Stranica 10 od 19

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 06:43
od Ivan
Panamera dizel S? Jel to neka specijalna serija za balkan :D
Koliko znam oni su 3-4 godine nudili samo 250ks iz 3.0 vw tdi, dok trenutno nude samo 300ks.

Послато са GT-N7100

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 08:45
od Ji 4Tze
Mislio sam na tržišta tipa US, Japan, UAE.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:05
od Floyd
Paja napisao:U celoj priči Nemci vs Jag zaboravlja se bitan element - profil kupca.
Koji je manje više isti.

Da ne pričam o polovnjacima, gde je Jag još više zastupljen kod polusveta zbog niže nabavne cene.

Meni to lično ne smeta ali priče da Jag kupuje samo aristokratija odavno ne više ne važe.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:10
od Comi
To sam i ja zeleo da pitam.

Mada, u principu se slazem sa goblinom iako ima nekih sitnica koje (po meni) nisu na mestu.
Ok, Dzeg ima tu aluminijumsku sasiju, ali tezina fakticki ista ili neesto laksi od konkurenata?

Dzeg je tek nedavno poceo da se budi iz krio-sna, polako, stancaju se odlicni modeli, razvoj se tek zahuktava. Tradicjiu, kao i svi britanski brendovi, imaju za pozeleti, imidz takodje...sad samo pametno i u skladu sa imenom.

Rizikujem da ispadnem pomalo smesan, ali...zar Jaguar nije Jaguar-Lend Rover, a ne samo Jaguar?
I da li je to ista prica kao Hyu-Kia ili nesto drugo?

Nisam pratio ta korporativna komesanja kod njih.

Floyd, defini "polusvet" ako mozes.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:11
od Dzoni_m
goblin napisao: Slazem se da postoji X faktor, i imidz, i brend... i da sve to ima svoju tezinu.
Ali ako vec gradis taj imidz za koji smatramo da ga ima Jaguar naspram nemaca, onde sebi ne mozes da dopustis sprdnju od modela poptu X-Type.
Takvom modelu dzabe sav imidz ovoga sveta, samo je unazadio brend.
Ajde molim te ne pricaj gluposti. Uzeo si X type kao primer gde su omasli jedan model (generalno nije bio neuspesan ali nije ni bio "pravi Jaguar") u svojoj gami koja se proteze dalje nego sto taj Audi postoji. Nemoj samo da mi pominjes pokojni Auto-Union i predratni period jer ta firma (koja ima moje duboko postovanje) nema veze sa sadasnjim Audi-jem iako se time busaju. Kada je Jaguar pravio luksuzne modele Audi je pravo ove kante:
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#/ ... _v_sst.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_50#/ ... udi_50.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_100# ... 100_LS.JPG
http://details-of-cars.com/wp-content/u ... -1.8-2.jpg

Dakle, jedan X type (koji nije bio po meri purista) VS ko zna koliko modela za mase i bez stila da bi tek 90-tih postali neki "premium" i ti nadjes da pricas o imidzu!?!? Mislim, ajde molim te.
goblin napisao: Ne znam na koji to auto mislis da vredi kao stan a na ulici vidjas jos 100 takvih koji se voze po sluzbenoj duznosti a da ga poredis sa Skodom?
Provozaj se npr u A8 4.2TDI pa onda opet presaberi rezone i poredjenja. ;)
Audi A6 npr. Kosta koliko manji stan a ima ih na ulici lopatom da guras. Vozio sam se u tom A8. Problem je sto sam zakljucio da je A8 kada sam pogledao oznaku pozadi. A nazalost par dana pre toga sam se vozikao u seriji 7. Predpostavljas zasto me Audi nije nimalo impresionirao.
goblin napisao: Mada mi i dalje nije jasno zasto diskusiju guras u smeru Audi VS Merc/BMW, kada to niko ne spominje vec se diskutovalo o poredjenju Jaguara naspram nemacke trojke u tehnickom smislu.
Zato sto ne zaostaje ni u tehnickom smislu jer zelis da svedes sve na brojke a to ne ide. Cak i kada ide u prilog Jaguara ti pricas o opremi koja samo tebi znaci. Da ti pomognem: vecina prodatih primeraka (cak i taj Audi) NEMA 4x4 i NEMA vazdusno oslanjanje, ako tebi znaci meni ne znaci. To sto ti moras da kupis 4x4 jer je Audi prepakovani FWD VW pa rastezu platformu po celoj gami, nije merilo.

