Stranica 84 od 121

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Avg 2016, 17:04
od N_L
Istina sve, ali jos jedna stvar kad tako trazim x i y i z polako se priblizim Cayennovoj cijenovnoj teritoriji koja mi je preskupa za sad.

Previse se okupiram ovako razmisljanjem o buducem autu umjesto da uzivam u trenutnim i radim da bi sto bolji uzeo, a jos za 2 dana bih trebao da uzmem novi motor pa mislim da ce to definitivno neko vrijeme zaustaviti pricu o autu, taman da se do tada stvori cista slika sta moze, kako i koliko :)
Barem da se otarasim zelje za RRS jer bas dosta ljudi mi govori nepouzdan i odrzavanje ubija. Ista prica i za facelift model(2009+)?

Inace meni je auto pretezno za Beograd, ali ja na BG gledam kao offroad kakvi su putevi i ulice dje ja sve prodjem tako da neko nisko auto ili osjetljivo ne ne hahaha. A i dizel jer prelazim dosta, odem i vani, odem do sela iako je asfaltirano ima vazda nekih djelova dje moze biti rizicno pa i po snijegu je bolje. Plus jednostavno suv = moc, taj osjecaj je tesko opisati haha
Imao sam ranije X3 nov ali je neslavno otisao, u porodici prevladava sujevjerje da su nam BMW baksuzi jer svaki je nesto negativno donio ili odnio tako da tesko bih x5 mogao uzet, iako je mozda najbolji izbor, barem narednu god jer ga sigurno necu moci sam iskesirat, sad je #1 razvijanje biznisa, posao itd

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Avg 2016, 17:11
od Xepoj87
ftj napisao:A sta je taj lexus nego lendkruzer 200tka?
Pa pogledaj video, jbmu misa. Stavili su mu hidrauliku da bi satro bio i za asfalt, pa je maximalno podignut nizi od LC-a, produzili i spustili branike.
Dele u sustini samo motor i sasiju, cak je i menjac ovde sa 8 brzina, a na LC 6. E da, dele i potrosnju :D

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Avg 2016, 18:34
od Ji 4Tze
Ima tu više sistema da vožnja bude udobna, ako mu je LA-LV bilo ok, i lepo se pentra po kamenju, šta bi više.
X5 i GLE su broj manji, bezveze ih petljaš i porediš.
Ako je LC dobar u offroadu, biće i LX.
LC nema ono pomagalo za skretanje ili ga samo nisu koristili na testu?

https://youtu.be/J7Yf_4fRAi0

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Avg 2016, 18:44
od HKS
parts.olathetoyota.com/blog/5327/2014-lexus-lx-570-review/

Ima blokadu/zakljucavanje centralnog, onaj je mislio na zakljucavanje prednjeg i zadnjeg difa (posto je rekao difflocks).

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Avg 2016, 18:59
od dragvorl
Ima Lexus blokadu centralnog difa, a poprecne blokade su elektronske-kocnicama. To je ok za ono sto je on namenjen, za heavy offroad idu mehanicke blokade.

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Avg 2016, 23:05
od HKS
Kako bi se moglo doći do rezultata testa?


http://www.youtube.com/watch?v=teytcfA-PwQ

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 29 Avg 2016, 13:41
od Floyd
https://youtu.be/adb7K_knlvQ

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 31 Avg 2016, 14:31
od passenger

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 31 Avg 2016, 16:42
od Comi
Floyd napisao:https://youtu.be/adb7K_knlvQ

Lexus naugodniji i najluksuzniji enterijer, najudobnija zadnja klupa, najudobnija prednja sedista, tih, udoban, stedljiv...odneo pobedu na testu.
Jako mi se svidja njegov enterijer...bas jako. Svaka im dala.

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 31 Avg 2016, 17:04
od Xepoj87
Najluksuzniji nije, da se odmah razumemo, dosta je plastican, kao i svaki Lexus, ali meni licno najzanimljiviji suv tu.
Nista posebno stedljiv nije, s obzirom da trosi skoro kao 3.0 dizel.
Dodatno, jako je spor za danasnje standarde, zastareli motor i generalno su i X5 i GLE hibridi dosta bolji, pogotovo GLE koji takodje ima V6 u osnovi, ali sa 150ks vise.
Ali niska cena u potpunosti opravdava zastareli motor, jer je poprilicno jeftiniji od X5 i GLE, verovatno blizu 20k eura za full opremljeni primerak.
Takodje, i nas Land Cruiser je imao brutalno mekana i na prvi utisak ekstremno udobna sedista, toliko da sam se uvek iscudjavao kada predjem u C klasu, cak i kod drugara u ML, ali onda posle sat vremena krenu ledja da bole i stalno se vrpoljis u istima, gde skapiras da su sedista u stvari sranje.

