Stranica 10 od 21

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 10 Avg 2013, 21:13
od nuk
Bas tako, kad turbina pocne pojacano da se cuje, znaci da je dobila luft i da je zrela za remont, kad zamasti, resavati pod hitno.

P.S.

Nije u Uzicama, nego u Uzicu

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 11 Avg 2013, 00:17
od sebekkg
Izvinjavam se profesore. Nece se ponoviti. :-)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 11 Avg 2013, 14:20
od ljubitelj
dag81 napisao:Ma to ti je to, ne znaju pa to ti je.
Ali meni i dalje zanima statistika za 2.0CR, i te glave popucale gde se pisalo o tome, i koliko je sliucajeva bilo. Znaci 2.0TDI CR 2008+
Znanje oko izrade SUS motora odavno nije nedostupno, verujem da je pre stvar poslovne politike u tom periodu.
VW je imao 2 odlicna redna 5 dizela tokom 90tih koji su meni 2 kategorije bolji od svih 1,9/2,0 motora sa 4 cilindra tako da ne bih ulazio u pogadjanja moze ili ne moze, zna ili ne zna. Od toga jedan je bio bez potrebe za velikim servisom, onaj u Karaveli, Multivanu.

I mene bi zanimala konkretna statistika ne samo o ovom problemu, i ne samo kod VWa ali tako nesto se obicno zestoko krije o bilo kojim konstrukcionim defektima da je rec. Obicno se sazna za problem ne od strane samog proizvodjaca vec kada pukne javno bruka usled bitno uvecanih zalbi kupaca na neproporcionalno veliku ucestalost pojave problema. (mislim uopsteno, za sve proizvodjace i sve vrste gresaka).

Off topic
Zasto imam taj stav o tim motorima, da bude jasnije.
Motori o kojima je pricano je VW povukao iz prodaje i proizvodnje, poslao u muzej relativno brzo nakon uvodjenja i posle relativno male kolicine.
O problemima sa VW 4 cilindrasima se pisalo naveliko sirom nemacke stampe, nema automobilske stampe gde nije bila tema a povlacilo se i po ozbilnim politicko ekonomskim casopisima koji se inace ne bave auto industrijom upravo iz razloga sto se ne radi o izdvojenim usamljenim slucajevima. VW nije priznavao gresku pa su se ljudi zalili sto imaju problem sa prakticno novim vozilima a koji nije uobicajeno ocekivati.
Zvanicna VW statistika nije javno dostupna pa se ne moze egzaktno saznati udeo, osim posredno iz statistike servisiranja i kontrole poput Udruzenja tehnickih pregleda Nemacke (TUV) koji nadzire pregled oko 40 miliona vozila u Nemackoj.

Slucajeva je bilo toliko da je VW odlucio da povuce motor iz proizvodnje i da konstruise novi, kontra pitanje je da li uopste ima potrebe sumnjati da je odluka posledica saznanja iz prakse o osobinama tog motora.
Sto bi fabrika povlacila novi motor da je bilo bez natprosecno vise kvarova.

Nije prvi put da VW stedi preko mere (kao ni uostalom mnogi drugi proizvodjaci) sto se pokaze kao kasnije kao problem.

Ne nalazi se ni statistika problema sa poroznim kocionim crevima a to je mnogo opasniji nivo problema, iako skoro nema statistickog izvestaja iz Udruzenja teh. pregleda gde VAGove marke nisu obelezene crvenim (alarmatnim) stanjem tog dela prilikom pregleda, i to traje godinama. Jos od kraja 80tih vise od 10 godina je VW bio u vrhu kvarljivosti tog dela.
Izvestaj iz 1995. obuhvata period od 1984. do 1995., koji imam u pisanom obliku pri ruci pa ga koristim samo kao primer, navodi sledece:
VW Passat (svi modeli i motori zbirno), 20,1% problema sa kocionim crevima, prosek za sve ostale marke zbirno 2,6%

Audi 80 2 godine mladji, istim metodom, 19,8%, ostale marke 3,7%.
Audi 100/200 serija, identicno godiste kao Audi 80, 4,8%.

TUV daje izvestaje unazad,obicno 3 ili 5 godina za prvi izvestaj treba da prodje dok se pojavi problem u njihovim statistikama.

To pokazuje da znaju i mogu kada i ako hoce da naprave i vrhunski i fus proizvod.

Obicno se prava istina, ili zablude, pojave nakon nekoliko godina kada vec prodje dovoljno vremena da steta od podataka bude minimalna, i to skrivanje podataka rade prakticno svi proizvodjaci.

Cinjenica je da su 2.0 PD i 2.0 CR motori ubrzo nakon pojave povuceni, moje misljenje se poklapa sa napisima u stampi iako licno nisam video nijedan komad tih motora sa tim problemom.
Ali jesam video fotografije i jesam video ranije VW modele dizel motora sa slicnim problemima glave motora.

Sadasnji 2.0 CR motori, da ponovim, su izleceni barem kako sada izgleda jer su tek nedavno uvedeni i jos nije proteklo dovoljno niti vremena niti kolicinskog obima za jasniju sliku.

Ko kupuje polovan VW dizel iz tog perioda sa idejom da je to jeftino zadovoljstvo, moje misljenje je da ih zaobidje i potrazi neki dokazano solidniji motor. Ili ako bas VW 4 cilindra te kubikaze nema alternativu onda neki stariji ili od ovih novih motora.

Kao i svaka statistika, od sarme nekome kupus nekome meso, ja ne bih preporucivao pomenute motore upravo zbog tog moguceg iznenadjenja a pogotovu ako se jos radi o "povoljnoj" cenovnoj ponudi polovnjaka.

