I sta sad, da li je ona Lancia posebna ili nije? Ziv nisam.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 15 Jan 2025, 23:22
od Milos
A sta ti mislis ?
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 16 Jan 2025, 00:25
od Kuzmanovic
Taj je Evo 2, to je druga prica.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 16 Jan 2025, 07:11
od Dzoni_m
Naravno da jeste. Kao i svaki “homologation special” auto. Svi su postali instant legende. Pocev od Ferrarija 250 GTO koji je najskuplji auto na svetu (ili makar bio), preko Krajsler grupe i njihovih “wing” muscle cars krajem 60 tih (Roadrunner, Charger Daytona), Lotus Kortine za BTCC, pa Reno 5 turbo, M3 e30, Sierra Cosworth, MB190 Cosw………Porsche GT3 kroz generacije, pa u novije vreme Toyota Yaris GR, a da ne pominjemo extreme tipa Porsche GT1 i Mercedes CLK-GTR. Ima ih koliko hoces….
To su sve vozila koja su nastala ne zato sto su bila prodajni hit (retko koji, Porsche GT3 je npr izuzetak), ne zato sto se ekipa u upravnom odboru slozila (daleko od toga) ne zato sto su su knjigovodje rekli e isplati se (ovi su cupali kosu) vec zato sto je moralo. Da bi bili konkurentni u takmicenjima. Nema 16-v, glava u seriskom autu? Ne moze ni u trkackom. Nema 4ws serijski? Ne moze ni u takmucarskoj verziji. Itd. I to je odlicna stvar. To je npr klalo Lamborghini decenijama. Dok nisu dosli pod skute VW grupe i dok se profil i ocekivanja kupaca nisu promenila. Nikada trkacka istorija, nisu uzimani za ozbiljno, dok neke druge stvari nisu izasle na prvo mesto, kulturoloski.
Neki su imali pa izgubili, npr Jaguar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 16 Jan 2025, 13:07
od Milos
O propasti Jaguara treba otvoriti posebnu temu .
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 16 Jan 2025, 23:16
od Geza
^^
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 16 Jan 2025, 23:37
od starac vujadin
Pošto dosta spominjete Renault 5 turbo2 u superlativima, čisto da ne ostane nezabeleženo da je Turbo1 dosta cenjeniji i bolji auto. Turbo1 je napravljen kao homologation special auto - radio se u posebnom odelenju Renaulta, karoserija sa alu panelima, dodatnim ojačanjima, posebnim enterijerom sa sedištima, cajgerima. Bio je strahovito skup, ali se lepo i brzo prodao. Onda je Renault odlučio da napravi Turbo2, ali pošto nije bilo potrebe za ispunjavanjem reli homologacije onda put su ga napravili sa dosta kompromisa zbog cene i zarade. Teža karoserija bez aluminijuma, serijski enterijer iz Renault 5 Alpine, itd...Dobar je i vredan i 5turbo2, naravno, ali Turbo1 je specijalniji.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 17 Jan 2025, 00:03
od Dzoni_m
I enterijer. Onaj luuuuuidi, psihodelicni, genijalni enterijer. Turbo2 je imao obican enterijer koji je meh….zadovoljio knjigovodje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 17 Jan 2025, 08:29
od OMP
turbo 1 mi ima odvrtan volan ne znam kako je voziti sa njim kad stoji kao da je poremecena geometrija trapa
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 18 Jan 2025, 09:41
od motorista
Momo Prototipo rešava stvar. U to doba pre vazdušnih jastuka je sve bilo jednostavno, sada... teško bi se neko odrekao bezbednosti radi estetike - a nekad ni ne može, kao kod Sitroena C5 II.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 19 Jan 2025, 10:00
od Geza
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 19 Jan 2025, 11:20
od Skipper
Sviđa mi se ovaj auto. Limarija za opel kao nova.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 19 Jan 2025, 11:28
od OMP
auto kao auto mi nije zanimljiv mada jeste zanimljiva motorizacija ali odlicno ocuvan i originalan, volim da vidim ovakve primerke
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 19 Jan 2025, 11:57
od Skipper
Bio je to lep sleeper za to vreme.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 19 Jan 2025, 11:59
od shandu90
Prijatelj je imao tu vektru, novu uzeo. Svaki put sam plakao kad nas doveze do ulaza, nisam hteo napolje