Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Poslato: 05 Dec 2019, 12:29
Pošto sad skupljam gotovinske račune za Vesaru, na svakoj pumpi je firma bila u sistemu.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Lose kapiras drug, gorivo na NISu je najskuplje(trenutno 167.9 G Drive diesel) i to je oduvek bilo ostalo i ostace najskuplje gorivo u Srbiji(ja njega jedino sipam od kad je izaslo na trziste doduse tada sam vozio benzinca a zadnjih 2+ god dizela i samo to sipam u rezervoar.TeaseR napisao: Koliko sam skapirao, gorivo na Molu je skuplje nego na ostalim pumpama, a da li ta cena opravdava kvalitet?
Na Mol-u je sigurno najskuplje, ali nisam nikada sipao tamo.Heineken napisao: 10 Dec 2019, 23:07 175.5 dinara litra evo plus dizela na Mol-u tako da to nisovo nije najskuplje.
U nedelju sam istakao dizel evo i evo plus u rezervoare na pumpi sve je made in NISKako gorivo tako i aditivi koje dodajemo .
Cena je na autoputu doduse ne znam da li ima razlike u odnosu na gradske MOL pumpe.
Ja ga sipam svo vreme od kad imam auto (jedno vreme i Shell V Power), tacnije nekih 15 meseci i 35.000km, ali sam opet morao da cistim EGR. DPF je u odlicnom stanju.antivenom napisao: 10 Dec 2019, 22:59 Nikad bolje i cistije gorivo Srbija(po meni) nije imala. Nista egr, nista dpf ma vrh gorivo opet po meni i opravdava cenu.
Pozdrav
Evo vako, pre ulaska u nasu zemlju auto trosio belgijski dizel ja sam ga uvezao u Srb i prvi vlasnik, evo vec 45000 za 2 godine koliko se druzimo od prvog dana Gdrive diesel na NISu i nikad nista ni egr ni dpf realno leti i ne verujem sta se ljudima desava sa istim i kakvo to smece sipaju u svoj auto. Svi se pomalo smeju sto sipam najskuplje gorivo u Srbiji(ortaci) i ja mehanicara ne vidim sem na redovnom servisu( istina ni tu nikad ne stedim i kupujem samo Mahle prizvode, filtere i obavezno Castrol) ni elektricara, dok svi oni kukaju i sipaju kojekuda po Knezovima i slicnim najgori dizel stalno kukaju za dpf i egr i dalje trose isti i dalje se smeju koliko placam i gorivo i filtere, ulje dok oni uzimaju lose gorivo i kupuju najjeftinije filtere i ulje otprilike na kraju svi izadjemo na isto samo oni daju mehanicarima ono sto ja dajem u kvalitet i duze su bez kola i ja sad ako mi dune mogu u Skandinaviju da odem bez da idem na pregled(moram da priznam da volim i preventivno da menjam nesto ako je po katalogu za zamenu a dobro je i moze jos da izgura, vise volim na vreme da promenim deo nego da crkne pa da menjam) dok oni iz BG ne smeju nigde jel nikad ne znaju kad ce sta da crkne, malo karikiram ali razumes poentu.cozmo napisao:Ja ga sipam svo vreme od kad imam auto (jedno vreme i Shell V Power), tacnije nekih 15 meseci i 35.000km, ali sam opet morao da cistim EGR. DPF je u odlicnom stanju.antivenom napisao: 10 Dec 2019, 22:59 Nikad bolje i cistije gorivo Srbija(po meni) nije imala. Nista egr, nista dpf ma vrh gorivo opet po meni i opravdava cenu.
Pozdrav
Pre toga auto je vozen u Nemackoj, nije imao dodir sa nasim gorivom, a ovde je od prvog dana sipan Gdrive, nije tocen obican ED kako je uvezen.
Samo obzervacija, nista vise. EGR nije bio narocito prljav uopste, ali je mehanicki deo zapinjao i kasnio.
Ne znam cije gorivo koristi PETROL. Ovo gorivo sto MOL uzima od NIS-a kupuje i OMV..TeaseR napisao: 11 Dec 2019, 11:12Na Mol-u je sigurno najskuplje, ali nisam nikada sipao tamo.Heineken napisao: 10 Dec 2019, 23:07 175.5 dinara litra evo plus dizela na Mol-u tako da to nisovo nije najskuplje.
U nedelju sam istakao dizel evo i evo plus u rezervoare na pumpi sve je made in NISKako gorivo tako i aditivi koje dodajemo .
Cena je na autoputu doduse ne znam da li ima razlike u odnosu na gradske MOL pumpe.
Znas li mozda da li i PETROL koristi NIS-ovo gorivo? Cuo sam neke price da uvoze iz Slovenije i primetio sam da mi je auto mirniji sa njihovim Q-Max dizelom nego na primer, sa G-Drive ili V-Power sa Shell-a.
EGR u sustini ne zavisi od kvaliteta goriva. Dovoljno je da je jedan period auto nekad bio vozen malo vise u gradu, cesto nezagrejanog motora, i eto ga prljanje ventila. U sustini najvise znaci voznja na otvorenom putu (zato je meni DPF ok). Takodje EGR ce kad tad pokazati neki simptom (bez paljenja bilo kakve greske), posle duzeg broja godina i vece kilometraze. Odnosno, ja recimo nisam imao pojma da auto ipak moze malo lepse i glatkije da vuce na jako malim obrtajima dok ga nisam ocistio (praceni su parametri u voznji). Tako da to nista ne znaci za ispravnost. Ne bi ni provalio da nismo iz znatizelje malo ispratili dijagnostiku.antivenom napisao: 11 Dec 2019, 12:25 Evo vako, pre ulaska u nasu zemlju auto trosio belgijski dizel ja sam ga uvezao u Srb i prvi vlasnik, evo vec 45000 za 2 godine koliko se druzimo od prvog dana Gdrive diesel na NISu i nikad nista ni egr ni dpf realno leti i ne verujem sta se ljudima desava sa istim i kakvo to smece sipaju u svoj auto.