Stranica 85 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 17 Jun 2013, 09:07
od Heinz
elMaestro napisao:Zna li neko neku turisticku agenciju sa kompletnom ponudom za Hungaroring (smestaj+karta)?
Ja sam pre 15 godina išao sa
http://www.robinson.rs/
Mislim da su skoro sve agencije imale zajedničke polaske.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 17 Jun 2013, 09:49
od pedja
Manje vise sve agencije to rade, kao organizatori ili u subagenturi
TT
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 17 Jun 2013, 10:38
od dragvorl
nuk napisao:bane valjevo napisao:10. jun 2014. godine.
Da li ovo vazi i za licnu kartu?
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Do kraja 2016. najkasnije.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 17 Jun 2013, 23:46
od NexT
Koja je fora sa internim oznakama u BMW-u?
Mercedes ima neku logiku
W210, W211, W212
W220, W221, W222
BMW
E12, E28, E34, E39,
F10
E53, E70, F15 WTF

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 17 Jun 2013, 23:47
od Grujic
Poreošili E pa prešli na F

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 17 Jun 2013, 23:50
od profesorPROST
I mene baš zanima, iako je i Mercedes imao "ispada" - W116, W126, W140, W220

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 00:19
od NexT
Al makar se drze slova, brojevi rastu lagano, i sad su se smirili

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 00:21
od stefanan
Pa negde ima logike, npr e90 limuzina, e91 karavan, e92 kupe... a glupo bi bilo da novi model bude e95, morali su da smisle nesto novo. Mada bi logicnije bilo da je F90, a nr F30 ili kako je vec oznaka nove trojke
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 00:25
od NexT
s moje tacke gledista je logicnije da postoji slovo za oznaku karoserije, a broj za konkretan model, tj generaciju.
Tako imas
w211 sedan
s211 karavan
w203 sedan
s203 karavan
cl203 sport coupe
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 02:15
od elMaestro
Imam jos jedno pitanje. Kako se kod rotacionih motora unosi kubikaza u saobracajnu? Cuo sam da npr. RX8 ne moze da se registruje na 1300 ccm, iako sama fabrika to tvrdi.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 02:18
od Grujic
Ne može, ima formula kako se preračuna, mislim da on na kraju ispadne oko 2400ccm. Barem je ranije bilo tako...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 06:49
od Cp6uH
Imao sam istu dilemu pa sam pitao dvojicu koji su prodavali svoje i obojica su plaćali registracije za 1.3 motore
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 07:38
od nikaragva
Te gore oznake su teška budalaština i bez ikakve logike
Neka neko napiše zakonitost po kojoj se menjaju te cifre.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 13:12
od Kuzmanovic
Opelasi, zanima me Vectra B '99 2.0 DI, sve sta znate o njoj? Kakav je motor, trap, odrzavanje, potrosnja, famozna limarija i sve ostalo za sta bi trebalo da se zna.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 18 Jun 2013, 13:16
od Day Walker
Dobar i izdrzljiv motor. Auto kao auto je dobar. Sto se tice limarije, to ne znam ali mislim da nije pocinkovana cela, vec samo na kriticnim delovima.
Drug je imao 1.6 16v iz 1998. i kada ju je prodao 2007. bila je limarijski zdrava.
Sto se tice cene odrzavanja i delova, imas ih na trafici, bukvalno.
Kvacali ce znati vise detalja ili Puzo