Stranica 85 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 28 Nov 2012, 17:25
od Heineken
^
Srusio se i helikopter koji je doleteo da pokupi pilote... :glavomuzid: bem ti srecu...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 00:10
od BAJKER
Aviokompanije odbile putnicu zbog težine, žena preminula čekajući drugi let.

Tanjug
Jedna izuzetno gojazna žena iz Njujorka, umrla je dok je pokušavala da pronađe avion kojim bi se vratila kući iz posete rodnoj Mađarskoj, a njena porodica namerava da tuži aviokompanije koje je, zbog težine, nisu primile
Janoš Šoltes i njegova supruga Vilma, bolesna žena iz Bronksa, bili su u poseti Mađarskoj, ali nisu mogli da se vrate u Njujork u oktobru kako su planirali, kad su zaposleni u kompanijama Delta i KLM rekli da ne mogu da je prime u avion, jer sa svojih 180 kilograma ne može da stane u sedište.
Slika
Bračni par je najpre pokušao da leti preko kompanije KLM iz Budimpešte, ali im je rečeno da pronađu veći avion partnerske kompanije Delta u Pragu, što se takođe završilo bezuspešno.
Vilma je pokušala da kupi kartu i kod Lufthaze, ali su joj i tamo rekli da je to nemoguće. Devet dana posle planiranog leta, Vilma (56) je uspela da pronađe odgovarajući avion, ali je u međuvremenu umrla. Njen suprug će tužiti navedene aviokompanije za šest miliona dolara.

- Mislim da tu nešto nije u redu. Preuzeli su odgovornost da je prevezu u Mađarsku. Njihova dužnost je bila i da je vrate. Ne razumem kako je mogla da ode, a nije mogla da se vrati. To mi je otpuno nelogično - rekao je njujorški tužilac Piter Ronai.

S druge strane, Rasel Kejson, portparol Delte, kazao je da KLM fizički nije mogao da ukrca gospođu Šoltes na svom letu iz Budimpešte. Isto se dogodilo i sa Deltom u Pragu.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 08:11
od Geza
Ukrcali je u avion i posle ne mogu da je vrate ... Verovatno je pre leta bila mnogo lakša :ccc:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 08:20
od zuzazu
Pre neki dan... Pojavi se iznenada, a aparat nije bas uvek spreman. Drugi put sa boljim fotkama...

The Glory of the Pilot

U izvesnim slucajevima, kada je objekat direktno izmedju sunca i oblaka, moze se videti oreol oko objekta. Najcesce je oko aviona pa se i zove "The Glory of the Pilot".
Pojava nije u potpunosti objasnjena. I postoji debata na tu temu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(optical_phenomenon" onclick="window.open(this.href);return false;)

https://www.youtube.com/watch?v=inUP2gIeJ9o

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 08:56
od Geza
Ma nisu ti oprali vetrobran :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 15:32
od McGruja

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 15:39
od nikaragva
Ipak su točkovi majka janja :D


Kako gromovi uopšte udaraju u avion, kada nisu uzemljeni?
Možda je bila loptasta munja u pitanju.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 15:41
od dragan
ovih dana bas ima dosta turbulencije i loseg vremena iznad primorja...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 15:57
od cozmo
BAJKER napisao:Aviokompanije odbile putnicu zbog težine, žena preminula čekajući drugi let.
Tanjug
Jedna izuzetno gojazna žena iz Njujorka, umrla je dok je pokušavala da pronađe avion kojim bi se vratila kući iz posete rodnoj Mađarskoj, a njena porodica namerava da tuži aviokompanije koje je, zbog težine, nisu primile
Janoš Šoltes i njegova supruga Vilma, bolesna žena iz Bronksa, bili su u poseti Mađarskoj, ali nisu mogli da se vrate u Njujork u oktobru kako su planirali, kad su zaposleni u kompanijama Delta i KLM rekli da ne mogu da je prime u avion, jer sa svojih 180 kilograma ne može da stane u sedište.
Glupost, gledao sam na CNN-u. U dolasku je imala preko Delte besplatne milje i bukirala dva sedista (jedno je dobila za dz zbog tih milja) kao sto nalazu propisi. Medjutim htela je nazad drugom aviokompanijom a da iskoristi besplatne milje za drugo sediste od Delte sto nikako nije moglo pa nije htela da plati i pri tom odbila dijalizu u Madjarskoj i pored upozorenja lekara!

