Oko 45min, sa voskiranjem.
Sta znam, cist je. Unutrasnjost je dobro usisana, cetkicom briskaju prasinu...
Ostala je tacka na soferci, to je logicno za primetiti
Ono sto mi se ne svidja, to je sto ni oni nisu spustiti prozor i prebrisali ivicu. Za 920 dinara (sa voskom), mogli su.
Drugi (treci) minus je taj sto su tecnost za stakla, koju sam ostavio pozadi na podu, podigli na zadnje sediste. Iako neotvorena, te flase umeju da procure, budu masne, lepljive i sl.
Sutra, kad malo sunce iskoci, videcu bolje, mozda. Realno, bitno da je automobil drasticno bolji od stanja u kojem sam ga ostavio
Klinac u kraju pere za 300 ili 350 dinara, cak i racune kuca uredno. Ne mogu reci da je losiji, koliko je jeftiniji. Cak nema neke zamerke. Prosli put rekoh da cu mu dati 500kinti, samo da napravi gotovinski i zavrsi dok se osisam. Oprao ga je kao retko ko...
Druga perionica pere za 400, bas se trudi, posebno kad oteram Clia. Od kada sam mu prvi put pokazao, cesto se seti pa prebrise ivice stakala. Jednom prilikom sam odvezao komsijki auto, u prolazu. Za dz je i ispolirao krilo, na koje se nesto agresivno navrzlo... Voskiranje mi smesno naplati, ako naplati, a radi ga rucno. Doduse, perionica je da ne uteras auto unutra, ako ne znas coveka

Hoce i da kompresorom iduva vodu iz retrovizora. Pre neki dan mi je produvavao brigaljke za soferku. Nije bas da sam mu odneo krpe (ustvari, jednu dobru sam mu poklonio

), niti su mu krpe zavidne, ali jbg. Cena... A i automobili nisu moji
Elem, naravno da postoji razlika u opremi i samoj perionici, kao i lokaciji, ali odnos cene i kvaliteta je na strani geta