NB. SPigel, Zidojce, Fokus, i drugi su se bavili VWom iz tog doba kada je bilo pitanje bankrota VW i preuzimanje od strane Porsea, novog pocetka itd a najveci broj problema je zabelezen u samoj Nemackoj, sa nemackim odrzavanjem automobila u nemackim servisima sa nemackim gorivom itd pa otpadaju svake insinuacije da domaca tehnicka kultura odrzavanja vozila ima bilo kakav uticaj.
Pogotovu sto je kod nas prodato zanemarljivo malo komada tih dizela.
Problem bio, prosao, idemo dalje i ne bih pridavao poseban znacaj osim eto da potencijalni buduci kupac ima u vidu i tu mogucnost da kupuje polovnu robu sa ugradjenom greskom koja se mozda pojavi a mozda i ne bas kod njega.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 12 Avg 2013, 10:13
od Gaginh0
Slika

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 12 Avg 2013, 10:15
od ftj
provokator!!


:mrgreen:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 14 Avg 2013, 02:52
od Xepoj87
A kada smo vec ovde,sta se desava kada auto kompletno promeni zvuk?
Od cipovanja mi se vratio zvuk kao da imam K&N filter...
Teram auto u servis u ponedeljak na 2-nedeljnu banju i oporavak,te ce primetiti valjda ako nesto ne valja...

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 14 Avg 2013, 05:23
od McGruja
Promenio si pritisak ubrizgavanja, zato se cuje drugacije

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 14 Avg 2013, 05:40
od Xepoj87
Aha,logicno :-)

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 15 Avg 2013, 21:30
od pedja
ljubitelj napisao:CR motor VWa je toliko "dobar" da je zauzeo poziciju na dnu cak i u marketing odeljenju VAGa, tj Auto Bild-u i to ne ovdasnjem nego nemackom.
Gledam sumiranje onih njihovih 100.000km testova i Touran je X puta bio u servisu, sa prvom generacijom 2.0TDi. Naslednik je usao u top 10.

Off topic
Kada smo vec kod VWa, Polo 1,2 je dva puta slepan do servisa. Megana (2003.) su posle 100000km spucali u kres testu i ustanovili da i dalje zasluzuje 5* :kezo: (inace je poceo da baguje posle 50kkm,, po raznim parametrima, ali nije ostavljao na putu

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Avg 2013, 00:32
od dragan
mislim da smo apsolvirali da je megan 2, i reno uopsteno, jedan od bezbednijih auta...

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Avg 2013, 18:49
od nikaragva
Zavisi ko je za volanom :)

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 18 Sep 2016, 22:07
od gazza
Kao sto vec kolege forumasi znaju :kezo: ocajnicki pokusavam da nadjem auto koji odgovara svim mojim potrebama pa mi se sada javlja jedna zanimljiva ponuda, u pitanju je vozilo VAG grupe koje ima 2.0 TDI CR motor od 143KS.

U zivotu sam vozio 2 dizel motora po 6 godina, bazicni stari 1.9 TDI od 90KS s pocetka 2000. i posle toga 1.9 mjet od 150KS. Voleo sam oba na svoj nacin tako da nemam problem da se vratim na TDI mada mislim da je CR neka druga prica od ovog koji sam imao.

Treba mi pouzdana informacija sta su slabe tacke ovog VAG motora, radi se o 2010. godistu sa predjenih oko 130.000km. Sa prethodim TDI sam presao oko 230.000 bez problema na motoru, sa 1.9 Mjet oko 280.000 sa dosta problema sa EGR, PDF i ostalim modernim sranjima.

Koliko je ovaj 2.0 TDI CR osetljiv na EGR i PDF probleme ili nesto trece? Znam da postoji prica za dizne ali nisam siguran da se odnosi na ovu verziju tj ovo godiste, valjda je to bilo za starije modele.

Pisite sta znate.

Takodje ako znate gde da vozim auto da ga pogleda neki krsten i posten majstor pre kupovine, recite. Po mogucnosti da zna foru kako da vidi pravu km auta?

Hvala puno!

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 18 Sep 2016, 22:18
od Ivan
2.0cr je odlican, pogotovo od 2010, ima nekih razlika u odnosu na prvi cr od 2008-2010, razlika u servisnom intervalu, 180kkm kod starog vs 210kkm kod novijeg CRa, druga uljna pumpa, cr pumpa i tako dalje.
Do 200kkm ne bi trebao imati problema sa DPFom i EGRom, zavisi od rezima voznje.
Dizne su odlicne na obe generacije CRa.

Mozes da otkrijes da je vracana km, a sa koliko nema sanse, osim ako nije upisano u centralnu bazu ili ostavio nalepnicu od servisa, ssto se nekad desi koliko god glupo zvucalo :kezo:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 18 Sep 2016, 22:32
od gazza
Taj servisni interval je veliki servis? Koliko kosta red velicine veliki servis za ovaj motor?

Dajte preporuku za dobar i posten servis na Novom Beogradu ili dalje na tu stranu gde mogu da odvezem vozilo na proveru

Imao sam nekad super majstora za VW ali je u Lestanima, ne znam ni da li bi ga nasao danas.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 18 Sep 2016, 22:39
od dag81
Predpostavljam da je A4 B8 u pitanju.
Od 2010.te je znao biti problem EGR ventil koji je skup i na manjim km je zezao.
Ako auto ima 130.000km do 200.000km ne bi trebao da imas ostalih ulaganja, jer je trap a i sve ostalo vrlo izdrzljivo na tom autu.. Jedino zamajac, zavisi od voznje ali zna da krene da se cuje pre 200.000km.
Generalno vrlo pouzdan auto mehanicki i sto se tice elektronike

P.S. Ja ti mogu dati broj decka sto radi privatno, radio u Autokomercu, vozi B8 i razume se.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока