Re: 2014 Mercedes C Class
Poslato: 26 Jan 2016, 06:20
Postoji osvetljenje za pragove,deo je M Performance
http://ind-distribution.com/ind/categor ... r-sill-set
http://ind-distribution.com/ind/categor ... r-sill-set
Vidi, Heroj, kad dajem 50,000 evra za auto, a ovde ih veciona kupuju preko firme, bas me briga da li neki delic opreme placam dodatno...Isto tako, ko privatno daje 50,000 evra za auto, tek njega bas briga...Xepoj87 napisao:Sve zavisi sta neko smatra dobrom opremom.zex napisao:C class coupe u osnovnoj varijanti sa motorom diesel od 170 ks u nemackoj krece od 39.567,50 EUR...Znaci sa dobrom opremom kosta 50.000
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... tml#/p3501
Meni je to minimum 15k eura, 10k mi je ok primerak, 20 je ono kako bih ja sklopio.
Ali, ako uzmemo jedinog realnog konkurenta, Bmw 4, C kupe je jeftiniji.
Bmw 4 sa M paketom, kozom, grejanjem sedista i adaptive LED svetlima, izadje 49.000e, a Mercedes sa AMG paketom, kozom, grejanjem sedista i intelligent LED svetlima, izadje 45.000e.
Pritom je C kupe noviji i redji auto, a Bmw je brzi za 0.5s.
Uz AMG paket dobijas i AMG kocnice, a M kocnice se kod Bmwa dodatno naplacuju 700e, uz AMG dobijas podesivo sportsko ogibljenje, a uz M paket dobijas obicno sportsko.
Uz M dobijas ambijentalno osvetljenje, a kod Mercedesa se doplacuje 260e, ali je isto kod Mercedesa daleko ozbiljnije, sa biranjem 3 boje i 5 nivoa jacine u meniju, dok Bmw ima samo jednu boju, zutu ja mislim i to se maltene ne vidi, nesto kao kod mene na W204.
Nebo kod 4 mora da bude crno uz M, dok se kod AMG paketa bira boja.
Uz AMG dobijas Mercedes-Benz natpis na pragu koji sija, a kod M-a mislim da dolazi obican i da ni ne postoji osvetljen kao opcija.
C klasa, pored tih paketa, takodje dolazi sa dosta vise standardne opreme, pa je i u startu po istoj ceni, nudi dosta vise opreme.
Dodatno i C ima ukupno vise raspolozive opreme, ako neko pozeli nesto drugo.
Licni utisak je da su sedista u C daleko bolja od onih u 4, da su instrumenti takodje tri puta bolji, dok Bmw ima bolji sredisnji ekran, to jest, lepse je implementiran, jer ne strci kao tablet, ali mi je opet lepsi okvir ekrana u piano black u C-u, nego u onoj sivoj tvrdoj plastici u 4-ci, a rucica menjaca mi je neuporedivo lepsa u C klasi.
Oba mi imaju lep volan, ali celokupan enterijer u 4-ci deluje dosta starije, kao da su malo isfenserisali e92.
Ovo je kada se malo udje u detalje i ako ima jos dosta toga, mada nije svako bolesnik u glavu kao ja.
@milospinkfloyd
Mogu obe stvari da se dodaju uz manuelni menjac:
Uz dizel modele ide 9g-tronic.
stefanan napisao:Koliko loše izgleda ručica manuelnog menjača, prevelika je
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
sto dalje povlaci da si picka i nisi hardcoreXepoj87 napisao:svakako uzeo automatik![]()
OK, možda samo benzinci mnogo brzo gube na ceni jer je lizing rata za C450 30% veća nego za 340i koji košta 3% manje.Xepoj87 napisao:Ja se zaista trudim, ali vi bas ne zelite da citate
Pa jeftiniji je ekvivalentni C kupe oko 10%, a dolazi sa dosta vise standardne opreme.
Dodatno, Bmw 320d i C220d:
http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... geNumber=1
Gde to Bmw drzi bolje cenu, kada vidim da vecina novinara bas to spominje za Mercedes?
Opet napominjem, C ima vise opreme u standardu.