Stranica 10 od 31

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 11:57
od Sloba
Ne pravim poređenje atmo 2.0 sa turbo motorom manje zapremine već odgovaram na Next-ovo zapažanje da je 120KS malo za 2.000ccm.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 17:57
od maniaxxx
Mislio sam da ti je promaklo da je onaj 1.6 turbo. A šta se tiče tvoga posta, tu sam istog mišljenja. A taj od 120 konja je napravljen baš zbog relativno dobre cene potrošnje i tako, da bude nekako najprodavaniji motor. 1.5 je više manje samo za penzoše i grad, 165 konja i dizel su več druga klasa...barem za sad, dok ne dođe još motora.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 18:14
od NexT
Sloba napisao:Mazda ima i jaču verziju 2.0 atmo-benzinca sa 165KS, ali i slabiju 1.5 sa 100 KS. U svakom slučaju, pre biram 2.0 sa 120KS, nego neki 1.6 sa istom snagom. Trebalo bi da je motor daleko rasterećeniji, a snaga dostupna i na nižim obrtajima. Jeste registracija skuplja, ali ako pričamo o tehničkim karakteristikama, uvek stavljam zapreminu ispred "konja".
Prvo, ne znam kako snaga moze da bude dostupna na nizim obrtajima, posto je 1.6T turbo, a dovoljno govori da je max obrtni od 1400 obrtaja, dok je kod Mazde na 4000.
Nisam siguran kako je 1.6 turbo, posto ima 120 konja, a u prethodnoj generaciji je to bio obican VTI (ne vidim zasto bi ga komplikovali turbinom, za istu snagu).
Opet, jeste 2.0 sigurno rastereceniji, ali pre 15 godina su 1.6 imali 110 konja, tako da ne vidim ovo kao neku isforsiranost. Taj motor ide na 220 konja u R verziji, a 150 u srednjoj. (ako je to taj motor)
Pug ima slabije ubrzanje jer je duzi menjac, sto znaci manja potrosnja na auto-putu i manja buka. Opet, sram ih bilo sto menjac nikad ne prati performanse konkurencije.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 18:35
od Misha
methane.master napisao:I gde bre nabavljate AMS a da nije star 2 meseca ????
Meni AMS dolazi iz HR. ;)

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 19:05
od maniaxxx
NexT napisao:
Sloba napisao:Mazda ima i jaču verziju 2.0 atmo-benzinca sa 165KS, ali i slabiju 1.5 sa 100 KS. U svakom slučaju, pre biram 2.0 sa 120KS, nego neki 1.6 sa istom snagom. Trebalo bi da je motor daleko rasterećeniji, a snaga dostupna i na nižim obrtajima. Jeste registracija skuplja, ali ako pričamo o tehničkim karakteristikama, uvek stavljam zapreminu ispred "konja".
Prvo, ne znam kako snaga moze da bude dostupna na nizim obrtajima, posto je 1.6T turbo, a dovoljno govori da je max obrtni od 1400 obrtaja, dok je kod Mazde na 4000.
Nisam siguran kako je 1.6 turbo, posto ima 120 konja, a u prethodnoj generaciji je to bio obican VTI (ne vidim zasto bi ga komplikovali turbinom, za istu snagu).
Opet, jeste 2.0 sigurno rastereceniji, ali pre 15 godina su 1.6 imali 110 konja, tako da ne vidim ovo kao neku isforsiranost. Taj motor ide na 220 konja u R verziji, a 150 u srednjoj. (ako je to taj motor)
Pug ima slabije ubrzanje jer je duzi menjac, sto znaci manja potrosnja na auto-putu i manja buka. Opet, sram ih bilo sto menjac nikad ne prati performanse konkurencije.

Turbo je zbog večeg obrtnog momenta, manje potrošnje eko sranja i slično....a taj isti motor ide i daleko preko 220 konja, znači trajnost nije problem...

