Stranica 85 od 197

Re: Fiat 500L

Poslato: 30 Sep 2013, 22:42
od Bax
Sesirdzija, on 30 Sept 2013 - 20:14, said:
Da vam se jos malo pozalim na MSD trade (Vesic auto Obrenovac). Interesuje me da li je neko imao problema sa dilerom? Vidim da ste uglavnom automobile dobijali 10 do 15 dana posle dobijenog broja sasije samo ja cekam vec mesec dana jer je gazda potrosio pare na ko zna sta [:(] [:(] [:(]

Zna li neko kako to da sredim a da se ne hvatamo za guse?

P.S. ukucani vise ne mogu da me trpe, morate vi.
Ko kupuje neka ima oprez, evo i ovo je moguce da se ljudima desava, u ovoj spageti zemlji...

Re: Fiat 500L

Poslato: 30 Sep 2013, 23:25
od Geza

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 18:24
od crni

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 19:06
od Paja
Rezultat je odličan al' bi bilo pošteno i da su naveli prosečnu brzinu. Po merenjima sa povratka sa FG nisu išli brže od 80, a realnije je da su išli bar 10 manje.

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 22:03
od nidza
Kakve veze ima koliko su išli? Sigurno oko 70, gde su ti mali dizeli i najekonomičniji.

Tapatalk 4

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 22:07
od dragvorl
Kako kakve veze ima, pa vrlo je bitna brzina za potrosnju.

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 22:29
od methane.master
Izdvajam iz teksta...
Na događaju koji je organizovala kompanija Boš, automobili Fiat 500L Living su bili opremljeni i "Godjear eficijent grip"" pneumaticima, prvim koje primenjuju inovativnu tehnologiju uštede goriva i smanjuju otpor pri obrtanju, što je povezano sa potrošnjom goriva i emisije CO2.
:uf:

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 22:33
od crni
ja mislim da su sasvim normalno isli
nisu se valjda do pariza vozili 70 na sat
bilo je tu i stajanja i slikanja, bilo je i grada ali je sigurno bilo i 150 na autoputu
prosek je verovatno bio 80-90 ali to ne umanjuje fantastican rezultat koji je fiat postigao

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 22:41
od methane.master
Takve ture su čist marketing, kao i svojevermeno Renaultova Billancourt(FR) - Palencia(ES), Škoda od Poljske do Austije ili PUG 308 po Australiji sa nekim suludim potrošnjama. Pa na kraju ispadne da je dekica koji je vozio, test vozač u penziji, vozio u zavetrini kombija sa ekipom, a da je auto ima malo preprogramiran ECU, prepumpane gume ili otkačenu remenicu klime.

Verujem da ti automobili malo troše, ali nekada zaista vređaju zdrav razum.

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 23:15
od crni
zasto ti je problem da prihvatis da auto trosi 3-3.5 l?
ja znam nekoliko primera takve potrosnje i meni je to normalno (ford focus 1.8 tdci i opel astra 1.7 cdti)

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 23:18
od djiuliju
Zato sto toliko moze da trosi samo izrazito penzionerskim stilom voznje, bez grada, bez autoputa, kakvih crnih 150 na sat.
Cisto sviranje k...

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 23:33
od Paja
crni napisao:zasto ti je problem da prihvatis da auto trosi 3-3.5 l?
ja znam nekoliko primera takve potrosnje i meni je to normalno (ford focus 1.8 tdci i opel astra 1.7 cdti)
Zato što vozim identičan, ustvari lažem, na testu je bila produžena, dakle teža verzija, i kažem ti da nema teorijske šanse da troši 3 litre osim ako se konstantno vozi 70 na auto putu. U Beogradu troši 8, a na brzinama preko 140 potrošnja osetno raste. Imaš u mojoj temi potrošnju na auto putu koju smo izmerili kad smo se vraćali sa Fruške Gore, a i ti podaci su verovatno optimistički.

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 23:45
od Uroš S.
Više puta sam spomenuo da sam jednom na magistrali napravio prosek ispod 4l na uzorku od 200+km(ZL-BG), i to uz ne baš penzionersku vožnju, na zimskim gumama. E zamisli sad još da sam imao podešen ECU, Esaver gume, podešenu aerodinamiku, 6. brzinu...

Re: Fiat 500L

Poslato: 08 Okt 2013, 23:48
od djiuliju
I sve led sijalice koje si nagurao u kola u medjuvremenu, a koje trose manje struje i goriva :kezo:

Re: Fiat 500L

Poslato: 09 Okt 2013, 00:07
od methane.master
crni napisao:zasto ti je problem da prihvatis da auto trosi 3-3.5 l?
ja znam nekoliko primera takve potrosnje i meni je to normalno (ford focus 1.8 tdci i opel astra 1.7 cdti)
Razlog je što je tu potrošnju faktički nemoguće ostvariti u realnom životu u stock automobilu.
Uroš S. napisao:Više puta sam spomenuo da sam jednom na magistrali napravio prosek ispod 4l
Ti se ne računaš, to je Das Škoda, FullLED solar hybrid. . :djavo:

Sent using Tapatalk