Stranica 10 od 43
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 27 Nov 2012, 23:49
od starac vujadin
SX4 je odlična ponuda. Uopšte, "japanci" generalno imaju odlično proračunate menjače i motori nisku potrošnju, pa se prednosti dizela oko obrtnog momenta i potrošnje dosta smanjuju u njihovom lsučaju.
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 27 Nov 2012, 23:50
od Grujic
A kako sada stoje stvari sa prodajom Punta? Pošto ni to nije bilo jednostavno...
Ako je nategnuto, kokni plin pa guraj još malo, pogotovo ako si krenuo veće kilometraže da prelaziš
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 00:09
od Floyd
SX4 je stvarno simpa autic ali covek rece da nece benzinca...mada se taj auto u kombinaciji sa plinom mozda isplati i vise nego dizel.
Mada opet za te pare ima i Klia benzinca koji je savremeniji i moderniji auto...
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... lt_clio_4/
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 00:22
od trojanac
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 00:50
od Bax
Sto se motorizacije tice, i uzivanja u voznji, ja cu da budem iskren.
Vozne karakteristike sa dizelasem u manjoj karoseriji su za klasu losije, nego sa benzincem.
Bas sam prosle nedelje vozio Astru 1,6 16v benzinca, auto neuporedivo bolje lezi, od iste Astre dizela, Punta m-jeta da i ne spominjem.
Ceo dozivljaj je daleko sportskiji, od inertnih dizelasa, koji jako vuku preko nosa, u bilo kojoj ostrijoj krivini.
Ko god ovo pokusava da negira, jednostavno nema osecaj za voznju automobila, a i fizika je neumoljiva, balans malog dizelasa je znacajno poremecen...
Ako si penzija, onda uzeti dizelku...
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 02:04
od Day Walker
Iz licnog iskustva tvrdim da je Corsa 1.3 cdti znatno bolja u ubrzanjima od Astre 1.6 16v, koju sam vozio do skora.. Od 0-100 ga Astra pojede, ali o medjuubrzanjima ne treba trositi reci.. Jednostavno turbina i 95ks cine svoje..
Ono sto je na strani Astre je drzanje u krivinama, ali to je mozda i sto sam imao sire gume..
Ova Corsa je 40mm niza od standardnih Corsi, te moze i tu da bude neka razlika..
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 02:41
od Day Walker
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 06:46
od Xepoj87
Rent a car,se ti drogiras?

Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 07:03
od somi-car
MOzda su pazili kome rentiraju

Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 08:14
od Paja
@ DW Upravo je o tom puntu reč.
@ Kretenče Odakle ti da je sa renta.
Po površnim informacijama koje sam dobio bio je službeno vozilo banke.
Ako danas stignem otići ću do Kompresora da vidim detaljno šta i kako.
Razlog zašto sam se zalepio za njega nije što je punto ili što je crven nego zato što ga prodaje Kompresor gde imam kontakte koji me neće zajebati.
Odo da radim pa ostalima odgovaram popodne.
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 08:33
od trojanac
Samo ti radi, da namakneš još koji evro gore, pa će lakše da se diše.
paja napisao:
Zašto dizel?
Zato što imam utisak da daju mnogo bolje karakteristike od benzinaca. Samo turbo benzinci mogu da ih prate, a tek je njih nemoguće naći kao mlade polovnjake, osim TSI-ja koji bih zarad duševnog mira zaobišao.
Uglavnom su svi koji su vozili benzince od oko 100ks bili razočarani i performansama i potrošnjom.
Clio III TCE
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... io_12_tce/
Jazz 1.4 i-vtec
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... azz_14_ls/ 
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 09:07
od Bax
Day Walker napisao:Iz licnog iskustva tvrdim da je Corsa 1.3 cdti znatno bolja u ubrzanjima od Astre 1.6 16v, koju sam vozio do skora.. Od 0-100 ga Astra pojede, ali o medjuubrzanjima ne treba trositi reci.. Jednostavno turbina i 95ks cine svoje..
Ono sto je na strani Astre je drzanje u krivinama, ali to je mozda i sto sam imao sire gume..
Ova Corsa je 40mm niza od standardnih Corsi, te moze i tu da bude neka razlika..
Ne govorim o medjubrzanjima, gde je dizelas bolji, kao ni o potrosnji.
Dilzelasi, bar ti mali, imaju los balans, izrazano je podupravljanje.
Gume nisu problem, meni su iste i na dizelasu i na benzincu, kao i ostatak vozila, samo je problem u tih 100kg viska u nosu.
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 09:08
od sErGiO
paja napisao:Nije meni problem što prolazim pored šlepera. Umoriću se šta god da vozim posle 700km na autoputu.
Nebih se složio sa ovim. Umorićeš se ako voziš manji auto koji ima lošija sedišta i slabiju zvučnu izolaciju. Sa nekim ozbiljnijim autom ćeš se umoriti daleko manje, mada ima i onih koji tvrde da ne osete 1000 km puta u svom autu
paja napisao:Ono što me kod PC-a izluđue je što jedva dođe do neke brzine, a naročito me izluđuje ako se nekome sklonim ili se kamioni prestižu pa usporim to što moram opet da se mučim da ubrza. PC-a vozim na granici njegovih mogućnosti. Hoću nešto što će normalno ubrzavati do 150. Udobnost i stabilnost mislim da će meninovno doći zbog novijeg dizajna, širih guma, većih gabarita...
Osećaj stabilnosti, sigurnosti i udobnosti na autoputu po meni zadovoljavaju jedino veliki automobili tipa Mercedesa E klase, Alfe 166, BMW-a serije 5, Audi A6...Ali to je dosta subjektivna kategorija. Momo kolegi koji je do skoro vozio Audi A4 1.9 TDI (115 ks čini mi se) 2005. godište je to nenadyebiv auto za putovanje, meni nije. Vozio sam i drugarov Mercedes E 220 CDI iz 2006. godine od Mladenovca do BG-a autoputem i razlika je nebo i zemlja ali mi Mercedes nekako ne leži. Znam da insistiraš na autu iz B segmenta ali mislim da nećeš dobiti ništa spektakularno. Po meni nećeš dobiti ništa spektakularno ni da pređeš na C segment ali to je ipak svetlosnim godinama ispred B. Po meni treba da gledaš dizela C segmenta sa minimum 100 KS i obavezno sa 6 brzina ako želiš relativno lagano da ubrzavaš do 150 i da održavaš brzinu na 120-140 km/h.
Eto malo i mog doprinosa da se tema razvije na još 20-ak strana

Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 09:13
od Bax
Slazem se sa Sergiom, nema osecaja sigurnosti na auto putu u B klasi, mora veci auto da padne, ako je to primarni razlog. Vec izmedju B i C je tu osetna razlika.
Re: Pajina obnova voznog parka
Poslato: 28 Nov 2012, 09:20
od trojanac
Ako ne ode pod ključ ponovo, tamo negde do proleća, nadmašićemo i legendardnu Baxovu temu.
Itekako je razlika, bez dileme.
No, shvatite da mu autoput nije primarna vožnja, već je pretežno gradska i jednostavno mu više odgovara B/B+ klasa, sa malo jačim motorom da se ne muči kad izađe na autoput. Udobnost i komfor su svakako na strani više klase, ali negde se mora napraviti i kompromis.