Stranica 83 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 11 Jun 2013, 09:21
od Uroš S.
Čitao sam da je G-Lader baš star, i da ga je patentirao neki Francuz pre tipa 100 i kusur godina, ali nije bilo tehnologije da se proizvede to što je on zamislio zbog preciznosti izrade elemenata.
G-Lader je pre kompresor.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Jun 2013, 18:55
od Grujic
Jel se rezervni točak kad stoji u u gepeku beše pumpa na isti pritisak kao i ostali?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Jun 2013, 18:56
od McGruja
Da, ako je "normalne" dimenzije
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Jun 2013, 20:26
od nikaragva
Piše ti na poklopcu i mislim da se pumpa više, nego što je normalno. Jer ne znaš hoćeš li ga koristiti napred nazad, u punom autu ili ne.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Jun 2013, 21:33
od Grujic
Po mogućstvu da se ne koristi uopšte
Napumpan isto, guma je istih dimenzija kao i ostale al na čeličari i nadam se da neće trebati
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Jun 2013, 09:33
od Kuzmanovic
Sta je prva/druga/treca specijala kada se radi motor?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Jun 2013, 09:38
od Piros
Razlika u velicini cilindra tj. za koliko se mm obradi i na osnovu toga se kupuju karike koje su za tu specijalu. Druga varijanta je ubacivanje hilzni i vracanje na standard
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Jun 2013, 09:43
od Kuzmanovic
Ok, hvala.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Jun 2013, 13:53
od snork
Da li se "specijale" (tj. koliko će se razbušiti cilindar) proivoljno biraju, ili je fabrika propisala neke mere? Pretpostavljam da moraju i veći klipovi da se stave?
U svakom slučaju, bolje je ako cilindri nisu dobijeni prostim bušenjem bloka, već imaju čelične košuljice - hilzne. Onda samo njih zameniš. Motori se tako prave obično kada sam blok nije od čelika, već npr. od nečeg boljeg (aluminijuma) ili nečeg goreg (običnog lošeg gvožđa - sivog liva).
Ne znam da li hilzne mogu da se ubace i ako originalno nisu postojale u tom motoru (razbušiš cilindre malo više i ubaciš hilzne)?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Jun 2013, 14:08
od sasa lbg
Cilindri se buse na specijalu i odmah ubacuju novi klipovi i karike za tu specijajalu...nije hilzna nikakvo napredno resenje kad u svakom slucaju idu novi klipovi i karike.
Послато са Galaxy Nexus
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Jun 2013, 14:22
od nikaragva
Zašto je aluminijum bolji za blok?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Jun 2013, 14:34
od dragvorl
Laksi je pa je povoljnije recimo za upravljivost i balans, a i lakse se hladi koliko sam upoznat.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jun 2013, 09:32
od McGruja
Kofer na krovu, verovatno neki CAM, pricvrscuje se za sipke sa 4 kopce, u obliku sliva L (polozenog), samo ne znam da li dva idu na jednu stranu, a dva na drugu, ili kako mi je drugar rekao, sve cetri kopce na jednu stranu?
Meni deluje da pri kocenju to nije bezbedno

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jun 2013, 09:34
od nikaragva
dragvorl napisao:Laksi je pa je povoljnije recimo za upravljivost i balans, a i lakse se hladi koliko sam upoznat.
A i lakše se krivi

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jun 2013, 10:02
od dragvorl
Da, ali ono sto se najlakse krivi je glava. Blok nije tako kritican.