Stranica 82 od 263

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 18 Jul 2013, 17:54
od Ogi
Na OBNOVLJENOM auto putu kada se iz J. Bulevara ukljuci na isti, posle 50-ak metara sa desne strane, do ivicnjaka, znaci nije zaustavna jer je tu ona debela isprekidana, pojavila se OGROMNA rupa, podmukla, ne deluje toliko strasno, bila je kao udubljenje malo vece a sada kao da ju je nesto povuklo odozdo (efekat pescanog sata ili levka), juce kada sam video jedan SX4 kako se nabo hteo sam da placem. OPREZ !

Sent from my HTC One S using Tapatalk 4 Beta

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 18 Jul 2013, 17:59
od Uroš S.
Misliš sa AK u pravcu ka NBG kad se uključiš? Kod autobuske stanice?

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 18 Jul 2013, 18:00
od Ogi
Nisam rekao u kom smeru, dakle iz JB ukljucenje na autoput prema NBGD. Ima samo jedno. Da Urose, tu posle autobuske.

Sent from my HTC One S using Tapatalk 4 Beta

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 21 Jul 2013, 22:07
od Geza
„Blic“ patrola na autoputu od Beograda do Novog Sada: Rupa rupu stiže...
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/394610 ... rupu-stize

Na karti Srbije kojom ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić često maše objašnjavajući kako idu radovi na izgradnji koridora 10, deonica autoputa od Beograda do Novog Sada obojena je crvenom bojom. To bi trebalo da znači da je završena. Na terenu to ni izbliza nije tako, u šta se uverila ekipa “Blica”...

Slika

Problemi počinju već kod naplatne rampe u Dobanovcima. Moderna, opremljena novom tehnologijom elektronske naplate, trebalo je da omogući veći protok vozila. To što vozač ima potreban uređaj na svojim kolima, međutim, ne znači da rampu prolazi bez zaustavljanja. Posebna traka za vozila s elektronskim uređajem ne postoji, već svi čekaju u istom redu. Pitanje je, dakle, šta se dobilo novim načinom naplate. Brži prolaz svakako nije.

Posle rampe, za 240 dinara koliko košta korišćenje deonice od oko 80 kilometara, vozači dobijaju sve samo ne udobnu i komfornu vožnja kakva se očekuje na putevima te kategorije. Prvo što se primeti, a pre svega oseti, jesu rupe i neravan kolovoz. Pri brzini od 80 kilometara na sat, u krajnjoj desnoj traci automobil se bukvalno trese, iako ima dobre amortizere. Pri većoj brzini vozač bi rizikovao da ostane i bez točka. Da ironija bude veća, reč je o delu puta na kome se radilo pre tri godine.

Brojke
Na autoputu Beograd - Novi Sad, što je nezamislivo bilo gde u Evropi, moguće je naleteti na bicikliste, a neretko i na pešake.
- Kada strancima damo podatak o broju poginulih pešaka na autoputu, oni misle da je greška. To kod njih nije moguće jer je autoput obezbeđen zaštitnom mrežom, što kod nas često nije slučaj - kaže Vujanić.

Na pitanje sme li autoput da izgleda tako, saobraćajni stručnjak Milan Vujanić sleže ramenima.

- Da li sme ili ne sme, to smo videli. Sme jer ga imamo. A da li bi trebalo da izgleda tako, drugo je pitanje. Autoput bi morao da bude uređeniji i kvalitetniji. Ovde je reč o javašluku izvođača, ali i onih koji su ih kontrolisali - kaže Vujanić, koji je odnedavno i predsednik Nadzornog odbora „Puteva Srbije“.

Na deonici koja se vodi kao završena i dalje ima radova, poput dela kod Batajnice gde se gradi obilaznica i druga traka autoputa. Na nekoliko mesta vozi se i samo jednom trakom, a da apsurd bude veći, delovi puta koji su napravljeni još za vreme nekadašnje Jugoslavije u mnogo su boljem stanju od novog.

- To govori dve stvari - da domaće firme znaju da naprave kvalitetan put, ali da su za ovaj loš put odgovorni svi u lancu, od izvođača, preko nadzora do kontrole. Svi oni su morali da naprave propust da bismo dobili ovakav put - kaže Vujanić.
Nakon polusatne vožnje u kojoj se smenjuju loš i dobar kolovoz, sledi most kod Beške. Završen je pre dve godine, a na njemu su se već otvorile rupe. Golim okom se vidi i da je asfalt oko ulaska i izlaska sa mosta sav u talasima.

- Ne postoji nijedan razlog da kolovoz na mostu koji je nedavno završen izgleda ovako. Reč je o ljudskom faktoru. Svi projekti ovog tipa u građevinarstvu se rade sa bankarskim garancijama za dobro urađen posao. Kada utvrdite da nije dobro urađeno, imate dve mogućnosti - da se traži popravka ili da se angažuje drugi izvođač - kaže Vujanić.

Nakon bankrotstva „Alpine“ koja je gradila Bešku, to međutim više i nije moguće. Možda najbolji deo puta sledi upravo posle prolaska mosta pa sve do ulaska u Novi Sad. I u tom delu, međutim, kao i uostalom duž cele deonice, saobraćajna signalizacija nije dobra. Gotovo svaki drugi znak je pogrešno postavljen.

