Kazu da je ove godine dobila sertifikaciju i da je to kompanija koja se ponosi time da ima avione bez ijednog muskarca. Izgleda da im je bitnije da ispune neku kvotu, nego da li je dobar pilot.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Feb 2025, 08:49
od rade74
Saša napisao:Bogami nešto u poslednje vreme učestali padovi aviona i razne nesreće. Godinama skoro ništa a ovo sada baš upada u oči…
Lose obuke
Sent from my 2211133G using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Feb 2025, 19:36
od zuzazu
Koliko sam shvatio, na levom sedistu je sedeo lik koji je instruktor na simulatoru (SFI) a da bi odrzavao pilotsku dozvolu (znaci za let na samom avionu) treba mu "recency" tj. min 3 sletanja u 90 dana.
Kopilotu tj. gorepomenutoj devojci je trebalo min 1500h leta da bi postala kopilot (US zakon upravo radi udesa zbog neiskusne posade?) ali je koristeci rupe u zakonu postala kopilot sa 1000 sati a bilo je tu jos nekog muvanja.
Sletala je ona, a na levom sedistu je bio ovaj SFI koji zapravo nema neke real-life sate na avionu.
Samo napred, pumpajte i vi! Sreca niko nije izginuo.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 06 Mar 2025, 07:28
od elMaestro
Leteh sad po prvi put Pegasusom, nije imalo mesta direktno, pa leteo na Tursku iz Pitera. Majko mila kakva je ovo kompanija, pa bukvalno ni da prismrde 90% ovih low budget kompanija. A inace, prvi put leteh na Sabiha Gokcun, tek smejurija što se tiče organizacije na aerodromu (u odnosu na veličinu), bukvalno mi je lakše bilo presedati sa Turkisha na AS nego sa ovima što idem sa njihovog leta na njihov let dalje.
Nakon što je Tango Six juče objavio da je Falkon 6X novi avion Avio-službe Vlade Srbije, saznajemo da je letelica dobila registraciju YU-RSB i da je obojena (nalepnice) identično kao i Embraer „Legacy“ YU-SRB.