Stranica 10 od 16
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 31 Mar 2019, 21:56
od passenger
Da znaš šta sve gledaju, a kamoli diskove.
Rock je morao da menja prednje jer su 0.3mm tanji od neke granice.
Mene cimali zbog vinjete 2018 koja stoji na šoferci iza retrovizora.
Bukvalno sve gledaju, mere, prate, njuškaju.
Dosta off
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 31 Mar 2019, 23:58
od Heinz
Fading, Pass.
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 01 Apr 2019, 11:00
od nikaragva
Imas vode u kocionoj tecnosti.
Menjaj kocionu tecnost na 12 meseci, pa ce mnogo teze da propada kocnica.
Nova kociona kljuca na 250 i vise stepeni. Sa veoma malim procentom vlage to pada ispod 200 stepeni.
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 01 Apr 2019, 11:03
od Heinz
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 01 Apr 2019, 11:05
od nikaragva
To je samo jedan tip fejdinga.
Za one koje mrzi da citaju:
"The reduction of friction termed brake fade is caused when the temperature reaches the "kneepoint" on the temperature-friction curve and gas builds up between disc and pad. All brake linings are cured under mechanical pressure following a heating and cooling curve backstroke, heating the friction material up to 232 °C (450 °F) to "cure" (cross-link) the phenolic resin thermoset polymers: There is no melting of the binding resins, because phenolic resins are thermoset, not thermoplastic. In this form of fade, the brake pedal feels firm but there is reduced stopping ability. Fade can also be caused by the brake fluid boiling, with attendant release of compressible gases. In this type of fade, the brake pedal feels "spongy". This condition is worsened when there are contaminants in the fluid, such as water, which most types of brake fluids are prone to absorbing to varying degrees. For this reason brake fluid replacement is standard maintenance."
Zato uvek stavis najbolje sto novac moze kupiti, plocice i gume.
Mozda ti zatrebaju jednom, mozda nijednom. A razlika u ceni na 50-100-150.000km je nikakava.
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 01 Apr 2019, 11:20
od dragvorl
Njemu su dimile kocnice, znaci bilo je i do obloga, a moguce i dodatno zbog kljucanja tecnosti.
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 01 Apr 2019, 12:13
od passenger
Mislim da je nova kočiona tečnost. Stigao mi tester koč. tečnosti iz kine, ali sam ga slomio dok sam sredjivao gepek. Ovih dana ću do nekog servisa da izmere tačku ključanja.
Možda mora da se menja jer nije htela da potone pedala na pritisak.
Sad je sve okej. Hod pedale, koči lepo. Videćemo
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 01 Apr 2019, 12:17
od ROCK
passenger napisao: 31 Mar 2019, 21:56
Da znaš šta sve gledaju, a kamoli diskove.
Rock je morao da menja prednje jer su 0.3mm tanji od neke granice.
Mene cimali zbog vinjete 2018 koja stoji na šoferci iza retrovizora.
Bukvalno sve gledaju, mere, prate, njuškaju.
Dosta off
Sve zavisi koji se kako "debil" pogodi. Drze se ko pijan plota nekoh nebuloza
Za diskove opravdano da cimaju, dozvoljena granica potrosenosti je za moje diskove 18,2mm ja sam imao 17,9mm. Do sledeceg MFK za 3 godine bi pali sigurno na 15mm ko ne vodi racuna da zameni pre. Onda bi pri jacem kocenju sigurno tresli i bili nebezbedni.
Sto se divljanja nizbrdo tice to je najgluplja stvar koju mozes da radis.
Ne znas kad moze nesto da ti se sjebe ili otkazu kocnice npr.
Sve brdske trke se voze uzbrdo naravno a automobili su pripremljeni i imaju vrhunske performanse.
Zato lepo opicis ga uzbrdo kako treba, izdivljas se...
Spustis se laganis gasom nizbrdo, ohladis motor, kocnice, turbinu, glavu...

Pa opet uzbrdo novi izazov

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 01 Apr 2019, 12:40
od nikaragva
passenger napisao: 01 Apr 2019, 12:13
Mislim da je nova kočiona tečnost. Stigao mi tester koč. tečnosti iz kine, ali sam ga slomio dok sam sredjivao gepek. Ovih dana ću do nekog servisa da izmere tačku ključanja.
Možda mora da se menja jer nije htela da potone pedala na pritisak.
Sad je sve okej. Hod pedale, koči lepo. Videćemo
Ok je sad, jer nema pare
Ako je propala jednom, propasce opet, kada je zagrejes dovoljno.
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 01 Apr 2019, 15:54
od Saša
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 02 Apr 2019, 12:41
od nikaragva
Cekaj da ispravim.
Eto, sad je bolje

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 03 Apr 2019, 09:52
od Darko Kg
Posle 12 godina ja nemam ni vlagu ni promaju u kocionoj tecnosti. Aj sad strucnjaci raspalite na moju izjavu

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 03 Apr 2019, 09:56
od Saša
Ni ja nisam do sada menjao kočionu tečnost, a evo prošlo je već 8 godina. Niti znam nekoga da je to menjao (a da mu nije iscurila sama ili tako nešto).
Da je promenim garant bi me se ćaća momentalno odrekao, a djed se prevrnuo u grobu.

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 03 Apr 2019, 09:58
od nikaragva
Sve moze da se izmeri.
S obzirom da nikad niste menjali kocionu tecnost, a niste to primetili nikad, verovatno mozete i obicnu vodu da koristite u kocnicama

Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Poslato: 03 Apr 2019, 10:04
od Darko Kg
Ma moze da iscuri ovim batarama sto stizu iz uvoza sa preko pola miliona km. Da me stignes treba ti jos 4 godine, a ako se meni nesto desi ja cu odmah da ti javim

Osim na forumu, nikad nisam cuo da je to neko menjao.