Stranica 89 od 302

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 18 Okt 2016, 16:50
od Xepoj87
Pa nista, bas zato se i iscudjavam.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 18 Okt 2016, 17:05
od Ivan
Bas me zanima da li ce moci da prismrdi E klasi po udobnosti, standardnoj naravno bez vazdusnog.

Jer ako apsolutno svi testovi kazu da je primetna razlika u udobnosti u korist S klase u odnosu na 7icu, a pritom je to klasa iznad gde je udobnost vec na zavidnom nivou, pitanje ce losija biti petica u odnosu na E klasu/a6 sa vazdusnim.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 18 Okt 2016, 18:41
od maxer
Od kad to kupuju BMW "zbog udobnosti" :D
BMW je sinonim za "sportsku" limuzinu a Mercedes za "udobnu" limuzinu, što i sam vrlo dobro znaš.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 18 Okt 2016, 20:36
od passenger
Da uporedimo luksemburške cene:

G30 520d rwd 7.5s - 49500 e (52150 awd, 7.6s)
W213 220d rwd 7.3 - 48005 e (50700 awd 7.5 s)

G30 530d rwd 5.7s - 58900 e (61400 awd 5.4s)
W213 350d rwd, 5.9s - 57000 e (/)

G30 540xi, 4.8 s - 63180 e
W213 E400 - 5.2 s
Solidna razlika. Laki će testirati koliko pravih ks ima :)

Oprema:

G30 vs W213:

šiber: 1373 vs 1316
zatvaranje gepeka na dugme: 551 vs 614
crno nebo: 377 vs 410
grejanje prednjih sedišta: 420 vs 420
head up display: 1353 vs 1158
keyless go: 957 vs 820
M vs AMG: 5400 (doplata od 1500, tj. 1800 za 19'') vs 5440 (19'' standardno uz AMG)

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 18 Okt 2016, 22:20
od NexT
Prelepost
Slika

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2016, 11:44
od Laki021
https://youtu.be/xHp2wYmu5Qc

https://youtu.be/xHp2wYmu5Qc


U filmu se vidi kako izlgeda osnovna instrument tabla, ne svidja mi se uopste, mora se ici na digitalnu...

Slika

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2016, 12:13
od passenger
HUD i ne gledaj tablu :)

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2016, 13:12
od HKS
E jebem njihovu poludigitalnu tablu, zasto pametuju...

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2016, 13:20
od speedy stikis
Ako je ovakva tabla, ocajna je u najmanju ruku :srbin:

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2016, 23:14
od speedy stikis
Snimljen 2018 Alpina B5

Slika

Na Nirburgringu je uhvaćen i test primerak nove Alpine B5, koji je naravno baziran na nedavno promovisanoj G30 generaciji BMW-a Serije 5.

Test automobil još neme sve produkcijske elemente, ali se mogu očekivati Alpina body kit, Alpina alu točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice (sa plavim kočionim kleštima), sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...).

Za pogon će se brinuti 4,4 litarski biturbo V8 motor sa oko 600KS i 800 Nm, a zahvaljujući novoj CLAR platformi automobil će biti značajno lakši o dosadašnjeg modela, pa će i performanse biti bolje nego do sada. To znači da možemo očekivati da će ubrzanje do 100 km/h iznositi manje od 4 sekunde, kao i da će automobil postizati više od 328 km/h koliko može aktuelni model.

Takođe, sem limuzine Alpina planira i karavansku Touring varijantu, kao i D5 dizel verziju.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 20 Okt 2016, 23:07
od Laki021
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 20 Okt 2016, 23:22
od Scuderia
Meni lepsi ovaj volan i klasicni cajgeri. Steta sto ode sve u touch screen i digitalu.

Slika

Slika

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 20 Okt 2016, 23:25
od Floyd
Zar više ne postoji opcija pravih cajgera?

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 20 Okt 2016, 23:27
od Laki021
Ne :(

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 20 Okt 2016, 23:30
od Floyd
E jbg. Nadam se da su virtuelne napravili bolje nego ove što mogu da se uzmu kod X5.

Baš je lep enterijer kod G30. Jedino mi ručica menjača ne izgleda nešto. Ostavljam mogućnost da će mi se dopasti uživo.