Stranica 87 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Jun 2013, 11:53
od trojanac
Ne znam. Sinoc ga normalno zakljuca. Jutros nista, mrtav skroz.
WS & TT2
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Jun 2013, 16:56
od Sloba
Verovatno treba da se uradi reinicijalizacija ključa i centralne. Pogledaj u uputstvu kako se to radi na tvojim kolima.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Jun 2013, 17:22
od Delija
Ne bi mogao da upali auto u tom slucaju...
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Jun 2013, 17:36
od Sloba
Nije problem u imobilajzeru već u delu za centralnu bravu. Operacija u manualu nazvana je "Reinicijalizacija daljinskog upravljača". Imao sam to na Pežou i uspešno sam rešio problem na osnovu uputstva iz knjižice. Prekine se kontakt, ponovo se uspostavi, stisne se taster A na nekoliko sekundi, isključi se kontakt... I sve ponovo radi.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Jun 2013, 18:16
od Delija
Na Astri je to jedinstven sistem - kad kljuc "zaboravi" kod, ne moze da se upali auto.
"Programira" se na slican nacin.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Jun 2013, 18:43
od Day Walker
Na Astri kljuc okrenes na kontakt (ili prvi nivo, zaboravih), kliknes otkljucavanje, pa zakljucavanje i resen problem.. toliko o komplikovanosti

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Jun 2013, 21:09
od Delija
Na Astri G se nekoliko sekundi (3-5) drzi dugme za zakljucavanje sa "datim" kontaktom. Nista se ne radi sa dugmetom za otkljucavanje.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Jun 2013, 21:47
od Day Walker
Ja sam i njega stiskao.. Nije se bunio nista
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 21 Jun 2013, 08:10
od nikaragva
Ti si sve stisnuo pa šta bude

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 21 Jun 2013, 10:26
od Day Walker
Nije toliko mudar da nadmudri mene

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 22 Jun 2013, 23:02
od Ogi
Da li bi automobil potrosio isto goriva pri istoj brzini, isavsi u prvoj i u rikverc ?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 22 Jun 2013, 23:03
od TheWickerMan
Verovatno ne zbog drugacijeg otpora vazduha i prenosnog odnosa menjaca...
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 23 Jun 2013, 09:13
od mr.Big
Zavisi da li ga voziš Ibarskom ili auto-putom

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 25 Jun 2013, 01:31
od Kuzmanovic
Koja je razlika izmedju Fiatovog motora 1.9 TD (100ks) i 1.9 JTD (100ks) i kakav je ovaj TD? Pricam o generaciji Bravo/Brava/Marea '98 '99. To su valjda godine kada je doslo do prelaza sa TD na JTD.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 25 Jun 2013, 02:07
od Milos_kg
Ovo su neke stvari na koje sam nailazio dok sam trazio auto za sebe:
- maximalni obrtni moment
TD dostize na 2250rpm, a
JTD na 1500rmp
- to bi trebalo da znaci da JTD ima vise snage na nizim obrtajima, tj da mnogo bolje povlaci
- potrosnja je dosta niza kod JTD motora, i to ne malo niza, vec za preko 1L
- JTD je prvi common rail motor, moderniji sistem ubrizgavanja goriva u cilindre
Ako sam nesto pogresio, ispravite me.
P.S. Plava slova su linkovi do specifikacija oba modela Brave (a to isto vazi i za Bravo).