Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

ftj, ja sam to i rekao, ali sam rekao i da nije istina da NA motori ne mogu da ubrzaju isto tako, samo ih treba ubaciti u odgovarajuci stepen prenosa. Navikao sam da kad god hocu da preticem saltam u nize stepene prenosa, i nemam apsolutno nikakve probleme sa medjuubrzanima... Vozi svaki auto onako kako mu pripada i imaces performanse koje mu pripadaju.... Moj auto nije pravljen da se vozi na 2000 obrtaja, gusi se na tim obrtajima, a da ne pricam o jacim atmosfercima iste kubikaze...

Ivane, prelistaj sajt, po njima golf 2 sa 160ks ima 2 sekunde losije ubrzanje od istog takvog sa 50ks manje :sreckovic:
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 24 Jan 2013, 22:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Ivan »

Evo ga jos par sajtova, jel moguce da bas svi grese, i da im se greske poklapaju? :sreckovic:

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... 24-V6.html

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... -TFSI.html

http://www.auto-types.com/audi-a6-20-t- ... 11869.html#" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.auto-types.com/audi-a6-24-4- ... 11873.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Bolje uskladjeni prenosni odnosi u menjacu, i to ti je sva mudrost ;)
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od perfiko »

Lepo objašnjenje, :doubleup: to ću i ja da navedem kao razlog kada me Dragan odere njegovim Cliom. :P
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Nateraj ga da krecete trecom od 40, dobijas ga garant :D Doduse ne znam dokle ces biti ispred, ali vredi probati :sreckovic:
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od ljubitelj »

Dusan napisao:
ljubitelj napisao: Realno turbo od 150 ima oko 200 KS i naravno to se oseca.
:trljamoci: :o
Iznenadjen sta moze papirna deklaracija :ccc:

A sta se sve radi sa CO2 navodima, bas je 99grama kako da ne ono sto postizu ;)
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23526
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker »

Masoni stoje iza toga, 100%
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od methane.master »

Ma kakvi masoni i boranija, "Djitler" himself. :kezo:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24663
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragvorl »

ljubitelj napisao: Realno turbo od 150 ima oko 200 KS i naravno to se oseca.
Imas li neku potporu za ovakve tvrdnje? Bilo je raznih motora i atmo i turbo koje su proizvodjaci deklarisali na manje snage nego sto zapravo jesu.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Sem u Japanu, gde se to jos radi? Kod njih je dugo postojao valjda limit od 280ks, sto je predstavljalo maksimalnu snagu koju moze imati serijski automobil proizveden tamo. Neki od tih "ustinutih" motora su zapravo imali i duplo vise konja, ali su zahtevali minorne prepravke... Ovde u Evropi se proizvodjaci bore za jedan jedini ks vise od konkurencije da imaju bukvalno i da s tim izadju u javnost...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24663
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragvorl »

Bilo je toga i u USA, nije ni bitno, ali koliko sam razumeo turbo motori su sto se tice snage ni manje ni vise nego oko 25% potcenjeni od strane samih proizvodjaca?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

Ako je tako, onda je tragično da turbo od 200ks, kome je deklarisano 150ks ide kao atmosferski automobil od 150ks... :opustanje:
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Naravno da nisu potcenili turbake, nego su razvijali snagu shodno optimumu izmedju potrosnje, snage i dugotrajnosti. Nijedna fabrika ne izvlaci bas 100% mogucnosti iz svakog motora, nego se uvek gleda najbolji sklad te tri stvari. Ali tako je i kod atmo i kod turbo motora. Garantujem da oteras G4 GTI i G5 GTI standardne na dyno da nece imati vise od 150 odnosno 200ks. Jednostavno, da imaju vise, sama fabrika bi to napisala jer se radi o automobilima cijoj je klijenteli najbitnije koliko auto ima ks...

Vujadine, slazem se u potpunosti :kokice:
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32207
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od trojanac »

Svakako imam u planu da probam Uroševu Fabiu, pa ću nakon probne vožnje izneti utiske u poređenju sa mojim Civicom. Na papiru smo vrlo blizu.

Fabia 1.2TSI
Power: 77 kW (105 hp); 5000 tpm
Max Torque: 175 Nm; 1550 tpm
Empty mass: 1055 kg
Topspeed: 191 km/h
Acceleration 0-100 Km/h: 10,1 s

Civic 1.6 16V VTEC
Power: 81 kW (110 hp); 5600 tpm
Max Torque: 152 Nm; 4300 tpm
Empty mass: 1110 kg
Topspeed: 185 km/h
Acceleration 0-100 Km/h: 10,2 s
Posetite www.garaza.rs !
ftj
Reactions:
Postovi: 13932
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od ftj »

16_valve

Iskustvo govori da su nemci uglavnom potcenjivali a japanci precenjivali svoje konjske snage. Žao mi je ali to je činjenica.
Zaključana tema