Mislim, tuzan slucaj ali aviokompanija nije kriva u ovom slucaju vec to sto ona nije htela da plati drugo sediste vec je tela leba bez motike. A umrla je jer je odbila lecenje.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 17:00
od zuzazu
nikaragva napisao:Ipak su točkovi majka janja :D


Kako gromovi uopšte udaraju u avion, kada nisu uzemljeni?
Možda je bila loptasta munja u pitanju.

Netje ti ni točkovi pomognu

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 17:55
od snork
zuzazu napisao: Razlog je sto beogradski aviomost nema tockove vec je betonom zaliven za podlogu! Ubedljivo jedini na svetu!
Da li je stub skroz fiksiran za beton, ili može da se okreće oko uzdužne ose? Ovde piše da postoje razne varijante: http://en.wikipedia.org/wiki/Jetway . Da li je avio-mostove Beograd-Surčin dobio odmah kada je izgrađen, 1962? Ako jeste, to je u tom trenutku bilo vrlo moderno, jer su oni izmišljeni par godina ranije. Koliko se sećam, još tokom '80-ih ih većina (ili svi?) drugih aerodroma u Jugoslaviji nije imala, nego se u avion ulazilo stepenicama sa zemlje. U svakom slučaju, postojeći sistem treba modernizovati, kako bi bio na nivou 21. veka. :) Da li se razlikuju mostovi za uskotrupne i širokotrupne avione? Da li posle prodaje poslednjeg JAT-ovog DC-10 išta širokotrupno uopšte sleće na Surčin? :-|

By the way, slao sam pre nekog vremena karte iz neke stare "JAT Revije". Sada sam je skenirao celu (nažalost to je jedini broj koji imam):

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Ima i tekst o dolasku B737-300, o Muzeju vazduhoplovstva (ja sam mislio da je izgrađen par godina kasnije... ili je tada samo useljen), a posebno su mi zanimljive reklame. :) Flota nije loša, ali je pred raspad SFRJ bila još veća (sada imamo 14 B737-300, pretpostavljam da nije bilo nabavki posle 1991). Broj letova je takođe bio veći u godinama pred raspad (Los Angeles via Cleveland, itd).

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 18:24
od zuzazu
@snork, ti si cudo!

Aviomostovi na pozicijama C, to je deo zgrade koja gleda ka autoputu, su novi mostovi sa tockovima. Slike sam nasao na netu.

Aviomostovi na pozicijama A su betonirani, deo zgrade koja gleda prema blokovima, i nisam mogao da nadjem gde se jasno vidi noga. Ali moze da se vidi da se fiksirana konstrukcija koja cini cirilicno "G" zavrsava sa plavom harmonikom cija je valjda uloga da se krece lateralno (ali sve skupa stoji nepomicno). Da li su nekada tu bili tockovi, ne secam se, ali samo znam da su od jednog momenta supervajzeri poceli da kukaju da avion mora da parkiras u centimetar inace ne mogu da se spoje...

Verujem da se samo gejtovi za A380 razlikuju od svega ostalog.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 20:50
od BAJKER
snork napisao:Sada imamo 14 B737-300, pretpostavljam da nije bilo nabavki posle 1991).
Imamo 10 aviona tipa B737-300 i 4 aviona tipa ATR72-200
http://www.jat.com/active/sr-latin/home ... t_v01.html

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 21:04
od NexT
Videcu ja da pokupim ovih dana iz firme JAT reviju (i dalje izlazi) ako nekoga zanima...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 29 Nov 2012, 22:28
od snork
Zuzazu, onda najbolje da Aerodrom Beograd C gejtove rezerviše za strane kompanije, a A gejtove neka ostavi JAT-u. :D

Bajkeru, da... samo 10 737-ica, ja mislio da ih ima više. :( U svakom slučaju, krajnje je vreme za nabavku novih aviona.

NexT, zainteresovan sam ja za JAT Revije. :) Živo me zanima šta danas imaju da napišu, sigurno sadržaj nije ovako moćan kao u vreme SFRJ. :)