Stranica 837 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 17 Maj 2022, 09:11
od ljuba
Ovo je cena otprilike kod nas. Samo nemam nista blizu i lako da se organizujem :)
Dozvola rekreativnog pilota (RPL-MLA) Tecnam P92 2000RG Od € 5415,- *

Licenca rekreativnog pilota je domaća, lakša verzija PPL-a. Ova licenca je slična LAPL, osim što je nacionalna dozvola i nema ograničenja težine od 2000 kilograma. Pilotu sa RPL je dozvoljeno da uđe u holandski vazdušni prostor; u inostranstvu holandski RPL često takođe prihvata. Ako želite da letite ultralakim (MLA) avionom, RPL je takođe pravi sertifikat za vas. Avion sa MLA sertifikatom je opremljen za najviše dve osobe i ima maksimalnu težinu pri poletanju od 450 kg. Ultralaki avioni su za industriju aviona ono što je Formula 1 za proizvođače automobila: poligon za testiranje inovacija. Pošto ultralaki avioni mogu da teže maksimalno 450 kg, uključujući posadu, gorivo i prtljag, konstruktori čine sve da sama letelica bude što lakša. To je dovelo do primene revolucionarnog razvoja kao što su kompozitni materijali. Sa štedljivijim, tišim motorima i lakšim avionima, troškovi po satu mogu biti niski. Ovo čini san o letenju pristupačnim za širu publiku. Ova obuka se takođe može pratiti uz doplatu na Blackshape Prime (od 7.125 €*).

* = Cena za 30 sati leta uključujući instruktora, brifinge i popust
https://www.zelfvliegen.nl/vliegbrevetten

Mada i nije tako strasno kada pogledas, plus ovaj ajrodrom mi je blizu posla ...

https://www.zelfvliegen.nl/_files/ugd/d ... 3ea67e.pdf

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 18 Maj 2022, 11:20
od zuzazu
Pa nije to bas jeftino.
180 € / sat leta ?

Sa brifingom, a sve sa popustom?
Koji brifing kosta toliko? I od kada se naplacuje?

I to sve za nacionalnu dozvolu.

Malko je to heavy, i ako deluje povoljno.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 18 Maj 2022, 12:10
od Heinz
https://www.airlive.net/breaking-black- ... 7-800/amp/

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 23 Maj 2022, 13:19
od Saša
Zna li neko kakav je status domaće/privatne akro-grupe "Stars", šta je sa tim avionima (posle smrti njihovog vlasnika)? U subotu sam bio u Zrenjaninu i jedan G-2 je leteo nedaleko od grada, izvodio lupinge i slično, a imao sam priiku da ga gledam i pre dve nedelje na istom mestu. Da li su ti avioni i dalje na stacionirani na Čeneju ili su ih možda prebacili na Ečku - čim ovaj primerak tamo leti?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Maj 2022, 00:21
od Geza
Oldtajmer.

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Maj 2022, 23:36
od Geza

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Maj 2022, 16:23
od ljuba

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Maj 2022, 17:53
od Momčilo
Slika

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 27 Maj 2022, 23:47
od snork
Modifikovani Airbus A300-600 za gabaritne terete, poznat pod nazivom Beluga. :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_Beluga

Zna li se izvor, odnosno gde je slikano?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Maj 2022, 04:30
od Momčilo
Kum koji radi kao avio mehaničar u Francuskoj je okačio sliku. Mogu ga pitati koji aerodrom je u pitanju.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Maj 2022, 05:17
od snork
Dovoljan info je da je reč o Francuskoj. :) Mislio sam da si ga slikao kod nas, pa sam zato pitao.

Koliko znam, svih 5 komada je vlasništvo samog Airbusa, tako da im je matični aerodrom u Tuluzu.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Maj 2022, 12:08
od zuzazu
Danas iz Antalije, Turkish ima 12 letova za Rusiju.
Puni k’o oko.
Lete i Rusi.
A ono sankcije, kriza, nema se…

Nista ja tu ne razumem.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Maj 2022, 19:10
od Harvey Specter
Vidim da je na Schipholu, Amsterdan, kolaps, zbog nedostatka aerodromskog osoblja, masa letova se otkazuje. A, sudeci prema ovom clanku, to se moze ocekivati na vecini Eu aerodroma kada krene letnja sezona.

https://www.euronews.com/travel/2022/05 ... body-warns

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Maj 2022, 20:47
od zuzazu
“Not only has the existing economic model been incapable of delivering decent and sustainable jobs, but this has been compounded by the behaviour of some employers who during the pandemic opportunistically slashed jobs and cut pay and conditions.”

In its statement, ACI Europe agrees that poor pay and working conditions - including working Monday-Friday without a break - are making it tricky to re-hire airport staff.

U ovome je jedina istina. Vrlo slicno kao i kod mnogih drugih poslova/poslodavaca.

Pootpustali su ljude u koroni. Oni koji su ostali, rade i za one koji su otisli, a za manju platu. Poslodavci su videli da im to ide, i jako im se svidelo.

U medjuvremenu je stari i iskusni kadar koga je poslodavac ostavio bez ‘leba, pronasao sebe u nekim drugim poslovima - i evo rezultata…

Nikom na pamet ne pada da radi za ove novce, i da ga gazda pedalira kada opet nesto podje po zlu.

Avijacija uvek prva strada.

EDIT: u medjuvremenu videh i ovo

https://nova.rs/vesti/drustvo/video-pil ... li-kolima/

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Maj 2022, 21:28
od Harvey Specter
zuzazu napisao: 28 Maj 2022, 20:47

EDIT: u medjuvremenu videh i ovo

https://nova.rs/vesti/drustvo/video-pil ... li-kolima/
Danas je totalni raspad reda letenja u Air Srbiji. Sto zbog jutrsansjeg nevremena, mada su stranci poleteli mahom na vreme, sto zbog nedostatka aviona. A320 je ispao u Moskvi pre 3 dana i ocegiledno da ne mogu da ga vrate u plovidbeno stanje, a i ovako im fali aviona.

A u ovom slucaju ne znam ko je pustio putnike da se ukrcaju u avion ako nema posade slobodne za let. Nisam do sada prisustvovao da kapetan izadje i ovako se direktno obraca putnicima. Takodje, koliko je zagusen saobracaj na sketoru izmedju BEG i TIV da nema slotova? A naslov ovog clanka zaista ne bih komentarisao :mrgreen: