Stranica 87 od 124

Re: Chip-tuning

Poslato: 03 Nov 2017, 00:09
od stefankmn
Manje ne moze da trosi nikako, moze samo isto ili vise. Onaj ko ti kaze manje reci ce trosi 0.3l.... Ko da to moze ds provali

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: Chip-tuning

Poslato: 03 Nov 2017, 08:55
od ljuba
Promeni ti potrosnju posto menjas stil voznje zato sto motor drugacije reaguje na gas. Sanse da potrosnja bude veca ili manja su manje vise iste, ali mislim da ti daje malkice malo vise sanse da smanjis potrosnju :) ili pocnes vise da divljas pa da ti potrosnja skoci...

Re: Chip-tuning

Poslato: 03 Nov 2017, 11:03
od Ivan
Sto kaze ljuba najveca promena potrosnje dolazi od stila voznje koji se posle moze promeniti, a moze da se desi i da pocne da laze bord posle chipa.

Jedino sto moze smanjiti potrosnju u svim uslovima jeste da je u svim uslovima dignut pritisak ubrizgavanja u odnosu na fabriku, a to se meni ne svidja, a i tada nisu drasticne promene.

Postoje i eco chipovi, ali oni se rade na principu da se ulenji odziv na gas i da ima vise obrtnog na nizim rpm, a ne da se dobija neka maks snaga.

Re: Chip-tuning

Poslato: 03 Nov 2017, 12:15
od dragvorl
I pritisak turba, da bi mogao vise goriva da sprzi u jednom taktu.

Re: Chip-tuning

Poslato: 03 Nov 2017, 12:33
od Ivan
Ne nuzno, jer se ne povecava ukupna kolicina goriva, vec pritisak ubrizganog, sto dovodi do bolje atomizacije goriva u cilindru, a samim tim i efikasnosti, zato noviji i stedljiviji dizeli rade na mnogo vecim pritiscima goriva od starih, a i benzinci, u odnosu na starije generacije.

Re: Chip-tuning

Poslato: 03 Nov 2017, 12:55
od dragvorl
Jasno, ali tesko da to moze da dovede do znacajnog porasta snage iz jednog takta, bar mi tako deluje, jer je kolicina vazduha za sagorevanje ogranicena. A i cela prica vezana za manju potrosnju ima osnova kada se motor vrti na manje obrtaja=manji gubici. Ako se iz jednog takta dobije veca sila na klipu moze se ici na manje obrtaje.

Re: Chip-tuning

Poslato: 04 Nov 2017, 09:45
od klisko
Ja sam pre čipa vozio penzionerski i imao nisku potrošnju. Sada vozim slično, nekad stisnem gas, tek da nabacim osmeh :) i potrošnja je malo veća. Ali pogodilo se i da su temperature pale pa je povećanje delimično povezano i sa tim. U svakom slučaju, nisam i ne bih računao na smanjenje.

Re: Chip-tuning

Poslato: 04 Nov 2017, 18:30
od ljuba
Ma idealan argument za zenu je da sigurno smanjuje potrosnju i da zato mora da se uradi!

Re: Chip-tuning

Poslato: 04 Nov 2017, 20:18
od Xepoj87
Meni se smanjilo za barem litar, jer nemam potrebe da teram auto u obrtaje i prosto se lakse vozi normalno.
Opet, moj cip je dosta jaci od uobicajenih cifara.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.


Re: Chip-tuning

Poslato: 04 Nov 2017, 20:46
od HKS
Ma mene stari pitao za cip, a ja oko te potrosnje nisam siguran. Njemu je to bitno, a performanse jok.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока


Re: Chip-tuning

Poslato: 07 Nov 2017, 00:58
od reb0rn
Mislim da postrosnju sam tuning nece smanjiti osim ako ne vozite penzionerski i usled tuninga ranije na nizim obrtajima saltate u veci stepen prenosa, jer turbo ranije reaguje.......
A koliko je to zdravo za motor nemam pojma, ja samo znam da me na samaforu uzludjuju oni sto sporo startuju da nema zakona udarao bi ih samo tako i izbacivao sa druma jer smorovi vise misle na potrosnju nego na tok saobracaja!

Re: Chip-tuning

Poslato: 07 Nov 2017, 01:51
od nmaric1993
I ja bih lomio one sto im se zuri...

Re: Chip-tuning

Poslato: 07 Nov 2017, 04:53
od Xepoj87
reb0rn napisao:Mislim da postrosnju sam tuning nece smanjiti osim ako ne vozite penzionerski i usled tuninga ranije na nizim obrtajima saltate u veci stepen prenosa, jer turbo ranije reaguje.......
A koliko je to zdravo za motor nemam pojma, ja samo znam da me na samaforu uzludjuju oni sto sporo startuju da nema zakona udarao bi ih samo tako i izbacivao sa druma jer smorovi vise misle na potrosnju nego na tok saobracaja!
Mislim da sam u 9/10 puta, najstartniji na semaforu i da sam medju 5% najbrzih u saobracaju, skoro stalno kada vozim.
To ne znaci da stalno divljam, nego da 95% vozim brze od ostalih, pa gde svi voze 50, ja sam na 60, 65.

Ranije sam morao da vozim do 3500 rpm, sada jako retko predjem 3000, cak retko i 2500, jer prosto nemam potrebe i nemam gde, kada ne stiskam pun gas i divljam.

Ako nesto nisam, to je spor vozac, ni u kom smislu, pa mi je potrosnja znatno smanjena.

Ako je neko neizivljen i stalno vozi u crveno, onda mu se sigurno nece smanjiti.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.



Re: Chip-tuning

Poslato: 07 Nov 2017, 11:13
od Delija
reb0rn napisao: 07 Nov 2017, 00:58...ja samo znam da me na samaforu uzludjuju oni sto sporo startuju da nema zakona udarao bi ih samo tako i izbacivao sa druma jer smorovi vise misle na potrosnju nego na tok saobracaja!
Da stvar bude gora - sporo startovanje nije optimalno za potrosnju :)

Re: Chip-tuning

Poslato: 07 Nov 2017, 12:23
od ddanijell
Na semaforu je krajnje bezobrazno kada se neko tako vuce da iza njega ne moze da prodje jos max 2 auta i pali se crveno.
Imam drugara koji zadnjih 20godina iskljucivo vozi tako, svaki put kada se vozim sa njime imam osecaj da ce neko posle semafora da nas zaustavi i prebije.
Situacija je da kada je on prvi na semaforu iza njega ne moze vise od 2 auta da prodje na zeleno i to je to. Po sistemu cuva kvacilo/korpu , boli ga za semafor i ove iza.