@Floyd, tacno je to, ali sigurno ga kupuje manje polusveta nego nemacku trojku.
Comi napisao:To sam i ja zeleo da pitam.
Ok, Dzeg ima tu aluminijumsku sasiju, ali tezina fakticki ista ili neesto laksi od konkurenata?
Zato sto mozes da lakse izbalansiras auto. XE ima metalni poklopac gepeka i pod i tako dobijes 50:50 distribuciju tezine. Prostim dodavanjem "tereta" gde treba a opet ostanes par kg ispod konkurenata. Opet ponavljam nije sve u brojkama.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:26
od Ivan
Valjda mu ta alu sasija pre svega daje vecu krutost, samim tim bolje lezanje i osecaj u voznji, takodje ako sam dobro shvatio iz testova xe ima tehnicki najnaprednije zadnje oslanjanje.

Sto se tice polusveta rekao bih, makar na balkanu da kupuju od luksuznijih automobila samo ono sto je najjeftinije za odrzavanje, znaci uglavnom dvolitarski dizeli i da ima pera-djura neovlascenih majstora i da ima mnogo takvih modela da mogu da se kupuju delovi sa otpada jeftino.
Zbog toga je jaguar daleko manje trazen kao polovnjak, pa je samim tim i nabavna cena manja.


Послато са GT-N7100

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:31
od Laki021
Videcemo sada kako ce ici Jaguaru, krecu prakticno sa tri nova modela, svaki je odlican, verujemda ce bar da udvostruce, ako ne i utrostruce prodaju.
Odustali su skroz od eksluzivnosti, za par godina ce je potpuno izgubiti i gadjaju da budu brend sa imidzom slicnim BMW, Merc i sl (a nadaju se i slicnoj prodaji)...

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:37
od Ivan
Nisu skroz odustali od ekskluzivnosti, tek silaze u D segment i to ne nude klotare sa 115+ks za flotnu prodaju kao nemci, a pored toga bi se morali spustiti jos nize u C segment sa jos slabijim motorima pa da se jos vise priblize sirokim narodnim masama.

Послато са GT-N7100

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:38
od Laki021
Polako, bice i toga :)

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:39
od Comi
Moze li neko da odgovori na pitanje vezano za firmu Jaguar-LR?

Ivane, pretpostavljam da alu sasija ima presudan uticaj na vozne karakteristike koje su fantasticne, ja sam ciljao na tezinu (koja opet, ne mora primarno da utice na sve i svasta, samo kazem).

Svi jure profit, sto veci obrt...cak se i Maser spusta u nize klase.
Zato ce Ferrari uvek biti institucija i nijedan Porsche, Maser, Dzeg, Aston itd (pa cak ni Lambo) to ne moze da promeni.
Porsche mi se ogadio, vise nije isti brend za koji sam ga smatrao ranije, iako i dalje ima jaku ponudu vrhunskih automobila u top varijantama.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:41
od Laki021
Porsche je bolji nego ikada :)

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:42
od Dzoni_m
Jaguar i LR su brendovi u vlasnistvu iste firme Tata motors-a.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:43
od Ivan
Sada kada si spomenuo porsche opet setio da panamera dizel moze da se kupi samo kao RWD i to je skroz OK, ali recimo za XJ nije iako je imao jaci i napredniji dizel, pa cak je i zamerka S klasi :)

Послато са GT-N7100

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:45
od Laki021
Svaki Porsche dizel je jeres.

Re: Jaguar XE

Poslato: 26 Avg 2015, 09:46
od starac vujadin
Što sada ne valja X type...auto je imao 4x4 serijski u svim verzijama, za razliku od Audija u to vreme (a i u sadašnje) :)