Evo jos u par reci o samom vozilu koliko ja i ja uspeo da steknem utisak.
-Kabina, za neke moje pojmove i za ovu klasu veoma kvalitetno odradjena, masivna tabla, odlicna sedista sa kvalitetnim stofom, fino uradjeni tapacirunzi, centralni tunel, volan.. Za ovu klasi i ovaj novac nemam neke preterane zamerke. Cini mi se da lajsna oko menjaca kao i deo oko radio i klime od aluminijuma. Rekao bi da je ovo manje vise isti nivo kvaliteta kao superb mk2 u klot opremi koji smo imali kuci.
Mesta napred ima bas koliko treba, nazad je kao sto je vec receno malo skucenije, ali ja normalno sednem iza sebe tako da nemam primedbe na to.. Gepek nisam ni gledao.
Na prvoj slici se vidi da i ta obicna tabla i radio izgleda skroz pristojno uzivo.. Zapravo losa je dizajnerski ali izgleda mnogo bolje uzivo nego vecina slika na netu.
Sedista lepo drze u krivinama.
-Spolja, led prednja i zadnja svetla su sjajna, izdvajaju auto od mase drugih automobila. Veoma mi se dopadaju i preklopivi retrovizori (rade automatski sa otkljucavanjem i zakljucavanjem vozila).
Auto je redak jos uvek pa privlaci paznju, vidim da na parkingu dosta ljudi zagleda auto.
-Voznja, Druga dimenzija u odnosu na captur koji sam imao. Dosta udobniji, upija lepse neravnine plus tise prelazi preko istih.
Jednostavno kabina je vanserijski tiha. Motor se apsolutno ne cuje u voznji, kad se ugasi radio pomislis da ide na struju. Skontao sam da tamo gde dusterom vozim 80kmh u meganu idem 100 i tek na pogled na cajger vidim koliko je izolovan auto.
Menjac, kvacilo, komande sve je fantasticno mekano. Volan se okrece u gradu skoro kao city servo kod fiat punta.
Veoma i lepo lezi iako u testovima kritikuju voznu dinamiku.. mozda je ovo i lose nego sam ja navikao na ljuljanje u povisenom capturu i dusteru.
Igrom slucaja sam izbegao michelin energy saver koje svi kritikuju na forumu, dosao je sa conti eco contact, ne znam da li su nesto bolje?
-Motor, o ovome cu tek da pisem, jer sam presao tek par desetina kilometara u pazljivu voznju..
@kolega "dukens" je pisao o problemu sa mrtvilom u drugoj brzini. Videcemo kad se vozilo razradi ali mislim da je lose proracunat spoj menjaca i motora, odnosno menjac je predugacak.
U drugoj na 20kmh je na samo 1000rpm i kad das gas auto stoji. Mora se vratiti u prvu ili nista od ubrzanja. Ja licno volim kratke menjace i mislim da mi se ovaj detalj nece svidjati ali pisacu o tome tokom eskploatacije.
Kod dci ovo ne postoji. Onaj dci 90 cupa od malih brzina u drugoj, mogu tek da zamislim sta radi dci 110 i 130.
Uglavno motor je u kabini mnogo tih iako kad se izadje napolje se cuje solidno u leru, to govori o dobroj izolaciji kabine.
I jos jedan najdebilniji detalj, a to je cajger za brzinu, neko je vec pisao o tome. Pokazivac brzina je svetleca linija od 2cm koja sija iste boje kao osvetlenje i poklapa se sa linijama na cajgeru i jednostavno ne vidis kojom brzinom ides. Ja sam upalio digitalno ocitavanje brzine pa samo tu gledam. Ali stvarno mi nije jasno ko je smislio cajger. Realno cak u bivsoj zastavi ovo nikome nikad ne bi palo na pamet. Oskar za glupost.
Ja nisam fan boy, jebe mi se i za reno i za opel i za fiat.. itd pisacu vam o vozilu onako kako ja dozivim.
Ps. zbog svih komplikacija koje sam imao u petak do kasno oko auta i resavanja problema oko kupovine koji su se pojavili, nisam ni stigao da se vidim sa pojedinim forumasima koji su me zvali na druzenje
Ps. 2. Hvala na cestitkama.