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 19:41
od Sloba
NexT napisao:
Sloba napisao:Mazda ima i jaču verziju 2.0 atmo-benzinca sa 165KS, ali i slabiju 1.5 sa 100 KS. U svakom slučaju, pre biram 2.0 sa 120KS, nego neki 1.6 sa istom snagom. Trebalo bi da je motor daleko rasterećeniji, a snaga dostupna i na nižim obrtajima. Jeste registracija skuplja, ali ako pričamo o tehničkim karakteristikama, uvek stavljam zapreminu ispred "konja".
Prvo, ne znam kako snaga moze da bude dostupna na nizim obrtajima, posto je 1.6T turbo, a dovoljno govori da je max obrtni od 1400 obrtaja, dok je kod Mazde na 4000.
Kako sam napisao i u narednom postu, ne poredim Mazdin atmo 2.0 120KS sa bilo kojim turbo motorom iste snage, već prosečan 2.0 atmo sa 120KS sa prosečnim 1.6 atmo iz koga je izvučeno isto toliko konja (a kojih nema tako malo jer je to sada prosek za tu zapreminu). Dakle, zapremina ispred KS. Naravno, ne tvrdim da će veći motor uvek opravdati prednost u zapremini, ali ok, jasno je na šta ciljam. Razočarenje bi bilo da je Mazda ponudila samo jedan 2.0 motor koji ima 120KS. Ovako postoji korektan izbor.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 20:56
od Delija
Sloba napisao:Godine su potrebne da dizajn "sazri" u očima posmatrača. Ovde mislim i na Mazdu 3. Trenutno mi je vauuu, ali ne isključujem da će mi za 2-3 godine biti kič. Jednostavno ne znam.
Apsolutno se slazem. Meni je Civic bio predrkan prvih par godina kada se pojavio na trzistu. Totalno druga dimenzija u odnosu na sve komercijalno iz te klase. Sada kada ga imam "izlapeo" mi je malo je taj "vauuu" efekat koji mi je imao godinama dok sam balio na njega... Mozda samo prokletstvo: "tudje - sladje" :D Poznajuci sebe, sta god sledece da uzmem nece me previse dugo "drzati"... :glavomuzid:

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 21:09
od milosdoktorabs
ovako,ovo su dva najsvezija modela u C segmentu.Prosto mi je neverpvatno da inicijalno svaki ponaosob nije poreden sa G7 vec odma jedan na drugog...kakav zakljucal se apriori moze izvuci- G7 je opet die beste ali sacekajmo relevantnija suveljavanja u v segmentu

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 16 Okt 2013, 21:15
od Delija
Golf je vec neko vreme najbolji u klasi za one koji vole klasican "dosadan" auto i to je to. Jbg, ko voli nek izvoli - meni se od VW vozila jedino (Passat) CC i Scirocco svidjaju (i to vrlo do jako :)), Golf ni pod razno. Ali to sam ja. Golf nije bez razloga medju najprodavanijim automobilima. Ocigledno je i da se ukusi po kontinentima JAKO razlikuju. Ko bi po evropskom trzistu rekao da su Toyota i Honda veci proizvodjaci od VW? :)

Kad sam vec tu... Izmedju Pezoa i Mazde ne da ne bi ni pogledao Pezo, nego... :)
(ne volim "Francuze" nikako - verovatno mi je matori dugogodisnjim "kljucanjem" to usadio :D)

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 17 Okt 2013, 00:31
od Day Walker
Mene zanima da li bi iko od vas kupio 2.0 motor sa 120ks? :)

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 17 Okt 2013, 00:38
od methane.master
Ja, ali samo ovaj konkretan, u Mazdi. Doduše ne bih se bunio ni protiv onog njihovog jačeg. ;)

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 17 Okt 2013, 00:42
od Day Walker
I cekaj uzeo bi ovoliki motor, placao 30.000 registraciju za 120ks? :uf:

Ali opet, ne mogu da razumem i pored toga, kad za par stotina vise imas pravi 2.0 a ne wannabe

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 17 Okt 2013, 00:51
od methane.master
Pa isto bih platio i za A45 AMG od 345KS, ali šta ću sa njim? Ili za 20 godina atmo 2.0 na plin.

Edit: Nije taj motor u Mazdi dimenzionisan prema našim taksama, nego onim u ostatku kontinenta gde se formiraju prilično drugačije, a sva je prilika i ovde će se menjati.

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 17 Okt 2013, 00:56
od Day Walker
Nema veze AMG sa ovom pricom.
Ako ti je racionalno imati 2.0 atmo motor sa 120ks onda :thumbup:
Prvo sto ce trositi vise od nekog 1.6, drugo sto nece pruzati ni malo bolje performanse.. A prica da ce trajati duze je malo smesna :)

Re: Mazda 3 2013

Poslato: 17 Okt 2013, 01:22
od nidza
Ja 6 godina plaćao 30 hiljada registraciju za 80ks i nije mi bilo žao, jer je motor elastičan ko praćka. Za po gradu fantazija uz vrlo kratak menjač. Potrošnja smešna.

Taj 120ks je verovatno sa pomerenim momentom naniže uz visoku ekonomičnost. Za svaki dan, a pogotovo po gradu, je mnogo bolje imati elastičniji nego snažan motor.

Tapatalk 4