Stranica 10 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 10:09
od zuzazu
Normalno, zgodno je sto je negde oko 6 Jeppessen koliko stoji na strani svakog pilota, smesteno u malecki iPad.

Problem je sto aerodromi, pogotovo veliki, imaju 40 listova i leti se sa bar otvorenih 5 listova u isto vreme, jer ti svi trebaju, a na iPod mozes da otvoris samo jedan ili da listas po potrebi tamo-vamo, a listovi idu po redu koji ne moze da ti odgovara.

Evo, za Stokholm, koji poznajem, otvorio sam 3 karte, a mogao sam barem jos 2.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 11:27
od snork
superboss napisao: Nemam mnogo iskustava sa avio-prevoznicima, koristio sam usluge JAT-a i Aeroflota.
Kakav je Aeroflot? Kod njih mi se ne sviđa što imaju sve više zapadnih aviona, umesto da kupuju domaće.

Inače, što se tiče čartera od Beograda do Moskve, povremeno leti neka Aviakompanija Jakutija, Tu-154M sa sve kosookim stjuardesama. :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 11:53
od zuzazu
Za snorka, Irkut MC 21 :understand:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 14:05
od snork
Hvala Zuzazu! Nisam znao za ovaj MS-21! Dobro je što osim Suhoj Superjet-100 rade i na većim avionima koji bi trebalo da se takmiče sa zapadnim. U ovoj klasi je verovatno i najveća konkurencija (B737, A320, najveći Embraeri i Bombardieri, itd).

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 19:44
od BAJKER
zuzazu napisao:Normalno, zgodno je sto je negde oko 6 Jeppessen koliko stoji na strani svakog pilota, smesteno u malecki iPad.

Problem je sto aerodromi, pogotovo veliki, imaju 40 listova i leti se sa bar otvorenih 5 listova u isto vreme, jer ti svi trebaju, a na iPod mozes da otvoris samo jedan ili da listas po potrebi tamo-vamo, a listovi idu po redu koji ne moze da ti odgovara.

Evo, za Stokholm, koji poznajem, otvorio sam 3 karte, a mogao sam barem jos 2.
Kako je trenutno u JAT-u, predpostavljam da piloti jos uvek nose one kozne torbetine sa knjigama u njima a mozda zaluta tu i po koji burek :kezo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 21:21
od methane.master
snork napisao:
superboss napisao: Nemam mnogo iskustava sa avio-prevoznicima, koristio sam usluge JAT-a i Aeroflota.
Kakav je Aeroflot? Kod njih mi se ne sviđa što imaju sve više zapadnih aviona, umesto da kupuju domaće.
Aeroflot ne bi trebao da je loš, makar na međunarodim linijama. Zapadne avione kupuju jer nemaju adekvatnih svojih i hvala bogu da ih kupuju. Inače man'te me ruskih aviona. 3 puta sam leteo sa njima, doduše davno, jednom međunarodno, a 2x Aeroflot domaće linije. I svaki put nešto nije bilo u redu, a na onim domaćim sam imao glavu u torbi, na jednom sam u sred leta dobio promrziline od suvog leda. Ne pitajte. :glavomuzid: Ja u avione njihove proizvodnje teško da ću sesti opet, pa da idu i brzinom svetlosti. Hvala lepo.

Što se ovog Superdžeta tiče, deluje zanimljivo, mada tek prvi put komercijalno poleteo prošlo leto i ima ih ukupno 5 isporučenih. Teško da može da konkuriše Boeingu i AB, ali u perspektivi može ovim manjim Fokerr, Embrear...

@zuzazu
I u ovom članku pominju Jeppsen, valjda oni rade tu aplikaciju za tablet i kažu da je na testiranju i nekakvoj sertifikaciji. Na njihovom sajtu vidim deo za mobile i ima dosta linkova ka nekim demoima i tutorijalima na YouTube, pa ću da se zanimam. :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 22:22
od McGruja
Ruse cenim u retkim momentima brilijantnog mašinstva, i over-do logike
U svemu ostalom ih smatram varvarima :mrgreen:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 22:26
od Geza

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 22:37
od bane valjevo
McGruja napisao:Ruse cenim u retkim momentima brilijantnog mašinstva, i over-do logike
U svemu ostalom ih smatram varvarima :mrgreen:

Donekle se slazem sa tobom...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 24 Feb 2012, 23:56
od zuzazu
BAJKER napisao:
zuzazu napisao:Normalno, zgodno je sto je negde oko 6 Jeppessen koliko stoji na strani svakog pilota, smesteno u malecki iPad.

Problem je sto aerodromi, pogotovo veliki, imaju 40 listova i leti se sa bar otvorenih 5 listova u isto vreme, jer ti svi trebaju, a na iPod mozes da otvoris samo jedan ili da listas po potrebi tamo-vamo, a listovi idu po redu koji ne moze da ti odgovara.

Evo, za Stokholm, koji poznajem, otvorio sam 3 karte, a mogao sam barem jos 2.
Kako je trenutno u JAT-u, predpostavljam da piloti jos uvek nose one kozne torbetine sa knjigama u njima a mozda zaluta tu i po koji burek :kezo:

Eeeee da si mi ziv i zdrav, kakva su to vremena bila...
Krene desetka preko Bare, i tacno se znalo - perser je imao zadatak da kupi toliko i toliko tepsija bureka, da posada ima da hasa do NYC :understand:
Sta bih ja sada dao za varijantu buhrek u avijon, ali vraga - ovi ne znaju ni leba da posole kako treba.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Feb 2012, 00:01
od BAJKER
Jbg u zemlji bureka istog nema u avionu kao ponuda nacionalne kuhinje na medjunarodnim letovima:mrgreen: a tako bi bilo lepo videti kako se putnici brisu od masnog bureka :kezo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Feb 2012, 00:09
od methane.master
A i pilote kako voze masnim rukama :kezo:


Sent using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Feb 2012, 00:15
od BAJKER
Zamisli kokpit sav mastan od prstiju :kezo: Morali bi da im daju vlazne maramice posle svakog obroka :mrgreen:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Feb 2012, 10:21
od zuzazu
Na zalost, jeste prljavo i masno od prstiju :mrgreen: . Ne letim danju ovih da ti uslikam instrumente.

A maramice dele u velikim kolicinama.

Sve je to nula kada te ispoliva kerozin, pa udjes onako smrdljiv u kokpit 2 x 2m

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Feb 2012, 11:15
od methane.master
Čekaj bre, pa ti si pilot, šta ćeš kod kerozina? :think:

Valjda to rade pumpadžije, a ti ko gospodin odeš u kućicu da platiš. :kezo: