znam...
Enterijer....
Tu me je najvise razocarao. Koliko sve bilo zanimljivo i lepo, realno je sranje.
Materijal na sedistima je potpuno pogresan. Svetli delovi se prljaju kad ih samo pogledas, sam materijal je izuzetno osetljiv, na par mesta izvuceni koncici, verovatno kad se zakaci rajfeslusom i sl. Tapaciri ce vremenom postati najveci problem, jako se prljaju, a od kvasenja i pranja ce se odlepiti (to je recimo bio problem na Pug 406)
Kada sve stoji kako treba, tj da svi putnici imaju mesta - odlican je. Zaista lep, prostran enterijer, dosta svetla... Medjutim, tu je gepek potpuno ocajan. Oblik je nekako retardiran, ili je kratak, ili ti smeta ona polica, nikako da spakujes kofere kako treba. Resenje je da se pomere sedista, ali onda putnici mogu da budu samo bebe u sedistima. Malo su tu zajebali stvar, pogotovo sa onim duplim dnom.
I da, je*eni naslon za ruku mu hronicno nedostaje, ne znam gde je dizajneru mozak.
Na kraju, najvece razocarenje, vezano za FAS u KG
Sve u svemu, ovaj auto sa 1.6 dizelom i drugim materijalom na sedistima bio bio sjajan.
Mislim da je uz dobre uslove finansiranja vrhunski izbor za mlade bracne parove/porodice, cak i za sluzbena kola...

sliku spolja necu da kacim, brendiran je logoom kongresa