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 31 Avg 2016, 19:08
od Comi
Na drugom forumu kacio jedan clan istrazivanja (ko je tacno vrsio, ne znam) o udobnosti sedista...i prvih 5 mesta zauzese Volvo i Lexus.
Ovaj na testu istakao kao najbolja takodje.
Zakljucak nije tesko doneti. Bar na nivou iznetog.
Na testu je Lexus stedljiviji i od 3.0 dizela (GLE) i od konkurentnog sistema (X5).
Takodje, video si i rezultate ubrzanja (siromasan uzorak, ali bar nesto imamo od materijala uzivo).
Meni na oko deluje najluksuznije, a to potvrdio i Mat.
Meni koji nisam swdeo i vozio sva tri primerka, sasvim dovoljno za pocetak.

Da se mi lepo na kraju razumemo;
Ne bih ja vozio Lexus hibrid pored jednog X5 3.0d recimo, ali ostajem pri utisku na prvu loptu da je enterijer 'najbolji', kao i da su sedista u samom vrhu klase.
Ostaje zal sto nemaju raskosniji izbor motorizacije!

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 31 Avg 2016, 19:55
od Xepoj87
Ne, rekao je da mu je najzanimljiviji dizajn kabine, najmoderniji, sto je i logicno, jer je GLE star 5, a X5 3 godine, nije rekao najluksuzniji.
Opet ti kazem, isti fazon sedista ima i Toyota, mekana i udobna, kao da si seo u S klasu, a onda posle nekog vremena krenu problemi sa anatomijom sedista, koja nije dobra, pa se ne bih mnogo pouzdao u te informacije.

Ja sam i rekao da trosi skoro kao 3.0 dizel, ne isto. Po fabrici, GLE 350d trosi manje od RX450h, a verujem da su u realnoj eksploataciji jako slicni.
Bmw ide na 70mph do 70km razdaljine sa punom baterijom, sto bi bila neka gradska voznja, za sta i sluzi hibridni pogon, sto Lexus ne moze da postigne.
Naravno, ni to nije dobar hibridni pogon, jer je baterija premala.
Kada se ide negde dalje, Lexus sa 3.5 atmo benzincem ne moze manje da trosi od 2.0 turbo motora u X5.
On ovde kaze 44, a svuda je deklarisan na oko 30 mpg, sto je oko 36mpg uk mesovite voznje, 31 za grad i 28 na otvorenom(to su sve fabricki podaci).
Takodje je rekao da ima 3.0 motor, a ima 3.5.
Sa tim potezanjem nesto nije u redu, jer je GLE u sustini brzi:
http://www.zeperfs.com/en/duel5958-6144.htm
Ali opet, to je 3.0 dizel, ne hibrid, koji je za 2 klase brzi.

Takodje, Lexus ima CVT menjac, sto je katastrofa za voznju i ne moze se porediti sa menjacima u Bmwu i GLeu, sto on nije spomenuo, kao da se fokusirao samo na ono u cemu je Lexus bolji.

Ja opet, za razliku od tebe, nikada ne bih uzeo X5 u odnosu na RX, posto bi kostao dosta vise, a ne svidja mi se, tu se slazem sa Mat-om, enterijer deluje najstarije i dosadno.
GLE mi je super, ali je 5 godina star i sada ce novi, ni njega ne bih pre RX-a uzeo.
A RX ne bih uzeo zbog loseg hibrida i jos losijeg menjaca.
Da ubace Mercedesov motor i menjac u RX, ne bih imao ni sekundu dileme :)

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 31 Avg 2016, 20:05
od Comi
Cek, cek (da ne tupimo vise o ovome, mal' se slazemo- mal' ne na temu nebitno) nego mi reci kada izlazi novi GLE? Totalno sam promasio tu informaciju!

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 31 Avg 2016, 20:09
od Ivan
Ajde molim te pogledaj test jos jednom, da ne pricas napamet, ali pazljivije :)

Daleko od toga da se fokusirao na ono gde je lexus najbolji, pa komentarise CVT u fazonu kako nije los za CVT, ali malo nervira "droning" kada zakuca iste rpm dok ubrzava, ali je podnosljivo zbog izolacije.

Sto se tice trke, kretali su sa ugasenim motorom, tj. koliko kome treba sa semafora dupali motor i krene kada se nabode gas, met legenda :rofl:

Sto se tice sedista, vozio je on svasta pa i nove s klase i verujem da je daleko kompetentniji od nas, a nisam primetio da forsira bilo koga, kao ni da ta sedista i taj princip ima ikakve veze sa starim lend kruzerom.

Od ponudjenih moj pik bi bio ML jer 9brzina, 3.0dizlo, tork i najbolji ofroad plus nebih strecao od vode, RX mogu da prihvatim da je verovatno racionalno najbolji, ali mi se ne svidja vizuelno pa me i ne zanima dulazim u sitna crevca :)

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 31 Avg 2016, 20:14
od Xepoj87
Ne voze oni to dugo odjednom i ne koriste ni jedan automobil koji testiraji kao sto ce se realno i koristiti, u tome je fora. Inicijalno, sedista jesu najudobnija, samo sam rekao da treba uzeti sa rezervom da li su zaista i najbolja. Ima veze, jer je ista firma u pitanju i takodje su ta sedista davala utisak najudobnijih. Ako to ne mozes da povezes, jebiga.

Meni se i novi IS svideo uzasno, jako mi prija osvezenje sto se dizajna tice.