Stranica 882 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 12:46
od Heinz

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 19:49
od Geza

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 19:56
od Гага
ГРЕШКА ПИЛОТА УМАЛО ДА БУДЕ КОБНА? Авион приликом полетања са "Тесле" ударио у светлосну сигнализацију и са оштећењима кружио сат времена
Е.Б.Т., 19. 02. 2024. у 17:19
ПРАВА драма одвијала се над Београдом у недељу увече. Авион компаније "Маратон ерлајнз", која обавља летове за "Ер Србију", приликом полетања са аеродрома "Никола Тесла, ударио је у инфрастрктуру, односно светлосну сигнализацију. Том приликом му је оштећен део трупа и крила. Млазњак "ембраер Е195", који је летео за Диселдорф, потом је сат времена кружио изнад Београда, и на крају безбедно слетео у београдску ваздушну луку, а нико од путника и посаде није повређен. Према непровереним информацијама, на лету је било 106 путника.

"ЧЕШЉАЈУ" И ИСТРАЖИТЕЉИ ИЗ ДАНСКЕ
ИСТРАГОМ инцидента највероватније ће се бавити Центар за истраживање ваздухопловних несрећа (ЦИНС), независно владино тело - наводи Петар Војиновић. - Вероватно ће због земље у којој је авион регистрован, у истрагу бити укључени и дански истражитељи. Према класификацији ЦИНС овај догађај ће највероватније бити означен као "озбиљна незгода". Центар мора у року од седам дана од дана доношења одлуке о почетку истраге да о томе обавести надлежно Министарство саобраћај и надлежне међународне организације. Истрага може трајати најдуже 12 месеци.

https://www.novosti.rs/c/ekonomija/vest ... at-vremena

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 20:20
od cozmo
Geza napisao: 19 Feb 2024, 19:49
Nepoznavanje engleskog jezika me je sokiralo.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 20:25
od Geza
Dragan se ne oglašava. :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 20:36
od milekmilek
Katastrofa.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 20:59
od ljuba


Sent from my SM-S906B using Tapatalk


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 21:47
od swemir
Izgleda da vuče rep jer je video da nema piste ispred pa povukao komande bez dovoljne brzine...
Verovatno je izgreban zadnju deo aviona....

Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Feb 2024, 21:50
od cozmo
Da, bio je tail strike.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Feb 2024, 11:06
od zuzazu
Jos cemo mi da gledamo aeromitinga. Placa se cena ekspres-skolovanja i neprofesionalizma.
Izuzev (mozda) jedne stvari, kontrolor je profesionalno odradio svoj posao.
Piloti su za momentalnu dozivotnu suspenziju dozvole + sta jos moze da im se nakarika.
Meni bi zanimljivo bilo da vidim koliko im je iskustvo, gde su skolovani, i ko im je potpisao ovlastenja.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Feb 2024, 11:30
od dragvorl
Mozda izbaci Mentour Pilot nesto.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Feb 2024, 12:52
od ftj
Komentar sa https://www.exyuaviation.com/2024/02/cc ... ay-in.html
This video exactly confirms speculation from one of yesterdays comments

1. The plane almost experienced a disaster immediately after takeoff, because it barely avoided a huge billboard located on the approach road of the airport, almost perfectly aligned with the inserted runway. ILS antennas are light structures, but if the plane had hit the billboard, it would have disintegrated on the spot, and probably crashed in the middle of the highway, killing who knows how many people. On FR24, it can be seen that immediately upon take-off, the plane turned very slightly to the left, thereby saving itself. At the location below, see the streetview for a view of the billboards
https://maps.app.goo.gl/Rvb2P6vAtYFgtsuK8

2. The statements of AvHerald and other media that the plane started flying only 500m after the end of the runway are correct for two reasons. 12R does not have extended approach lights as 12L has, so the plane did not hit them as some write, also, after the end of runway 30L there is a downhill that descends a few meters towards the approach road of the airport from the highway. The plane did not take off from the runway at all, it careened off of it, collided with the ILS antennas, the ground "droped out from under the plane" while it was flying more or less horizontally, and then it accelerated and began to climb slowly. This can be seen in detail: AIP SMATSA Precision Approach Terrain Chart RWY 12L/R
https://smatsa.rs/wp-content/uploads/ai ... 4-3_en.pdf
https://smatsa.rs/wp-content/uploads/ai ... 4-1_en.pdf

It is still unclear, and incredibly short sighted that a plane leaking fuel was still told to taxi over to a gate, instead of just being stopped on the runway.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Feb 2024, 14:10
od Harvey Specter
zuzazu napisao: 20 Feb 2024, 11:06 Jos cemo mi da gledamo aeromitinga. Placa se cena ekspres-skolovanja i neprofesionalizma.
Izuzev (mozda) jedne stvari, kontrolor je profesionalno odradio svoj posao.
Piloti su za momentalnu dozivotnu suspenziju dozvole + sta jos moze da im se nakarika.
Meni bi zanimljivo bilo da vidim koliko im je iskustvo, gde su skolovani, i ko im je potpisao ovlastenja.
Pa zaista bi bilo interesantno videti gde je Marathon našao toliko broj posada za relativno kratko vreme, s obzirom da nisu imali toliko ni aviona ni posada kada su ušli u posao sa JU. Takođe, da li je Direktorat vršio nadzor i kontrolu rada istih i Er Srbije, pogotovo nakon onog raspada reda letenja iz prošle godine.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Feb 2024, 15:00
od cozmo

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 20 Feb 2024, 15:01
od Heinz