Naplatne rampe koje to nisu

Na mestu gde treba da budu naplatne rampe kod Novog Sada, a gde se proteklih meseci dogodilo nekoliko nesreća, na jednom od betonskih stubova i danas se vide tragovi krvi. Direktor Puteva Zoran Drobnjak tada je izjavio da bi stubove „i ćorav video“. I danas nije sve dobro obeleženo, pa vozači u suženi prostor rampe i dalje ulaze s velikom brzinom.

----------------------------------------

Ja sam lepo rekao da se na mostu preko Dunava kralo na debljini asfalta...

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 21 Jul 2013, 22:24
od H4wkeye
:besan: :besan:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 23 Jul 2013, 11:37
od Geza
Tviter pobuna u Ministarstvu saobraćaja: Mrkonjić se samo slika, nije ništa uradio!
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/39490 ... sta-uradio

Demir Hadžić, načelnik Odeljenja za bezbednost saobraćaja u Ministarstvu za infrastrukturu, otvoreno je preko Tviter naloga kritikovao rad svog šefa, ministra Milutina Mrkonjića rečima da nije izgradio ni kilometar autoputa i da svoj posao ne radi dobro već se “samo slika po gradilištima”.

“Da sam ja Mrkin savetnik, ja bih ga savetovao sad kada je građevinska sezona samo da ide priča i slika se pored gradilišta ‘puteva‘. Za pet godina u Srbiji nije izgrađen nijedan kilometar autoputa”, samo su neki od komentara koje je Hadžić ostavio na svom Tviter profilu.

Demir Hadžić kaže za “Blic” da je Tviter privatna stvar preko koje je želeo da iskaže svoje mišljenje i neslaganje sa radom Milutina Mrkonjića.

Slika

- Želeo sam na ovaj način da poručim da nisam saglasan sa načinom kako se radi poslednjih pet godina u Ministarstvu. Ne slažem se sa radom Mrkonjića u stručnom smislu, ali mesta ministra su politička, a ne stručna i od mog komentarisanja nema puno koristi. Ističem da sam i interno pokušavao da ukažem ministru na stvari koje se rade loše i upozoravao na mnogobrojne greške, ali nikad nisam naišao na odobravanje, naprotiv. Sedam meseci ministar nije imao vremena da me primi na sastanak - kaže Hadžić i obrazlaže zbog čega ministru preporučuje “slikanje u sezoni”.

Slika

- On samo to i radi, slika se pored gradilišta. Moju priču potvrđuju primeri. Recimo, deonicu od Uba do Lajkovaca od 12,5 kilometra grade četiri i po godine. Mnogo je takvih “gradilišta” gde imate po dva radnika koji ne rade ništa. Znam da se retko ko odlučuje da javno kritikuje svog šefa, znam da moramo svi da se plašimo za posao, ali svako bi trebalo da može da kaže šta misli. Mislim da Mrkonjić ništa nije uradio, a i ono što je uradio je naopako i na štetu građana - ističe Hadžić.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 23 Jul 2013, 11:38
od ftj
Hrani psa da te ujede.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 25 Jul 2013, 23:22
od Ogi
Evo na sta lici ulica tu kod moje zgrade koja je asfaltirana pre ~2 meseca:

Slika

Zemlja je pocela da je guta i uvlaci. Ovo je najgori tip rupe, odvratan, podmukao tip koji se ne vidi prakticno... a rupa je uzasna, izgleda mnogo gore nego na slici i stalno se povecava... Posto je Juzni Bulevar ceo kraj jedna velika rupetina (u svakom smislu pa i bukvalno) ocekujem uskoro da ulica proguta neki automobil. U produzetku ove ulice ima jedna rupica u asfaltu, kada se pogleda kroz nju ne vidi se dno...

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 25 Jul 2013, 23:29
od H4wkeye
Ja sam jednom naisao na takvu rupu, sreca pa sam usporio i premileo preko, inace ja mislim da bi brankin odvalio. :uf: Ko zna sta ispod asfalta ima, pa se sad otvara i guta asfalt.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 26 Jul 2013, 08:44
od Ogi
Achtung! Rupa na Gazeli u smeru prema NBGD negde na sredini, izmedju desne i srednje plus kolotrag.

Sent from my HTC One S using Tapatalk 4 Beta

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 26 Jul 2013, 08:51
od nikaragva
Ogi, :D car puteva i autoputeva Srbije!

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 26 Jul 2013, 10:05
od blaugrana
Ogi napisao: U produzetku ove ulice ima jedna rupica u asfaltu, kada se pogleda kroz nju ne vidi se dno...
:shock:
Reci mi da si stvarno gledao kroz rupicu:mrgreen:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 26 Jul 2013, 10:08
od nikaragva
Gurao štap neki da dođe do dna :)

Ko zna možda ima nešto vredno dole :think:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 26 Jul 2013, 11:35
od Ogi
Gledao nego sta ali nije bas rupica da moras da gledas kao kroz spijunku, vidi se iz stojeceg stava da nesto nije u redu a kada se malo sagnes vidis provaliju.

Inace Juzni bulevar je zaista bio neki potok nekada, jos uvek ima podzemnih voda, u garazi zgrade je jedno vreme picio gejzir vode... o_O

Sent from my HTC One S using Tapatalk 4 Beta

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 26 Jul 2013, 11:35
od H4wkeye
:D